Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Chocoloco schreef:doe 2 ijsblokjes in die luchtkoker en je rook wordt lekker koel.
JongGeleerd schreef:Chocoloco schreef:doe 2 ijsblokjes in die luchtkoker en je rook wordt lekker koel.
This is genius... waarom ben ik hier nooit opgekomen!
Supersmoker schreef:Die ziet er ook cool uit ja.
Maar heb uiteindelijk voor deze ice bong met 2x honeycomb precooler gekozen. Als het goed is krijg ik hem morgen binnen, net voor het weekend!
Supersmoker schreef:Volgens mij heeft elke bong een klapgat. Deze in ieder geval wel/ook.
Het gebruik van een precooler is volgens mij alleen om de rook extra te filteren en te koelen. Zonder kan ook, maar je merkt serieus verschil. Een precooler is naar mijn mening wel een aanrader!
De rook krijg je er prima uit. Dus als je hem aansteekt en er aan zuigt, hou je je vinger/duim op het klapgat. Om vervolgens het laatste beetje rook er uit te kunnen zuigen, haal je vinger er vanaf. Wat ook helpt is om (ook) de bowl er af te halen, dan zuig je alles leeg, omdat je dan veel lucht trekt.
Druks schreef:snuifduif schreef:Er zijn ook vast wel verloop stukjes.
Beetje gek dat ze niet de standaard NS glaswerk maten gebruiken die is namelijk NS14 (14mm)
Ja, maar het glas hangt in elkaar. Dus dan zou je iets moeten maken waardoor ze echt vast aan elkaar zitten. Ik ben het nog niet tegengekomen helaas
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten