Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Arabische K-Hole? WIe herkent dit?

Hier vind je alles over dissociatieven zoals ketamine, lachgas en PCP.

Arabische K-Hole? WIe herkent dit?

Berichtdoor FranX » za apr 16, 2016 7:08 pm

Even een maffe vraag aan jullie;

Gisteravond gingen vrouwlief en ikzelf voor een -S ketamine K-Hole ervaring.
Dus lekker beide 's avonds op bed en alles klaar voor ieder zo'n 600 mg rectaal.

(ja ik weet het, daar kan je wat van vinden maar daar gaat het nu ff niet over.)

Enfin, de ket kwam snel op en welhaast gelijktijdig werden we de K wereld in gezogen.
So far so good.

De trip verliep prima tot het punt dat ik Arabische muziek hoorde. (nou ja is het wel horen of zit het in je hoofd?) Een jengelende man zong op de gebruikelijk Arabische muziek een klaaglijk lied.
Verder was er geen afbreuk aan de mij bekende visuals.

Voor mij gevoel heeft die jengelende zanger heel lang gezongen en ik vond het behoorlijk irritant.
Nadat die muziek weg was verliep de trip als vanouds.

De volgende ochtend echter toen we weer wakker en bij zinnen waren begon vrouwlief over haar tripbelevenis en hoe zij zo een last had gehad van een in het Arabisch jengelende meneer omlijst door typische Oosterse klanken.

Na een korte reconstructie kwamen we erachter dat we ongeveer gelijktijdig die muziek moeten hebben ervaren.
Heel apart.

Nog aparter was het toen we onze zoon die tijdens onze trip gewoon thuis was en rustig zijn ding zat te doen desgevraagd zei dat noch op TV noch bij de (overigens Hollandse buren) Oosterse muziek te horen was geweest.

Dan rest de conclusie dat de muziek daadwerkelijk in onze hoofden moet hebben afgespeeld.
Maar hoe kan het dan dat we beide hetzelfde hebben ervaren?

Hebben jullie wel eens dergelijke ervaringen gehad?
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Arabische K-Hole? WIe herkent dit?

Berichtdoor Vinnie » za apr 16, 2016 8:16 pm

ik heb heb nooit Arabisch muziek gehoord maar wel gezamenlijke hallucinaties, en dat we het ook allemaal we het te gelijkertijd niet meer zagen. misschien was het gewoon een of ander random geluid maar vervormden het in jullie hoofd naar een herkenbaar geluid, de arabisch muziek

of jullie zoon is aan het radicaliseren ;)
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Arabische K-Hole? WIe herkent dit?

Berichtdoor fredrik » zo apr 17, 2016 3:34 am

Zolang je geen Allahu akbar hoorde is er geen reden tot paniek.
Avatar gebruiker
fredrik
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 435
Geregistreerd: za nov 14, 2015 5:44 pm

Re: Arabische K-Hole? WIe herkent dit?

Berichtdoor FranX » zo apr 17, 2016 9:56 am

Vinnie schreef:ik heb heb nooit Arabisch muziek gehoord maar wel gezamenlijke hallucinaties, en dat we het ook allemaal we het te gelijkertijd niet meer zagen. misschien was het gewoon een of ander random geluid maar vervormden het in jullie hoofd naar een herkenbaar geluid, de arabisch muziek

of jullie zoon is aan het radicaliseren ;)


Ket en random geluiden zijn altijd leuk voor 'wtf-momenten' maar dit duurde te lang en was te duidelijk. Verder wonen we erg rustig, hoogstens is er geluid van de verwarmingsketel die aansluit of een deur die ergens slaat. Heel soms wat buren op straat die kletsen of brommertje maar dan is dat het ook. We hebben geen idee wat de notie van de Arabische muziek zou hebben kunnen veroorzaken.

Het radicaliseren van onze zoon achten we niet waarschijnlijk. :smokin:
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Arabische K-Hole? WIe herkent dit?

Berichtdoor FranX » zo apr 17, 2016 9:57 am

fredrik schreef:Zolang je geen Allahu akbar hoorde is er geen reden tot paniek.


:para: De knal bleef uit en we hebben onze hoofden er nog bij.

Ook was er geen sprake van 77 maagden wat dan wel weer jammer was :smokin:
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Arabische K-Hole? WIe herkent dit?

Berichtdoor Machiavelli » zo apr 17, 2016 4:27 pm

Hebben jij en je vrouw toevallig de laatste weken bewust Arabische muziek gehoord? B.v. in een film, documentaire, of op straat? Wellicht is het namelijk een herbeleving van een recentelijke gebeurtenis die nog duidelijk in je onderbewustzijn aanwezig is en door de ketamine wordt getriggerd
Machiavelli
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 92
Geregistreerd: vr sep 05, 2014 11:03 am

Re: Arabische K-Hole? WIe herkent dit?

Berichtdoor kaasje » zo apr 17, 2016 4:38 pm

Machiavelli schreef:Hebben jij en je vrouw toevallig de laatste weken bewust Arabische muziek gehoord? B.v. in een film, documentaire, of op straat? Wellicht is het namelijk een herbeleving van een recentelijke gebeurtenis die nog duidelijk in je onderbewustzijn aanwezig is en door de ketamine wordt getriggerd

Dit misschien, maar dan is het nog steeds vaag dat jullie het beide zo hebben ervaren. Ik betwijfel of de muziek uit jullie hoofden kwam. Volgens mij was er wel iets van muziek/geluid dat jullie aan Marokkaanse muziek deed denken ofzo, een trigger. Verder zoeken naar geluidsbronnen zou ik zeggen! Telefoons, youtubefilmpje van jullie zoon...

Wel vreemd, heb gisterenavond op de keta ook heel de avond Marokkaanse muziek geluisterd met een vriend, normaal doen we dit nooit. :shock: Misschien is de keta toch echt aan het radicaliseren.
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: Arabische K-Hole? WIe herkent dit?

Berichtdoor Maus » zo apr 17, 2016 7:06 pm

fredrik schreef:Zolang je geen Allahu akbar hoorde is er geen reden tot paniek.

:lol:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Arabische K-Hole? WIe herkent dit?

Berichtdoor Poseidon » zo apr 17, 2016 8:19 pm

FranX schreef:Maar hoe kan het dan dat we beide hetzelfde hebben ervaren?


Dit soort maffe toestanden krijg je als je te lang dezelfde partner hebt Frank. :wink:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Arabische K-Hole? WIe herkent dit?

Berichtdoor FranX » ma apr 18, 2016 6:28 am

Poseidon schreef:
FranX schreef:Maar hoe kan het dan dat we beide hetzelfde hebben ervaren?


Dit soort maffe toestanden krijg je als je te lang dezelfde partner hebt Frank. :wink:



:hulde: Dat zal het zijn :stoned:
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Arabische K-Hole? WIe herkent dit?

Berichtdoor FranX » ma apr 18, 2016 6:30 am

Machiavelli schreef:Hebben jij en je vrouw toevallig de laatste weken bewust Arabische muziek gehoord? B.v. in een film, documentaire, of op straat? Wellicht is het namelijk een herbeleving van een recentelijke gebeurtenis die nog duidelijk in je onderbewustzijn aanwezig is en door de ketamine wordt getriggerd


Niet voor zover we daar van bewust waren.
Maar een interessante theorie.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Arabische K-Hole? WIe herkent dit?

Berichtdoor FranX » ma apr 18, 2016 6:33 am

Dit misschien, maar dan is het nog steeds vaag dat jullie het beide zo hebben ervaren. Ik betwijfel of de muziek uit jullie hoofden kwam. Volgens mij was er wel iets van muziek/geluid dat jullie aan Marokkaanse muziek deed denken ofzo, een trigger. Verder zoeken naar geluidsbronnen zou ik zeggen! Telefoons, youtubefilmpje van jullie zoon...


Voor zover wij weten waren er geen geluidsbronnen anders dan de normale 'huis-geluiden'.

Wel vreemd, heb gisterenavond op de keta ook heel de avond Marokkaanse muziek geluisterd met een vriend, normaal doen we dit nooit. :shock: Misschien is de keta toch echt aan het radicaliseren.


Bewust bedoel je?
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Arabische K-Hole? WIe herkent dit?

Berichtdoor kaasje » ma apr 18, 2016 7:34 am

Ja bewust.
Het idee kwam voort uit één of andere vreemde gedachtenkronkel, de muziek heeft heel de avond aan gestaan. :)
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: Arabische K-Hole? WIe herkent dit?

Berichtdoor FranX » ma apr 18, 2016 8:08 am

kaasje schreef:Ja bewust.
Het idee kwam voort uit één of andere vreemde gedachtenkronkel, de muziek heeft heel de avond aan gestaan. :)


:lol: misschien tapte we in op jullie muziek keuze
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Arabische K-Hole? WIe herkent dit?

Berichtdoor FRESH » ma apr 18, 2016 9:36 am

Waarschijnlijk heeft je dealer ingestraalde Arabisch-ket geleverd? Zou kunnen...

Ik heb vorig weekend ket genomen en had ook Arabische invloeden in mijn trip.
Die muziek die jullie gehoord hebben bleef bij mij wel achterwege, maar ik zag wel veel Oosterse invloeden qua kleuren en rook ook bepaalde geuren.
Het deed me aan de Fata Morgana uit de Efteling denken. Toen ik op bed lag en ik keek omhoog zag ik een soort dak/plafond van een hele mooie tempel. Op een gegeven moment splitste het dak open en zag ik een onwijs fel licht.
FRESH
Offline
 

Re: Arabische K-Hole? WIe herkent dit?

Berichtdoor FranX » ma apr 18, 2016 9:46 am

FRESH schreef:Waarschijnlijk heeft je dealer ingestraalde Arabisch-ket geleverd? Zou kunnen...

Ik heb vorig weekend ket genomen en had ook Arabische invloeden in mijn trip.
Die muziek die jullie gehoord hebben bleef bij mij wel achterwege, maar ik zag wel veel Oosterse invloeden qua kleuren en rook ook bepaalde geuren.
Het deed me aan de Fata Morgana uit de Efteling denken. Toen ik op bed lag en ik keek omhoog zag ik een soort dak/plafond van een hele mooie tempel. Op een gegeven moment splitste het dak open en zag ik een onwijs fel licht.


Apart. Ik 'zie' onder ket invloed meestal fractalen en geometrieën maar nooit Oosterse zaken.
Al met al hebben we nu dus afgelopen weekend 3 afzonderlijke ket ervaringen waar al dan niet bewust een Oosters tintje aan zat.

Al had ik liever de beelden dan het geluid :smokin:
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Arabische K-Hole? WIe herkent dit?

Berichtdoor kaasje » ma apr 18, 2016 8:18 pm

Hahaha vind het op zich nog wel een leuke bijwerking, hoop dat het echt aan die ket licht en dat we vanaf nu bewust Arabisch kunnen k-holen. :D
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: Arabische K-Hole? WIe herkent dit?

Berichtdoor LuchtiNgtoetje » do jul 28, 2016 6:59 am

Ik heb een keer met 2 andere vrienden 4x achter elkaar een goed afgemeten mix van ketamine, 2cb, mdma en een ballon lachgas genomen en alle 4 de kerel hadden we alle drie precies dezelfde trip. De enige manier waarop we het toen (en nu nog steeds) konden uitleggen was dat we een connectie hadden.

En aangezien jij en je vrouw sowieso al een connectie hebben denk ik dus dat dat het is.




Avatar gebruiker
LuchtiNgtoetje
<3
Donateur
Offline
 
Posts: 1577
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:26 am

Re: Arabische K-Hole? WIe herkent dit?

Berichtdoor Prototype » do jul 28, 2016 12:50 pm

Denk dat de buurman langer suikerfeest vierde dan dat de bedoeling is van Allah. ;)
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Arabische K-Hole? WIe herkent dit?

Berichtdoor Italiano » vr jul 29, 2016 12:21 am

Wat ook kan is dat Arabische religieuze vormgeving en muziek voortkomt uit bepaalde mystical/psychedelic experiences die men aldaar in het verleden heeft gehad, en die men vervolgens wilde reproduceren of eren.

Wellicht hebben jullie een "soortgelijke" ervaring gehad? Everything is possible ;)
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Arabische K-Hole? WIe herkent dit?

Berichtdoor LuchtiNgtoetje » vr jul 29, 2016 9:03 am

Italiano schreef:Wat ook kan is dat Arabische religieuze vormgeving en muziek voortkomt uit bepaalde mystical/psychedelic experiences die men aldaar in het verleden heeft gehad, en die men vervolgens wilde reproduceren of eren.

Wellicht hebben jullie een "soortgelijke" ervaring gehad? Everything is possible ;)


Dit is best wel een goede mogelijkheid.




Avatar gebruiker
LuchtiNgtoetje
<3
Donateur
Offline
 
Posts: 1577
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:26 am

Re: Arabische K-Hole? WIe herkent dit?

Berichtdoor Prototype » vr jul 29, 2016 6:24 pm

Jcutter schreef:HEb nooit arabische shit meegemaakt tijdens trips. Wel egyptische muurtekeningen, indianen, slangen, indische wezens & matrix codes. Lijkt mij juist heel vet om een arabier te horen zingen in mijn trip :)

Alaaaaaaah Akbaaaaaar! *Boem*
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Arabische K-Hole? WIe herkent dit?

Berichtdoor Perry » za jul 30, 2016 4:02 am

K-hool
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Arabische K-Hole? WIe herkent dit?

Berichtdoor Kikkerr » za jul 30, 2016 4:17 am

Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner