braindamage schreef:Leer eerst eens fatsoenlijk een joint rollen, vind een slecht gedraaide joint altijd zonde van de wiet.
Lavalamp schreef:Dat je kan roken door een verhard stuk en niet hoeft te prullen met een verfrommeld blaadje aan je mond of tabak op je lippen...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
seth schreef:Treinkaart zou ik nooit gebruiken. Daar zit inkt in, die zichtbaar word bij verhitting. (kun je checken door er gewoon ééns een vlammetje langs te laten likken, heel het papier is op slag pekzwart.)
FrozenToast schreef:seth schreef:Treinkaart zou ik nooit gebruiken. Daar zit inkt in, die zichtbaar word bij verhitting. (kun je checken door er gewoon ééns een vlammetje langs te laten likken, heel het papier is op slag pekzwart.)
Net geprobeerd, het verbrandde alleen maar.. rookmelder ging net niet af
Klopt inderdaad; Bisfenol A is dat...behoorlijk giftig.seth schreef:Treinkaart zou ik nooit gebruiken. Daar zit inkt in, die zichtbaar word bij verhitting. (kun je checken door er gewoon ééns een vlammetje langs te laten likken, heel het papier is op slag pekzwart.)
FRESH schreef:Klopt inderdaad; Bisfenol A is dat...behoorlijk giftig.seth schreef:Treinkaart zou ik nooit gebruiken. Daar zit inkt in, die zichtbaar word bij verhitting. (kun je checken door er gewoon ééns een vlammetje langs te laten likken, heel het papier is op slag pekzwart.)
Bal0en schreef:Jullie hebben het allemaal mis. De filtertip zorgt voor stevigheid en je hebt iets om de joint aan vast te houden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten