Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wiet, stoppen en emoties.

Vragen over alles wat met wiet of hasj te maken heeft mag je hier plaatsen.

Wiet, stoppen en emoties.

Berichtdoor PaasDieJonko » do feb 06, 2014 9:36 pm

Hey iedereen, ik ben nieuw hier.
Ik last wat rond en besloot zelf maar even een vraagje te posten.

Ik ben 22jr. en smoke nu 5 jaar, de laatste 3 jaar bijna iedere dag een paar.
Nadat mijn ex-vriendin me dumpte ben ik gestopt.. voor mijn gevoel had ik het
verpest met al het smoken en mijn egoïstische gedrag, luiheid, niet aan de toekomst denken, etc. Heb het er heel erg moeilijk mee gehad, dus ben ik weer gaan blowen om er niet constant aan te denken.

Nu ben ik vorige week weer gestopt, omdat ik er eigenlijk wel even klaar mee ben.
maar ik merk dat ik weer veel aan vroeger ga denken, en pinkte net zelfs een paar traantjes weg.
Zou dit komen door het stoppen? ik denk zelf van wel, en dat ik er gewoon ff doorheen moet.
Maar ik sta op het punt nu naar de shoppa te gaan.. zou eigenlijk best zonde zijn, nu moet ik doorbijten ook.

Iemand ervaring met onderdrukte emoties die terugkomen tijdens het stoppen?
En zou iemand me er even op kunnen wijzen hoe dom het zou zijn nu naar de shop te gaan?
Haha.. groeten Jay.
PaasDieJonko
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: do feb 06, 2014 9:28 pm

Re: Wiet, stoppen en emoties.

Berichtdoor Vinz » do feb 06, 2014 9:38 pm

Ga buiten een rondje rennen, schreeuw heel hard in een kussen of gewoon lekker een potje janken. Ik zou je geld lekker in je zak houden :D
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: Wiet, stoppen en emoties.

Berichtdoor veryordinary » do feb 06, 2014 9:41 pm

Oké. Allereerst: niet naar de shop gaan ;)

Door blowen onderdruk je je gevoelens, dus het is logisch dat je weer moet wennen aan je emoties. Ik denk ook inderdaad dat je er even doorheen moet. Het is goed dat je in ieder geval in ziet dat je beter (even) kan stoppen. Als je nu weer gaat blowen kom in je in een vicieuze cirkel terecht ben ik bang: blowen > gevoelens onderdrukken > balen van je gedrag > blowen etc.

Succes en sterkte in ieder geval!
“Never give up on a dream because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway.” — Earl Nightingale.
Avatar gebruiker
veryordinary
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo okt 16, 2013 12:24 am

Re: Wiet, stoppen en emoties.

Berichtdoor GaiaNyx » do feb 06, 2014 9:44 pm

Jep, zelfs al blowde ik nijvoorbeeld maar 2 weken een paar keer in de week, als ik dan weer stopte was ik al emotoineel. Ook nachtmerries enzo.
Als je het echt zoveel doet als jij beschrijft, dan komt daar nog eens bij dat je dingen niet hebt verwerkt omdat je alles hebt weggeblowd.

En naar de shop gaan is idd niet zo'n goed plan. Als je echt wilt stoppen zul je er toch doorheen moeten, als je nu weer toegeeft gooi je de tijd dat je nu gestopt ben weer weg, toch jammer van je energie?! ;)
Done: weed, alcohol, nicotine, caffeine, XTC, MDMA, speed, coke, crack, morfine, salvia, truffels, LSA, GHB, yaba, 2cb, 4fa, lachgas, poppers, MXE, Al-LAD

To do: LSD, DMT, 4aco dmt, ketamine
Avatar gebruiker
GaiaNyx
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 374
Geregistreerd: vr dec 02, 2011 10:51 pm
Woonplaats: omg eindhoven

Re: Wiet, stoppen en emoties.

Berichtdoor Vinnie » do feb 06, 2014 9:50 pm

normaal verwijs ik iedereen door naar de shop maar als ik jou was ik ff tijdje stoppen met blowen en je zaakjes op orde krijgen en zorgen dat je lekker in je vel zit. Daarna kan je altijd nog kijken of je weer eens in de week wil gaan smoke ofzo.

maar ik zou eerst minstens 2 maandjes stoppen ofzo
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Wiet, stoppen en emoties.

Berichtdoor lemonhaze » do feb 06, 2014 11:06 pm

Als je al niet echt lekker in je vel zit, kan blowen dit alleen maar versterken.
Ik ben laatst twee weken gestopt en doe het nu, in plaats van elke dag, 1 á 2 keer per week. Dat is natuurlijk toch iets anders dan helemaal stoppen, maar je zult zien dat het steeds makkelijker wordt om niet te blowen. Het is denk ik ook een gewoonte geworden bij je en dat moet je doorbreken.
Hopelijk lukt het je om er vanaf te blijven of in ieder geval sterk te minderen, succes! :wink:
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: Wiet, stoppen en emoties.

Berichtdoor PaasDieJonko » do feb 06, 2014 11:15 pm

veryordinary schreef:Oké. Allereerst: niet naar de shop gaan ;)

Door blowen onderdruk je je gevoelens, dus het is logisch dat je weer moet wennen aan je emoties. Ik denk ook inderdaad dat je er even doorheen moet. Het is goed dat je in ieder geval in ziet dat je beter (even) kan stoppen. Als je nu weer gaat blowen kom in je in een vicieuze cirkel terecht ben ik bang: blowen > gevoelens onderdrukken > balen van je gedrag > blowen etc.

Succes en sterkte in ieder geval!


Ja precies, een vicieuze cirkel waar ik al in was beland.
Ben gelukkig lekker tv gaan kijken en een biertje gepakt,
nog ff volhouden en het zal wel beter worden 8-)

Thnx voor de reacties mensen :hulde:
PaasDieJonko
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: do feb 06, 2014 9:28 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar De Coffeeshop

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron