Einstein schreef:Euhm, zorg dat jullie allemaal kunnen liggen of comfortabel zitten en dat er muziek is en neem echt niet teveel in het begin
FranX schreef:Einstein schreef:Euhm, zorg dat jullie allemaal kunnen liggen of comfortabel zitten en dat er muziek is en neem echt niet teveel in het begin
Tenzij je doel een K-hole is.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Eko schreef:Als ge de eerste keer iets probeert en een goed idee wilt krijgen van het effect, moet ge niet onmiddellijk gaan combineren met andere stoffen.
Multitude schreef:Ik wist de eerste keer niet eens meer hoe ik een sigaret aan moest steken, laat staan door een huis navigeren.
Gertos schreef:Ik heb maandag een volle dag waar ik niet volledig helder hoef te zijn maar ik moet niet in slaap vallen. Is dit een probleem als ik vanmiddag/avond keta neem?
Fissa schreef:Wat doet lachgas in een ketamine trip dan precies? Moet die combinatie nog een keer proberen.
Keer terug naar Dissociatieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten