Einstein schreef:Nu ik gevaarlijk veel ketamine in huis heb heb ik dit
eindelijk ook gemaakt. Ben benieuwd

Once you'll go neusspray, you'll never go back

Ik prefeer om er een neusspray van te maken, maakt het herdoseren erg gemakkelijk. Echter 1 tip, zorg voor een backup verstuiver. Niks is zo vervelend als een flesje vol opgeloste keta en een neusspray die niet meer functioneert

Ik weet niet precies wat het is maar ik heb zeker 4 verstuivers die niet meer werken na 1 of 2x gebruiken met een Keta oplossing. Ik heb 1 vaste verstuiver vanaf een Ethos neusspray, die gelukkig prima blijft functioneren zolang er voldoende oplossing in het flesje zit.
Ik probeer zelf altijd zo'n 3-5 gram op te lossen in een
"standaard apotheek" neusspray flesje meestal met koud water. Als het niet helemaal oplost zie je voornamelijk kleine slierten, meestal laat ik het een tijdje staan en schut ik de rest in een ander flesje. Dit is voornamelijk om te voorkomen dat de verstuiver niet verstopt raakt. Extra voordeel van oplossen in water is ook dat je in sommige gevallen ook vrij makkelijk de vervuilingen kunt spotten en indien gewenst kunt verwijderen. Als het naar de bodem zakt zou je bijvoorbeeld de oplossing een tijdje kunnen laten staan en daarna langzaam overschutten in een ander flesje.
In principe zou in een koud water oplossing Ketamine prima moeten oplossen zonder iets van een chemische reactie te zien of dat er van alles in het water blijft zweven (tenzij je teveel keta probeert op te lossen in te weinig water). Ik heb de afgelopen periode twee keer mee gemaakt dat iemand vermoedelijk geblustekalk versneden had in de S-Keta, naast de geur van kalk zag je ook in koud water dat er een reactie ontstond in plaats van dat het net als bijvoorbeeld suiker simpel weg oplost in water.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”