Verf schreef:Deze post ruikt een klein beetje naar een wanhopige oproep om wat keta te scoren via het forum Ook al was dit misschien niet je intentie, Ivo en de andere mod's worden hier niet zo blij van. Nu om een antwoord op je vraag te krijgen, waar ik vandaan kom is het nog relatief makkelijk om aan ketamine te komen. Dus ik denk dat je gewoon wat harder gaat moeten zoeken.
Verf schreef:Deze post ruikt een klein beetje naar een wanhopige oproep om wat keta te scoren via het forum Ook al was dit misschien niet je intentie, Ivo en de andere mod's worden hier niet zo blij van. Nu om een antwoord op je vraag te krijgen, waar ik vandaan kom is het nog relatief makkelijk om aan ketamine te komen. Dus ik denk dat je gewoon wat harder gaat moeten zoeken.
Claviceps schreef:...
salvation schreef:Wat betalen jullie op het moment?
Druks schreef:salvation schreef:Wat betalen jullie op het moment?
Er mogen geen prijzen genoemd worden
RaveteefM schreef:Hey,
Ik heb ook altijd veel ket gebruikt.. En de laatste 4 maanden is het bijna onmogelijk geweest voor mij om ket te scoren! Wat ik eigenlijk totaal niet gewend ben.. Heb zelfs nu al een aantal keer gehad dat ze me mxe of andere troep verkochten onder de naam van ket.
Keer terug naar Dissociatieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten