Ik en mijn vrienden willen vanavond de waterpijp roken, maar we zijn vergeten kooltjes te kopen en we kunnen ze in apeldoorn op dit tijdstip nergens meer krijgen. Weet iemand hoe we alsnog de waterpijp kunnen roken?

Gman007 schreef:Geen houtskool gebruiken van de bbq! Das zeer ongezond! Verder heb ik geen oplossing.
Einstein schreef:Hooguit komt er wat koolmonoxide vanaf, maar omdat je dat, als het goed is, niet direct inademt zal het niet echt veel kwaad kunnen, maar zou je die kool zo makkelijk aan het branden kunnen krijgen en houden?
Einstein schreef:Hooguit komt er wat koolmonoxide vanaf, maar omdat je dat, als het goed is, niet direct inademt zal het niet echt veel kwaad kunnen, maar zou je die kool zo makkelijk aan het branden kunnen krijgen en houden?
heijn schreef:De doorsnee waterpijp-kooltjes hebben een andere samenstelling. Er worden diverse kooltjes aangeboden die van natuurlijke producten gemaakt zijn. Zoals van kokosnoot en bamboe. Deze kooltjes bevatten namelijk geen chemische stoffen en zijn daardoor gezonder dan de reguliere kooltjes.
snuifduif schreef:Verklaar chemisch, want alle stoffen ter wereld zijn chemisch.
Oizo schreef:Tabak roken in het algemeen
Oizo schreef:Ik ben gedurende enkele jaren verslaafd geweest aan nicotine (lees: 10 -20 sigaretten per dag), en ben nu een 5-tal maanden gestopt. Het is belachlijk, de moeite niet er geld aan te geven en je lichaam kapot te maken.
Ergens heb ik wel ervaren hoe een verslaving tot stand komt, en denk ik dat dat een goede ervaring is geweest.
Toch heb ik er tot op de dag van vandaag enorm veel spijt van
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten