voldie schreef:je moet gewoon een joint roken waar niemand het ziet dat kan niet moeilijk zijn toch?
#YOLO schreef:voldie schreef:je moet gewoon een joint roken waar niemand het ziet dat kan niet moeilijk zijn toch?
ja maar daar houd ik me alleen de eerste aan, want daarna wil ik daar de moeite niet voor nemen en rustig op het strand een J roken G
Trippie schreef:Ik denk eigenlijk dat het in italië wel wat anders is dan gewoon in beslag nemen. Je gaat waarschijnlijk ook mee naar het bureau moeten. Je ouders worden waarschijnlijk ook gebeld, de minderjarigert die je bent, of ben je tegen dan al meerderjarig? En er staan waarschijnlijk ook wel boetes op.
Nou ja je kan beter wat googelen en uitpluizen welke straffen er juist staan op wietgebruik in Italië.
Basshoven schreef:Koop thc-gelcaps en stop ze in een potje waar die visoliecapsules in zitten. Geurloos, onopvallend en als ze ze vinden weten ze waarschijnlijk niet eens wat ze in handen hebben. Ze schijnen nog erg sterk te zijn ook
Waar je ze kunt kopen kan ik natuurlijk niet vertellen Maar het is wel een mooie oplossing voor je probleem
Natuurlijk is een lekker spliffie altijd beter dan een capsule, maarja...
Overigens wordt in Frankrijk altijd sterk gecontroleerd op drugs, dus let ervoor op wat je meeneemt als je door Frankrijk heen gaat.
PS: heb zelf nog in BCN gewoond, en in Spanje kan je echt wel op veel plekken gewoon een wietje opsteken hoor. Er zijn veel mensen daar die ook blowen, erg veel, het is niets speciaals onder de bevolking. De mensen zullen niet snel moeilijk doen, maar de autoriteiten zijn er wel streng.
#YOLO schreef:voldie schreef:je moet gewoon een joint roken waar niemand het ziet dat kan niet moeilijk zijn toch?
ja maar daar houd ik me alleen de eerste aan, want daarna wil ik daar de moeite niet voor nemen en rustig op het strand een J roken G
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten