jedeve schreef:Hallo,
Ik gebruik af en toe XTC met een ballonnetje: maar ik krijg een enorme hoofdpijn van vanwege het vaatverwijdende (?) effect. Of van het zuurstof tekort vanwege het te lang in en uit de ballon ademen? (en dat daardoor de vaten verwijden: ik voel het vooral in mijn hoofd)
Nu ben ik op zoek naar een alternatief voor lachgas, om het effect van XTC te versterken (het zogenaamde body high?): wie heeft een idee?
BVD voor jullie bijdrage!
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Italiano schreef:Voor de kenners, er is ook nog griengas. Eventjes navragen of Professor Chagrijn nog wat over heeft.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Poppers zouden de bodyhigh ook versterken, maar daar krijg ik ook hoofdpijn van..
Keer terug naar Dissociatieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten