JongGeleerd schreef:. Truffels weet ik zo niet, maar das veiliger dan blowen iig...
Snuifkut schreef:Google eens op: "PTSS"..
Klimtox schreef:, snap je vraag niet echt.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Klimtox schreef:Hoe kan je controle verliezen? Je onderbewustzijn zal nog altijd controle hebben? Jouw hersenen besturen jouw lichaam, snap je vraag niet echt.
Klimtox schreef:Mijn punt blijft, truffels maken mensen niet psychotisch, dat waren ze al. Alleen kwam het nog niet naar buiten. Waren het niet de truffels, dan had iets anders het op een gegeven moment wel getriggered...
Hamukun schreef:ILoveMDMA schreef:Volgens mij is het zo dat truffels, salvia, kratom, etc, etc legaal is in Nederland en dus verkocht mag worden (online).
Wiet/hasj is illegaal, maar verkoop wordt onder bepaalde omstandigheden op bepaalde plekken gedoogd. Een onlineshop zal niet aan die voorwaarden voldoen om de verkoop te gedogen... En als ze er wel aan voldoen, dan zijn er waarschijnlijk toch bangmakende politie invallen ofzo geweest en wordt er geclaimd dat het illegaal is en durft niemand het aan te vechten.
Dit is precies de reden ja.
En in België is het sowieso illegaal, dus vandaar dat daar niet in het openbaar naartoe verhandeld wordt.
(Overigens lijkt het me stug dat er niemand te vinden is die het naar de topicstarter op zou willen sturen, maar dat geheel terzijde.)
Klimtox schreef:In zo'n beetje elke stad heb je ook een coffeeshop, ik snap het nut van je post niet. Topic gaat over het kopen van wiet via het internet...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Einstein schreef:JG, dat jij nog nooit nadeel van truffeltrips hebt ondervonden betekent niet dat die nadelen niet bestaan Psychedelica lijken onschuldig omdat de gevolgen ervan vaak pas op de lange termijn merkbaar worden. Ben er nog steeds niet achter wat een paar jaar tripwerk met mij gedaan heeft
Daarnaast is het natuurlijk gevaarlijk als onvoorbereide mafketels heel veel truffels gaan eten
Einstein schreef:Ik heb hier zelf wel eens de term 'filosofische mongool' gebruikt en denk dat ik daar nog wel achter sta. Psychedelica geven je het risico van een tastbaar houvast, soms misschien juist omdat psychedelica zo'n goed medicijn lijken. Daarin is het wel vergelijkbaar met fanatistische religie, denk ik, al komen nu mijn ideologische denkbeelden wat in het geding. Ik heb in ieder geval het idee dat psychedelica een dusdanige indruk op je geest achter kunnen laten dat je daar een beetje in kan blijven hangen. Het hele risico van bad trips en dergelijke laat ik daarbij buiten beschouwing.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten