No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Madcat schreef:Omdat we denk ik langer willen genieten van de high of stoned zijn. en als je in een teug een kwart gram wiet rookt dan ben je 2 uur stoned en dan is het weer weg. Als je dan gewoon een hele gram hebt die je in 10 jointjes verdeelt ben je de hele dag stoned.
En de combinatie van tabak en wiet geeft een heel ander effect dan wiet puur roken.
Lex Talionis schreef:Madcat schreef:Omdat we denk ik langer willen genieten van de high of stoned zijn. en als je in een teug een kwart gram wiet rookt dan ben je 2 uur stoned en dan is het weer weg. Als je dan gewoon een hele gram hebt die je in 10 jointjes verdeelt ben je de hele dag stoned.
En de combinatie van tabak en wiet geeft een heel ander effect dan wiet puur roken.
Een gram over 10 jointjes? Das wel heel zuinig roken![]()
Volgens mij is het inderdaad een typisch Nederlands fenomeen vanwege de sterkte van de Nederlandse wiet.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Saikedellik schreef:Het is ook gewoon zo'n heerlijk ritueel... Even de tijd nemen om een joint te draaien, gezellig de joint doorgeven aan iedereen in de groep... Hoort er gewoon bij. Een "snelle" hit van een bong ofzo vind ik een stuk saaier... En puur roken in een joint, dan heb ik na 2 hijsen vaak al wel weer genoeg.. En dat gedoe met steeds opnieuw aansteken enzo, heb je met tabak erbij ook een stuk minder...
Einstein schreef:Ja precies, joints zijn chillIk zelf ben ook nog eens nicotineverslaafd en heb zo een mooi excuus om tabak te kunnen blijven roken
![]()
Zazuu. schreef:om stoned te worden. En om de tijd te nemen om je joint te roken.
Gewoon pilsje in je hand, jointje in je andere en af en toe een hijs nemen.
Eerst dacht ik dat de Topic -Titel het begin was van een slechte mop over Nederlanders ofzo...
Madcat schreef:Omdat t lekkerder is dan alleen puur tabak
Petrovic schreef:Nederlander en rook alleen puur. Als ik al rook.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten