Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer Ketamine (S)

Hier vind je alles over dissociatieven zoals ketamine, lachgas en PCP.

Eerste keer Ketamine (S)

Berichtdoor Rareuniverse » do aug 08, 2013 10:16 pm

Hi,

Had even een vraagje,

Weet iemand hier de gebruikelijke dosis van Esketamine?

De ketamine die ik voor me neus heb liggen is 80+% zuiver.

Heb een half uurtje geleden ong. 25mg gesnoven, maar voel niet echt iets..

Weet ook niet zo goed wat ik ervan moet verwachten, aangezien ik verschillende keren Methoxtamine heb gedaan.

Grtz.
Avatar gebruiker
Rareuniverse
At your service.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 245
Geregistreerd: zo jun 23, 2013 3:26 pm

Re: Eerste keer Ketamine (S)

Berichtdoor Multitude » do aug 08, 2013 10:30 pm

Je kan met ketamine best goed kleine lijntjes (20 mg ofzo) leggen en dan met een tussenpauze van een kwartiertje opsnuiven tot je een fijn effect voelt. Anders kun je zometeen ook 50 mg proberen, dat zou je toch wel moeten voelen.

Wanneer is de laatste keer dat je MXE deed, het kan zijn dat je daardoor wat tolerantie hebt.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Eerste keer Ketamine (S)

Berichtdoor Rareuniverse » do aug 08, 2013 10:45 pm

Multitude schreef:Je kan met ketamine best goed kleine lijntjes (20 mg ofzo) leggen en dan met een tussenpauze van een kwartiertje opsnuiven tot je een fijn effect voelt. Anders kun je zometeen ook 50 mg proberen, dat zou je toch wel moeten voelen.

Wanneer is de laatste keer dat je MXE deed, het kan zijn dat je daardoor wat tolerantie hebt.


Dankje. De laatste keer mxe was 5 dagen geleden. Heb net een lijntje van zo'n 40mg gesnoven, maar begin het nu toch wel te voelen :conf:
Avatar gebruiker
Rareuniverse
At your service.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 245
Geregistreerd: zo jun 23, 2013 3:26 pm

Re: Eerste keer Ketamine (S)

Berichtdoor Multitude » do aug 08, 2013 10:47 pm

Dan zul je inderdaad nog wel wat tolerantie hebben. Gewoon kleine lijntjes blijven nemen, dan kan er weinig misgaan.

Veel plezier :keta:
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Eerste keer Ketamine (S)

Berichtdoor Eko » do aug 08, 2013 11:49 pm

Ik merk dat MXE me belachelijk veel tolerantie voor ketamine geeft. Maar zoals Multitude zegt: gewoon bijdoseren met kleine hoeveelheden, je zal wel merken wanneer het genoeg is :grin:
Have fun.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Eerste keer Ketamine (S)

Berichtdoor Kockar » vr aug 09, 2013 12:34 am

of een dikke lijn leggen en straight naar die k-hole gaan, ik bedoel, het kan moeilijk misslopen met keta mits je dit al in het verleden gebruikt hebt
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am

Re: Eerste keer Ketamine (S)

Berichtdoor Multitude » vr aug 09, 2013 1:06 am

Kockar schreef:mits je dit al in het verleden gebruikt hebt

Helaas is het z'n eerste keer. Dan nog kan er volgens mij weinig echt misgaan als je gewoon op bed ligt, maar voor veel mensen zou het een nogal overweldigende ervaring zijn. Beter om een drug eerst te leren kennen.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Eerste keer Ketamine (S)

Berichtdoor Ketalar » vr aug 09, 2013 1:16 am

Ik zou ook meteen gaan voor 50mg, maar erna steeds kleine lijntjes snuiven, je kunt keta echt perfect op je level zitten zoals je zelf wil.
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: Eerste keer Ketamine (S)

Berichtdoor Einstein » vr aug 09, 2013 2:46 am

25 mg is echt aan de lage kant. Om gewoon even te chillen is zo'n 50-75 mg voldoende, wil je meer het psychedelische aspect van ketamine ervaren, dan moet je aan doses van 100 mg of meer gaan denken.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Eerste keer Ketamine (S)

Berichtdoor Claviceps » vr aug 09, 2013 12:27 pm

Multitude schreef:
Kockar schreef:mits je dit al in het verleden gebruikt hebt

Helaas is het z'n eerste keer. Dan nog kan er volgens mij weinig echt misgaan als je gewoon op bed ligt, maar voor veel mensen zou het een nogal overweldigende ervaring zijn. Beter om een drug eerst te leren kennen.

Ik kan dat altijd zo moeilijk beamen dat mensen het overweldigend vinden maar mijn eerste keer is ondertussen ook weer 2-3 jaar geleden. Ik vond het meteen toppie en had ervoor alleen cannabis, paddo's, en 3-4x LSD gedaan. Zorg voor een goede setting, zelf vind ik dubstep en triphop (Massive Attack) muziek geweldig tijdens een trip maar vooral een goede film vind ik enorm cool op K. Krijg je het beetje het idee alsof je bij de acteurs staat en dat de wereld zoals deze in de film gepresenteerd word een bestaande realiteit is. Ik weet nog goed dat met koptelefoon op de film Blade Runner met de ambient-achtige soundtrack van Vangelis eronder op een bijna k-hole enorm geweldig was. Een concert kijken kan ook enorm leuke ervaring van muziek en lichteffecten zijn.

Waarom ik het moeilijk vind te beamen dat mensen het overweldigend vinden is omdat de disassociatie in mijn ogen alle angst en paniek compleet elimineert. Behalve euforie en geweldig lachen heb ik dan ook nooit wat meegemaakt van negatieve emoties. Als ik K doe ga ik dan ook vrij diep meestal, meestal toch wel zo'n 2g opgelost in water in een neusspray en soms nog weleens een half of heel neusspray erbij verdeeld over 8-9 uur. Dus in totaal 4g op zo'n avond, ook zonder tolerantie. Meestal zijn mijn binges 5g op 2 dagen, 1x op de 3-4 weken. Ik moet er wel bij vermelden dat ik niet de meest magere ben en bijna 2m lang ben dus dat speelt ook een factor.

Zorg dus dat je setting goed is, ga in een lekkere stoel zitten of op bed liggen en zorg dat je genoeg te drinken hebt zodat je de schadelijke metabolieten sneller uit je blaas krijgt. Als de WC niet op hetzelfde niveau is of moeilijk bereikbaar verzorg dan een andere oplossing want K kan je nogal vaak laten plassen vooral als je goed blijft drinken. Ik bemerk zelf ook dat het uitdrogend kan werken vandaar dus ook verstandig om voldoende te blijven drinken. Als je wel nog mobiel kunt zijn maar zeer onder de invloed bent dan dien je namelijk ervoor te zorgen dat je goed tegen iets kunt steunen indien nodig. Het kan ook de ervaring zijn maar ondertussen weet ik wel hoe ik veilig thuis kan bewegen en waar ik me vast aan kan houden als het extreem is. Als beginner zou ik het echter niet adviseren.

Als je MXE al gedaan hebt op hogere dosissen dan zul je herkenbare aspecten tegen komen. Soms lijkt het voor mij of alles zich reduceert tot een punt, discussies in films of gedachten in je hoofd. Niet visueel maar gedachten en scenes in films of tv shows. Misschien dat dit overweldigend is voor sommige maar als je het eenmaal hebt meegemaakt zul je al vrij snel erom kunnen lachen want het is vaak maar een korte fase. Op MXE heb ik dit ook meegemaakt trouwens.

Zelf zweer ik bij het maken van een neusspray. Makkelijk herdoseren, niks dat je moet crushen, minder last van hoop poeder verspreid door je neus. Daarnaast vermoed ik dat een neusspray beter in staat is om verspilling van K te voorkomen. Tevens moet je niet te vaak je neus hard snuiten want dat kan nogal irriteren waardoor je neus verstopt komt te zitten. Voor mij gebeurd dit enorm snel met alleen poeder. Even je neuspeuteren is beter om de restjes eruit te krijgen. Bij de apotheek kun je neusspray flesjes kopen voor paar euro of soms minder en je kunt zeggen indien nodig dat het voor zoutoplossing, iets wat vrij normaal is voor verstopte neus en makkelijk zelf te maken. Je kunt zelfs zoutoplossing maken en K erin oplossen. Probeer wel eerst klein beetje in de neusspray ik heb namelijk bij bepaalde neussprays gemerkt dat ze verstopt raken, wat ik nog steeds niet heb kunnen oplossen behalve door van Etos of Kruitvat het bovenste stuk van de verstuiver eraf te halen en die op mijn K flesje te zetten. Als het mislukt en de spray verstopt raakt kun je het opnieuw indrogen dus je K ben je niet kwijt.
Laatst bijgewerkt door Claviceps op vr aug 09, 2013 1:01 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Eerste keer Ketamine (S)

Berichtdoor Rareuniverse » vr aug 09, 2013 12:57 pm

Met de 40mg lijn ging ik toch wel lekker :keta: .. Effect vind ik aardig wat weghebben van MXE, alleen je kan toch wel echt merken dat de MXE het kleine broertje is van keta. Vindt keta een stuk warmer aanvoelen, en ook meer ''verzadigd''. Weet iemand nou of je van Ketamine (S) meer of minder dan Ketamine (R) nodig heb ?
Avatar gebruiker
Rareuniverse
At your service.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 245
Geregistreerd: zo jun 23, 2013 3:26 pm

Re: Eerste keer Ketamine (S)

Berichtdoor Claviceps » vr aug 09, 2013 1:06 pm

Rareuniverse schreef:Met de 40mg lijn ging ik toch wel lekker :keta: .. Effect vind ik aardig wat weghebben van MXE, alleen je kan toch wel echt merken dat de MXE het kleine broertje is van keta. Vindt keta een stuk warmer aanvoelen, en ook meer ''verzadigd''. Weet iemand nou of je van Ketamine (R) meer of minder dan Ketamine (S) nodig heb ?

Ketamine in (R) zul je nooit tegen komen, die is enorm zeldzaam. (S) en de racemic (R)+(S) zijn de meest voorkomende. (S) word in medische settings gebruikt voor verdoving en vind ik zelf psychedelischer, verschil in dosering tussen beide is minimaal. K snuiven is net als cannabis gewoon blijven bij pakken tot je bent waar je het relax vind, tussen snuiven en het effect zit zo'n 5-15 minuten dus als je rustig afwacht kun je erna nog bij pakken.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Eerste keer Ketamine (S)

Berichtdoor Rareuniverse » vr aug 09, 2013 1:27 pm

Claviceps schreef:
Rareuniverse schreef:Met de 40mg lijn ging ik toch wel lekker :keta: .. Effect vind ik aardig wat weghebben van MXE, alleen je kan toch wel echt merken dat de MXE het kleine broertje is van keta. Vindt keta een stuk warmer aanvoelen, en ook meer ''verzadigd''. Weet iemand nou of je van Ketamine (R) meer of minder dan Ketamine (S) nodig heb ?

Ketamine in (R) zul je nooit tegen komen, die is enorm zeldzaam. (S) en de racemic (R)+(S) zijn de meest voorkomende. (S) word in medische settings gebruikt voor verdoving en vind ik zelf psychedelischer, verschil in dosering tussen beide is minimaal. K snuiven is net als cannabis gewoon blijven bij pakken tot je bent waar je het relax vind, tussen snuiven en het effect zit zo'n 5-15 minuten dus als je rustig afwacht kun je erna nog bij pakken.


Okee dankuu.. :snort:
Avatar gebruiker
Rareuniverse
At your service.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 245
Geregistreerd: zo jun 23, 2013 3:26 pm

Re: Eerste keer Ketamine (S)

Berichtdoor Ketalar » za aug 10, 2013 12:32 am

Er is wel degelijk een potentieverschil tussen Ketamine R en S. De S variant is potenter dan R. Van de R variant kon ik echt veel meer snuiven voor ik moeilijkheden kreeg met stappen, de S variant daarintegen :rock:
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: Eerste keer Ketamine (S)

Berichtdoor Claviceps » za aug 10, 2013 1:00 am

NorthernLightBE schreef:Er is wel degelijk een potentieverschil tussen Ketamine R en S. De S variant is potenter dan R. Van de R variant kon ik echt veel meer snuiven voor ik moeilijkheden kreeg met stappen, de S variant daarintegen :rock:

Dit komt omdat de werking van (S) meer de motoriek affecteert dan racemic K, ik betwijfel of je (R) keta heb gehad aangezien deze maar zeer zelden voorkomt. Als ik racemic K heb gebruik heb ik vrij weinig last van langdurige motoriek verstoring, terwijl met (S) ik uren lang moeilijk kan praten. Dit komt neer op het verschil in werking en niet perse dosering, zoals ook beschreven staat in 'De 3 soorten Ketamine uitgelegd (R, S, R/S)'.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Eerste keer Ketamine (S)

Berichtdoor Ketalar » za aug 10, 2013 1:43 am

Claviceps schreef:
NorthernLightBE schreef:Er is wel degelijk een potentieverschil tussen Ketamine R en S. De S variant is potenter dan R. Van de R variant kon ik echt veel meer snuiven voor ik moeilijkheden kreeg met stappen, de S variant daarintegen :rock:

Dit komt omdat de werking van (S) meer de motoriek affecteert dan racemic K, ik betwijfel of je (R) keta heb gehad aangezien deze maar zeer zelden voorkomt. Als ik racemic K heb gebruik heb ik vrij weinig last van langdurige motoriek verstoring, terwijl met (S) ik uren lang moeilijk kan praten. Dit komt neer op het verschil in werking en niet perse dosering, zoals ook beschreven staat in 'De 3 soorten Ketamine uitgelegd (R, S, R/S)'.


Heel zeker dat ik R-variant gebruikt heb toen. Was van een zeer betrouwbare dealer,hij had de S en R variant te koop. En het gaf duidelijk een ander effect. Het zag er ook anders uit dan 'normale' ketamine, puur staafjes dus. Ik had ook het gevoel dat het wat euforischer is dan de S-variant, maar daar heb ik nog niets over teruggevonden. Ook veel minder verdovend dan de S-variant.
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: Eerste keer Ketamine (S)

Berichtdoor Einstein » za aug 10, 2013 2:21 am

Het uiterlijk van kristallen van (R)-ketamine en (S)-ketamine zou in theorie hetzelfde moeten zijn. Slechts de kristalvorm van racemische ketamine is anders t.o.v. (R)- of (S)-ketamine . Dealers verwarren (R)-ketamine ook geregeld met racemische ketamine, is mijn ervaring.
(R)-ketamine heeft een duidelijk psychedelischer effect, (S)-ketamine heeft een meer zuiver dissociatief effect. Racemische ketamine zit daar tussenin. Degenen die (S)-ketamine gewoon zijn zullen racemische ketamine en (R)-ketamine slechts moeilijk uit elkaar kunnen houden.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron