arcanus schreef:haii
ik ben 13 en blow soms maar als ik 2 gram mee neem naar oosterijk en ik smoke het buiten op ruik je het dan????
ik ben 13 en blow soms maar als ik 2 gram mee neem naar oosterijk en ik smoke het buiten op ruik je het dan????
Peptalk schreef:Je ruikt het net zo hard als hier in Nederland.
Lex Talionis schreef:Peptalk schreef:Je ruikt het net zo hard als hier in Nederland.
Misschien dat de ijle berglucht wonderen doet
Maar belangrijker: wat voor kansloos figuur ben je dat je meent op je 13e al te moeten blowen?
Peptalk schreef:Niet.
Nadat je volwassen bent geworden (18-23) jaar begint de lichamelijke afbouw.
Iemand van 30 kan dus een stukje minder goed ruiken dan een puber/ouder schoolkind van 13.
Hoewel het reukvermogen kan worden beïnvloed door de hormonale schommelingen bij pubers..
Peptalk schreef:Behalve als je al wat ouder bent, dan ruik je over het algemeen dus minder goed.
Peptalk schreef:Dat is dus afhankelijk van de leeftijd van ''een ander''.
Ongeacht de leeftijd van de blowert.
Nu weer ontopic?
Peptalk schreef:Ik kan, helaas, het antwoord geven.
Kom net terug van vakantie naar Hongarije.
Vanaf toen gaf ik de moed op, en overhandigde ze meteen m'n wiet en hasj stash voor onderweg.
1,5 gram wiet, en 1 gram hasj (alles werd ter plekke netjes gewogen).
Nadat ze de auto en wat bagage nog wat oppervlakkig onderzochte, en opmerkingen maakte als: 'Jammer dat je niet meer mee hebt, dan mochten we je arresteren.' OF: 'Waar liggen die kilo's met coke??' mocht ik 200 euro handje contantje afrekenen en weer door rijden.
Wel kreeg ik te horen dat er binnen 6 weken nog een brief op de mat zou verschijnen waarin ik bezwaar kon aantekenen tegen het proces verbaal. Dat wil/kan ik natuurlijk niet, maar paps en mams gaan het minder leuk vinden.
Conclusie van dit (mabye illegale) smokkelverhaal:
De duitse politie vertelde mij dat ze pas moeilijk gaan doen vanaf:
>500gram cannabis of >20gram heroine, coke, speed of >20 pillen.
Wat je wel krijgt als je gepakt word onder deze gewichten:
200 euro boete, die je alla minuut moet betalen. In cash.
Een brief waarin (misschien) het vergrijp staat, en waarmee je bezwaar kunt aantekenen.
Aangezien er nog voor 2 weken aan wiet en hasj in de auto lag (voor een zware smokert >2gr/dag)
heeft het me opzich nog niet heel gekost.
Wanneer ik het aankoop bedrag daarvan optel bij de bekeuring, en dit vergelijk met de prijzen in Hongarije scheeld het me 50 euro. Plus een hoop narigheid, dat dan weer wel.
Peptalk schreef:Inleveren uiteraard.
Dat moet je zelfs in Nederland, wanneer je buiten de coffeeshop wiet bij je hebt is dat verboden maar word het wel gedoogd. Dat betekend dat het niet mag en dus afgepakt zal worden, zonder verdere straf. Wanneer het over hoeveelheden onder de 5 gram betreft dan.
Peptalk schreef:Mja, i guess.
De agent vertelde mij dat ze eigenlijk pas arresteerden bij >1kg wiet of 20gram hardrugs of 20 pillen.
Bier schreef:Peptalk schreef:Mja, i guess.
De agent vertelde mij dat ze eigenlijk pas arresteerden bij >1kg wiet of 20gram hardrugs of 20 pillen.
Maar jij hebt geld zat toch?
Bier schreef:Peptalk schreef:Mja, i guess.
Maar jij hebt geld zat toch?
Eko schreef:...Shengen zone, je moet sowieso niet langs de douane.
Peptalk schreef:Wat heeft dat ermee te maken?
En hoe kom je erbij dat ik veel geld heb? Arm studentje hier..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten