Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Keta crisis?

Hier vind je alles over dissociatieven zoals ketamine, lachgas en PCP.

Keta crisis?

Berichtdoor salvation » zo okt 20, 2013 9:43 pm

Na een tijd in het buitenland (Engeland) te hebben gezeten ben ik inmiddels weer terug in ons heerlijke kikkerlandje. Toen ik laatst wat keta op de kop wou tikken koste met dit veel moeite en een rib uit mijn lijf. Vanuit meerdere kanalen hoorde ik dat er "crisis" was en dat zou de schaarste en hoge prijs moeten verklaren.
Ik kan me nog heugen dat xtc/mdma lastig te verkrijgen was rond 2008, toen was het verhaal dat dit kwam door intensievere controles op de uitvoer van grondstoffen i.v.m. de olympische spelen in China. Klinkt plausibel maar wat zou in het geval van keta dan de reden moeten zijn? Voor zover ik weet wordt keta voor de recreatieve markt gewoon achterover gedrukt vanuit het medische circuit en niet clandestien geproduceerd.

Hoop dat iemand me kan vertellen of er inderdaad sprake is van een crisis of dat het een onzin verhaal is om de prijs op te drijven. In Engeland was het namelijk geen enkel probleem wat te krijgen en werd ik er zoals ik het daar al jaren gewend ben mee dood gegooid. Mocht het wel crisis zijn zal het vast wel weer goed komen. Dat het 6 jaar geleden nagenoeg onmogelijk was om aan mdma te komen waardoor iedereen overstapte op allerlei andere middelen is ook nauwelijks meer voor stellen als je naar de top pillen van tegenwoordig kijkt :)
Laatst bijgewerkt door salvation op zo okt 20, 2013 10:40 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
salvation
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:35 am

Re: Keta crisis?

Berichtdoor Verf » zo okt 20, 2013 9:58 pm

Deze post ruikt een klein beetje naar een wanhopige oproep om wat keta te scoren via het forum :p Ook al was dit misschien niet je intentie, Ivo en de andere mod's worden hier niet zo blij van. Nu om een antwoord op je vraag te krijgen, waar ik vandaan kom is het nog relatief makkelijk om aan ketamine te komen. Dus ik denk dat je gewoon wat harder gaat moeten zoeken.
"Spijt is wat de koe schijt"
-Herman Brood
Avatar gebruiker
Verf
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: di maart 22, 2011 6:30 pm

Re: Keta crisis?

Berichtdoor Pixie » zo okt 20, 2013 10:23 pm

Hier is het ook drama, ben echt al lang op zoek...
Nu woon ik dan ook wel in een halfgare uithoek, maartoch, ik kon dr eerst gemakkelijk aan komen.
ik voel je pijn hahaha
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Avatar gebruiker
Pixie
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 196
Geregistreerd: zo jun 23, 2013 1:52 pm

Re: Keta crisis?

Berichtdoor salvation » zo okt 20, 2013 10:42 pm

Verf schreef:Deze post ruikt een klein beetje naar een wanhopige oproep om wat keta te scoren via het forum :p Ook al was dit misschien niet je intentie, Ivo en de andere mod's worden hier niet zo blij van. Nu om een antwoord op je vraag te krijgen, waar ik vandaan kom is het nog relatief makkelijk om aan ketamine te komen. Dus ik denk dat je gewoon wat harder gaat moeten zoeken.

Heb mijn post effe terug gelezen en de enige zinsnede die daar op zou kunnen wijzen er uitgehaald. Mijn eigen ervaring is natuurlijk de aanleiding voor dit topic dus die moet er wel in staan :)
Avatar gebruiker
salvation
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:35 am

Re: Keta crisis?

Berichtdoor salvation » zo okt 20, 2013 10:47 pm

Verf schreef:Deze post ruikt een klein beetje naar een wanhopige oproep om wat keta te scoren via het forum :p Ook al was dit misschien niet je intentie, Ivo en de andere mod's worden hier niet zo blij van. Nu om een antwoord op je vraag te krijgen, waar ik vandaan kom is het nog relatief makkelijk om aan ketamine te komen. Dus ik denk dat je gewoon wat harder gaat moeten zoeken.

Dat laatste zou goed kunnen kloppen! Ben er een hele poos tussenuit geweest en het dope wereldje is nogal vergankelijk dus heb niet al te veel aanknopingspunten meer. Wat ik wel weet is dat hier altijd goed ingelichte users rondhingen dus die kunnen me vast vertellen of dit een hopeloze of haalbare zaak is :)
Avatar gebruiker
salvation
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:35 am

Re: Keta crisis?

Berichtdoor Vinnie » zo okt 20, 2013 10:49 pm

waar ik woon is het in ieder geval geen keta crisis :snort:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Keta crisis?

Berichtdoor salvation » zo okt 20, 2013 10:52 pm

Dat zijn dus al twee mensen die het verhaal ontkennen en dat lijkt mijn vermoedens te bevestigen dat die "crisis" een indianenverhaal is. Weet iemand hier meer over hoe keta in het recreatieve circuit terecht komt? Begreep van maatjes in Engeland dat het met een beetje gespeur zelfs mogelijk is om het spul per liter uit India en omstreken over te laten komen, zou dat het zijn?
Avatar gebruiker
salvation
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:35 am

Re: Keta crisis?

Berichtdoor Einstein » zo okt 20, 2013 11:52 pm

Het is volgens mij niet meer zo algemeen beschikbaar als een tijd terug, maar om nou te zeggen dat er sprake is van een crisis lijkt me overdreven.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Keta crisis?

Berichtdoor Trippie » ma okt 21, 2013 12:16 am

Keta is gewoon niet zo'n populaire drug als pakweg coke of MDMA en ook amper verslavend. Minder interessant voor dealers omdat er niet al te veel gebruikers zijn en degene die het gebruiken doen dat meestal maar een keertje per maand of zo...

Je moet dus gewoon wat beter zoeken naar iemand die het verkoopt (vind momenteel ook niks).
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Keta crisis?

Berichtdoor Claviceps » ma okt 21, 2013 12:21 am

.
Laatst bijgewerkt door Claviceps op wo apr 13, 2016 2:52 pm, in totaal 3 keer bewerkt.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Keta crisis?

Berichtdoor salvation » ma okt 21, 2013 7:35 am

Claviceps schreef:...

Top antwoord, thanx!
Avatar gebruiker
salvation
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:35 am

Re: Keta crisis?

Berichtdoor Radical » ma okt 21, 2013 8:25 am

Wilde vorige week voor de eerste keer keta gebruiken, vertelde mijn dealer dat waar hij zijn keta vandaan had 'gone' was... Al met al nogsteeds geen keta voor mij, ook niet erg want heb er geen haast bij haha! :)
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Keta crisis?

Berichtdoor Emerica. » ma okt 21, 2013 10:37 am

Hier ook keta met hele sterke vanille geur maar toch goede kwaliteit :)
“One good thing about music, when it hits you, you feel no pain.”
― Bob Marley
Avatar gebruiker
Emerica.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di feb 26, 2013 5:22 pm

Re: Keta crisis?

Berichtdoor Rups » di okt 22, 2013 1:59 am

Nergens last van :snort:
Maar ik ken dan ook meerdere dealers uit verschillende plekken in Nederland (die ik je overigens niet ga verstrekken)
Did : Speed, MDMA, DMT, 2C-B, 2C-E, LSD, GHB, GBL, alcohol, nicotine, hasj, wiet, ketamine, meta, XTC, meth, lachgas, ritalin, poppers, truffels, salvia, fentanyl, cocaine, B3, tramadol

I rest in the comfort of knowing my soul is eternal and my consciousness endless.


Avatar gebruiker
Rups
Acid head
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:39 pm
Woonplaats: Eutopia

Re: Keta crisis?

Berichtdoor Perry » di okt 22, 2013 6:48 pm

Ik denk dat de keta crisis door de grote toegankelijkheid van MXE te verklaren is.
Mijn keta connectie heeft echter beide nu :D
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Keta crisis?

Berichtdoor salvation » di nov 19, 2013 7:23 pm

Wat betalen jullie op het moment?
Avatar gebruiker
salvation
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:35 am

Re: Keta crisis?

Berichtdoor gachiBASS » di nov 19, 2013 7:38 pm

salvation schreef:Wat betalen jullie op het moment?


Meestal geld, laatst wel in natura betaald maar dat was uiteindelijk niet zo fijn.
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Re: Keta crisis?

Berichtdoor salvation » di nov 19, 2013 9:37 pm

Druks schreef:
salvation schreef:Wat betalen jullie op het moment?


Er mogen geen prijzen genoemd worden :#:

had ik niet in de smiezen, bedankt voor de medeling!
scheelt ook weer wat oh-zo-grappige (oooh sex!!!) berichten van onze mede-users zo te zien
Avatar gebruiker
salvation
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:35 am

Re: Keta crisis?

Berichtdoor Eko » di nov 19, 2013 9:39 pm

Regel nr 1 thans
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Keta crisis?

Berichtdoor RaveteefM » vr dec 06, 2013 6:24 pm

Hey,

Ik heb ook altijd veel ket gebruikt.. En de laatste 4 maanden is het bijna onmogelijk geweest voor mij om ket te scoren! Wat ik eigenlijk totaal niet gewend ben.. Heb zelfs nu al een aantal keer gehad dat ze me mxe of andere troep verkochten onder de naam van ket. :keta:
RaveteefM
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: vr dec 06, 2013 6:15 pm

Re: Keta crisis?

Berichtdoor Hassan » vr dec 06, 2013 10:33 pm

RaveteefM schreef:Hey,

Ik heb ook altijd veel ket gebruikt.. En de laatste 4 maanden is het bijna onmogelijk geweest voor mij om ket te scoren! Wat ik eigenlijk totaal niet gewend ben.. Heb zelfs nu al een aantal keer gehad dat ze me mxe of andere troep verkochten onder de naam van ket. :keta:


punt 1: ik zie dat het je eerste bericht is dus welkom op df! http://drugsforum.info/general-chat/het-newbie-voorstel-topic-t37.html al gezien?

punt 2: dit is al een best oud bericht, maar zover ik weet is de crisis nu wel weer voorbij. ik heb geen moeite meer om er aan te komen en de prijzen zijn zo goed als gehalveerd, gelukkig maar weer.
Hassan
Offline
 

Re: Keta crisis?

Berichtdoor Klimtox » zo dec 08, 2013 11:32 am

Asjemenou zeg. Wees eens aardig :child: :sweet: .
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner