Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Keta aantoonbaar in basic urinetest ?

Hier vind je alles over dissociatieven zoals ketamine, lachgas en PCP.

Keta aantoonbaar in basic urinetest ?

Berichtdoor InfectedMushroom » zo jun 10, 2012 12:00 am

Een vriendin van mij zit in beernem voor haar drugsgebruik, pep verslaving , nu mag ze al af en toe naar huis , en rookt ze is een jointje en een week later urine test , maar daar is natuurlijk niks te zien , en ze vroeg me of er drugs waren die ze niet kunnen aantonen in de urine , en toen dacht ik meteen aan keta en lsd , ik zou overmorgen een grammetje keta gaan halen en samen met haar op een feestje keta snuiven , maar mijn vriendin wil dit zeker weten , dus wat denken jullie zouden ze op keta testen in zo'n kliniek ?
Inhale Combusted Hemp on a Daily Basis
InfectedMushroom
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 96
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 1:31 pm

Re: Keta aantoonbaar in basic urinetest ?

Berichtdoor Gonzo » zo jun 10, 2012 12:05 am

I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Keta aantoonbaar in basic urinetest ?

Berichtdoor InfectedMushroom » zo jun 10, 2012 12:07 am

Ja maar daar gaat het toch om een zelftester ?
Inhale Combusted Hemp on a Daily Basis
InfectedMushroom
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 96
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 1:31 pm

Re: Keta aantoonbaar in basic urinetest ?

Berichtdoor Gonzo » zo jun 10, 2012 12:18 am

Bij de meeste klinieken gebruiken ze ook van die sneltesten, pas als er aanleiding voor is (positief scoren op bv thc) sturen ze urine op naar een lab(met een sneltest kunnen ze geen waardes zien). En dan nog, op keta testen is vrij duur en zullen ze dus niet snel doen..
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Keta aantoonbaar in basic urinetest ?

Berichtdoor InfectedMushroom » zo jun 10, 2012 12:31 am

Ok bedankt voor de info , en heb eigenlijk nog een vraag , dit is voor mij de 2de keer keta , heb het nog maar 1 keer gedaan , en niet zo erg veel . nu zou ik wat meer gebruiken , maar hoe zit het met uitgaan op keta ?, en binnenkort is er een openluchtfuif hier en we zouden het daar doen ,
Inhale Combusted Hemp on a Daily Basis
InfectedMushroom
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 96
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 1:31 pm

Re: Keta aantoonbaar in basic urinetest ?

Berichtdoor Gonzo » zo jun 10, 2012 12:40 am

mijn ervaring met keta is dat vooral als je het nog niet zo lang gebruikt het elke keer anders is. ik zou het niet zo snel nemen op een feest en eerst je grenzen opzoeken in een veilige omgeving..
Maar that's just me..
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Keta aantoonbaar in basic urinetest ?

Berichtdoor Schism » zo jun 10, 2012 12:42 am

Als je het daar wilt gebruiken zitten daar wel enkele richtlijnen aan vast. De moeten de dosissen zeer gematigd zijn. Houd het op een niveau dat je tenminste zonder al te veel moeite kan blijven staan. Als iemand het dan merkt zullen ze hooguit denken dat je alcohol op hebt.(tenzij je ketamine kent, herken je het als iemand de ketwalk doet, haha.) 200mg+ is volgens erowid de k-hole dosis. Dus blijf daar sowieso onder.

Pak kleine puntjes/lijntjes tot je op een niveau zit wat jij prettig ervaart en je dus nog kunt blijven staan. Een zogenaamde bullit is hier wel handig bij. Die geeft dosissen van ongeveer 30mg en is klein. Zo kun je zonder opgemerkt te worden rustig je dosis nemen.
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Keta aantoonbaar in basic urinetest ?

Berichtdoor Davinci » zo jun 10, 2012 4:50 pm

Normaal wordt keta zelfs door een lab niet standaard getest.
De vraag is wel of het slim is om nog dope te gebruiken als ze al een pepverslaving heeft/had.
Ketamine is nu ook niet de minst verslavende drug :|
Escapisme is heel gemakkelijk met een lijntje keta...
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Keta aantoonbaar in basic urinetest ?

Berichtdoor InfectedMushroom » zo jun 10, 2012 10:31 pm

Ja dat weet ik wel , maar aan keta kan ze zelf nooit raken hoor , alleen via mij haalt ze het , we delen het , en ja binnen een maand komt ze eruit , hoe het dan zal gaan met haar weet ik niet , denk dat ze trug gaat beginnen blowen zoals vroeger , ze heeft het er constant over, maarja aan keta zal ze nie komen geloof mij ,
Inhale Combusted Hemp on a Daily Basis
InfectedMushroom
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 96
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 1:31 pm

Re: Keta aantoonbaar in basic urinetest ?

Berichtdoor Davinci » ma jun 11, 2012 7:23 pm

InfectedMushroom schreef:Ja dat weet ik wel , maar aan keta kan ze zelf nooit raken hoor , alleen via mij haalt ze het , we delen het , en ja binnen een maand komt ze eruit , hoe het dan zal gaan met haar weet ik niet , denk dat ze trug gaat beginnen blowen zoals vroeger , ze heeft het er constant over, maarja aan keta zal ze nie komen geloof mij ,

Ik ken haar niet, maar ik vind het jammer dat ze zou terug beginnen blowen. Probeer het er misschien uit te praten, blowen fucked meer op dan je denkt :love:
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Keta aantoonbaar in basic urinetest ?

Berichtdoor InfectedMushroom » ma jun 11, 2012 11:00 pm

Davinci schreef:
InfectedMushroom schreef:Ja dat weet ik wel , maar aan keta kan ze zelf nooit raken hoor , alleen via mij haalt ze het , we delen het , en ja binnen een maand komt ze eruit , hoe het dan zal gaan met haar weet ik niet , denk dat ze trug gaat beginnen blowen zoals vroeger , ze heeft het er constant over, maarja aan keta zal ze nie komen geloof mij ,

Ik ken haar niet, maar ik vind het jammer dat ze zou terug beginnen blowen. Probeer het er misschien uit te praten, blowen fucked meer op dan je denkt :love:

Zal niet lukken hoor :p , en ja idd , moet je mij zeggen :|
Inhale Combusted Hemp on a Daily Basis
InfectedMushroom
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 96
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 1:31 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner