Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Keta ervaring

Hier vind je alles over dissociatieven zoals ketamine, lachgas en PCP.

Keta ervaring

Berichtdoor pillenvreter » di maart 19, 2013 9:53 pm

Junkies,

afgelopen weekenden een keer of 3 keta gebruikt. Eerste keer wat puntjes genomen en gewacht tot het effect merkbaar was, daarna zo'n 75mg genomen verspreid over een uur of anderhalf (afgewogen)

effect was wel aardig vaag, heel apart gevoel eigenlijk, je benen staan stil en lijken door elkaar heen te bewegen. maar hallucinaties of iets dergelijks niets van meegemaakt :(. eigenlijk vond ik er niet zo veel aan, ook met ogen dicht kwamen er geen patronen of iets dergelijks.

diezelfde avond nog in de bios gedaan, effect ongeveer t zelfde. traplopen in de pauze ging wel moeilijk :P

weekend erop maar een flinke lijn gelegd, ik schat op zo'n 150mg. en deze in 2x weggewerkt, eerst t linkse gaatje, de andere helft was voor rechts. 10 minuutjes gewacht op het effect, maar weer zo vaag als een kanarie, geen hallucinaties en beetje ongemakkelijk vaag gevoel.

keta was getest op 73%

hoort dit allemaal zo? want ik vind het niet echt awesome oid. je word er gewoon een uur of anderhalf wat scheef en ongemakkelijk van. maar niet iets wat ik nog een keer zou doen omdat effect zo chill is.
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: do jun 02, 2011 11:06 pm

Re: Keta ervaring

Berichtdoor AgeOfLove » di maart 19, 2013 10:41 pm

Als je patronen, hallucinaties en dergelijke wilt dan ga je beter niet voor een dissociatief. Dissociatief is meer mindtrippen, geluiden anders waarnemen, lichaamscoördinatie kwijt zijn.

Voor visuals en bijhorende ervaringen moet je bij de 2c'tjes, lsd, 4aco-dmt en aanverwanten zijn.

Ik denk wel dat je ket/mxe moet leren waarderen en proberen in diverse settings en dosissen.
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: Keta ervaring

Berichtdoor Einstein » di maart 19, 2013 10:42 pm

Hallucinaties zijn bij lange na geen vaste prik tijdens ketaminetrips, ik zelf heb ze bijna nooit. Het primaire effect is inderdaad het 'scheve en ongemakkelijke' dat jij hebt ervaren.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Keta ervaring

Berichtdoor Eko » di maart 19, 2013 11:04 pm

geen visuele psychedelische hallucinaties, nee, thans toch flinke vervormingen qua beeld, geluid, gevoel. Ik heb soms toch flinke visuals, maar niet psychedelisch, dat is van een totaal andere soort
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Keta ervaring

Berichtdoor Einstein » wo maart 20, 2013 2:14 am

De intensiteit van de dissociatieve visuals wisselt heel erg per persoon, ik ervaar ze zelf niet of nauwelijks. Hoe dan heeft een ketaminetrip meestal niets te maken met 'visuals kijken' (zeker niet als je niet met het spul bekend bent), zoals dat bij sommige psychedelische trips wél kan.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Keta ervaring

Berichtdoor Azgaza » do maart 21, 2013 6:56 am

Bij een goede dosis ketamine heb ik zeker wel CEV's en bij een nog betere dosis gaat het ook met ogen open wel gewoon voorbij enkel flinke vervormingen (bewegen van blikveld, vooral veel ruis en static); er zijn in de regel een soort fysieke hallucinaties; het ervaren van bewegingen zoals uit elkaar drijven, oprollen, wegglijden en dat alles met een significante buzz, die gek genoeg het zelfde lijkt in alle zintuigen; tast, blikveld, geluid, en alles defragmenteerd en dan komen diepe gedachtes uit het onderbewustzijn omhoog, uit het hele geheugen verwogen op absurde manieren...

Maar je moet t maar boeiend en fijn vinden; als je spectaculaire visuals wil zijn klassieke tripmiddelen geschikter en gewoon fijn voelen downers misschien aanlokkelijker; persoonlijk ben ik wel een enorme fan van het dissociatieve gevoel, maar ik ken ook zat mensen die die smaakvoorkeur niet delen.

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Keta ervaring

Berichtdoor Emerica. » zo okt 13, 2013 1:23 pm

Gister avond heb ik voor het eerst keta gepakt. Alle geluiden klonken heel vreemd en vaag en ik voelde me heel grappig :conf:
“One good thing about music, when it hits you, you feel no pain.”
― Bob Marley
Avatar gebruiker
Emerica.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di feb 26, 2013 5:22 pm

Re: Keta ervaring

Berichtdoor Rups » di okt 22, 2013 1:28 pm

Visuals maak je toch alleen mee met k-holes dacht ik?
Ik heb zelf nooit gehallicuneerd op keta (wel op meta), t effect is gewoon heel erg grappig omdat het lijkt alsof je in Villa Volta zit, maar echt trippen doe je niet.
Did : Speed, MDMA, DMT, 2C-B, 2C-E, LSD, GHB, GBL, alcohol, nicotine, hasj, wiet, ketamine, meta, XTC, meth, lachgas, ritalin, poppers, truffels, salvia, fentanyl, cocaine, B3, tramadol

I rest in the comfort of knowing my soul is eternal and my consciousness endless.


Avatar gebruiker
Rups
Acid head
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:39 pm
Woonplaats: Eutopia


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron