Junkies,
afgelopen weekenden een keer of 3 keta gebruikt. Eerste keer wat puntjes genomen en gewacht tot het effect merkbaar was, daarna zo'n 75mg genomen verspreid over een uur of anderhalf (afgewogen)
effect was wel aardig vaag, heel apart gevoel eigenlijk, je benen staan stil en lijken door elkaar heen te bewegen. maar hallucinaties of iets dergelijks niets van meegemaakt . eigenlijk vond ik er niet zo veel aan, ook met ogen dicht kwamen er geen patronen of iets dergelijks.
diezelfde avond nog in de bios gedaan, effect ongeveer t zelfde. traplopen in de pauze ging wel moeilijk
weekend erop maar een flinke lijn gelegd, ik schat op zo'n 150mg. en deze in 2x weggewerkt, eerst t linkse gaatje, de andere helft was voor rechts. 10 minuutjes gewacht op het effect, maar weer zo vaag als een kanarie, geen hallucinaties en beetje ongemakkelijk vaag gevoel.
keta was getest op 73%
hoort dit allemaal zo? want ik vind het niet echt awesome oid. je word er gewoon een uur of anderhalf wat scheef en ongemakkelijk van. maar niet iets wat ik nog een keer zou doen omdat effect zo chill is.