Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Ketamine en 2-FDCK

Hier vind je alles over dissociatieven zoals ketamine, lachgas en PCP.

Ketamine en 2-FDCK

Berichtdoor Hakvlees » di dec 29, 2020 12:08 pm

Ben benieuwd wie er nog meer ervaring heeft met 2-FDCK en hoe je het vindt in vergelijking met ketamine.
Ben zelf best gevoelig voor keta, als ik zo'n 10mg snuif krijg ik al een lekker warm en licht verdoofd gevoel, de kamer wordt wat kleiner en knusser en mn zicht krijgt een wollig randje, al die goeie shit. Met 2-FDCK heb ik een redelijk soortgelijk gevoel (en bovendien nog minder nodig), maar laatst voelde ik dat ongeveer een kwartiertje na dat warme knusse gevoel ineens een soort eenzaam leeg gevoel kwam opzetten. Het is niet zo dat ik het vaak doe, eens in de zoveel weken doe ik eens een avondje keta of 2-fdck, en ik kom op een avond eigenlijk zelden boven de 20mg uit. Hebben meer mensen dit ervaren met 2FDCK, of was het gewoon puur toeval en kwam het omdat ik onderbewust niet helemaal lekker in mn vel zat?
Met ketamine heb ik ook wel eens gehad dat ik niet helemaal in de juiste mood was en er een soort zwaar en vermoeid gevoel van kreeg, maar dit was meer alsof ineens de warme deken van me af viel en ik alleen op de wereld was. Misschien komt het gewoon door de sociale armoede dit jaar.
Hakvlees
Belezen Gebruiker

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Dissociatieven