Multitude schreef:Je kan met ketamine best goed kleine lijntjes (20 mg ofzo) leggen en dan met een tussenpauze van een kwartiertje opsnuiven tot je een fijn effect voelt. Anders kun je zometeen ook 50 mg proberen, dat zou je toch wel moeten voelen.
Wanneer is de laatste keer dat je MXE deed, het kan zijn dat je daardoor wat tolerantie hebt.
Kockar schreef:mits je dit al in het verleden gebruikt hebt
Multitude schreef:Kockar schreef:mits je dit al in het verleden gebruikt hebt
Helaas is het z'n eerste keer. Dan nog kan er volgens mij weinig echt misgaan als je gewoon op bed ligt, maar voor veel mensen zou het een nogal overweldigende ervaring zijn. Beter om een drug eerst te leren kennen.
Rareuniverse schreef:Met de 40mg lijn ging ik toch wel lekker .. Effect vind ik aardig wat weghebben van MXE, alleen je kan toch wel echt merken dat de MXE het kleine broertje is van keta. Vindt keta een stuk warmer aanvoelen, en ook meer ''verzadigd''. Weet iemand nou of je van Ketamine (R) meer of minder dan Ketamine (S) nodig heb ?
Claviceps schreef:Rareuniverse schreef:Met de 40mg lijn ging ik toch wel lekker .. Effect vind ik aardig wat weghebben van MXE, alleen je kan toch wel echt merken dat de MXE het kleine broertje is van keta. Vindt keta een stuk warmer aanvoelen, en ook meer ''verzadigd''. Weet iemand nou of je van Ketamine (R) meer of minder dan Ketamine (S) nodig heb ?
Ketamine in (R) zul je nooit tegen komen, die is enorm zeldzaam. (S) en de racemic (R)+(S) zijn de meest voorkomende. (S) word in medische settings gebruikt voor verdoving en vind ik zelf psychedelischer, verschil in dosering tussen beide is minimaal. K snuiven is net als cannabis gewoon blijven bij pakken tot je bent waar je het relax vind, tussen snuiven en het effect zit zo'n 5-15 minuten dus als je rustig afwacht kun je erna nog bij pakken.
NorthernLightBE schreef:Er is wel degelijk een potentieverschil tussen Ketamine R en S. De S variant is potenter dan R. Van de R variant kon ik echt veel meer snuiven voor ik moeilijkheden kreeg met stappen, de S variant daarintegen
Claviceps schreef:NorthernLightBE schreef:Er is wel degelijk een potentieverschil tussen Ketamine R en S. De S variant is potenter dan R. Van de R variant kon ik echt veel meer snuiven voor ik moeilijkheden kreeg met stappen, de S variant daarintegen
Dit komt omdat de werking van (S) meer de motoriek affecteert dan racemic K, ik betwijfel of je (R) keta heb gehad aangezien deze maar zeer zelden voorkomt. Als ik racemic K heb gebruik heb ik vrij weinig last van langdurige motoriek verstoring, terwijl met (S) ik uren lang moeilijk kan praten. Dit komt neer op het verschil in werking en niet perse dosering, zoals ook beschreven staat in 'De 3 soorten Ketamine uitgelegd (R, S, R/S)'.
Keer terug naar Dissociatieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten