Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Ketamine

Hier vind je alles over dissociatieven zoals ketamine, lachgas en PCP.

Ketamine

Berichtdoor Acidmannetje » ma nov 14, 2016 8:40 am

Ik wou het maar niet geloven dat ketamine zeer slecht is voor de nieren, blaas etc... nu ik zelf met een hevige blaasontsteking zit waarbij ik wel redelijk veel bloed en bloedklontertjes plas vlak na ik ongeveer 1 maand (niet elke dag maar toch bijna) ketamine gebruikt heb..
of is dit gewoon puur toeval dat het nu juist komt? Maar daar ben ik niet zo zeker van.. men vermoeden gaat echt wel naar de ketamine. Het heeft een zeer branderig gevoel als ik moet gaan plassen voor wat er maar uit komt. Ik moet ook heel vaak naar de wc toe. Dit wens ik echt niemand toe dus mensen als je ketamine gebruikt gebruik dan max 3g na elkaar maar meer dan dat niet!
Ik heb wel wat meer binnen maar dan ben je zeker dat je niets voor hebt achteraf we zijn nu maandag en het is al van dinsdag dat het is begonnen. Ketamine heeft zo een verslavend effect bij mij. Ik vind het echt veeeel te leuk maar nu ik dit voor heb ga ik volgende keer wel 2x nadenken aan de hoeveelheid dat ik ga doen.

Dus denk maar eens goed na voor je een grotere hoeveelheid ketamine wilt gebruiken..!
Acidmannetje
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: ma nov 14, 2016 8:21 am

Re: Ketamine

Berichtdoor Prototype » ma nov 14, 2016 2:10 pm

3g keta op 1 avond of interpreteer ik dit verkeerd?
Ik heb namelijk een tijdje iedere avond keta gebruikt en ik kwam toch echt niet verder dan een halve a 1 gr per avond, nooit last gehad van mijn blaas al is keta wel degelijk slecht voor de blaas.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Ketamine

Berichtdoor Poseidon » ma nov 14, 2016 5:39 pm

Misschien is het topic van deze baas verhelderend. :-P
Die kreeg ook pijn aan zijn blaas of nieren en zo.

verslaving-dissociatieven/zak-vol-ketamine-t5346.html?hilit=Ketamine%20Polen
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Ketamine

Berichtdoor Maus » ma nov 14, 2016 7:44 pm

Acidmannetje schreef:Ik wou het maar niet geloven dat ketamine zeer slecht is voor de nieren, blaas etc... nu ik zelf met een hevige blaasontsteking zit waarbij ik wel redelijk veel bloed en bloedklontertjes plas vlak na ik ongeveer 1 maand (niet elke dag maar toch bijna) ketamine gebruikt heb..
of is dit gewoon puur toeval dat het nu juist komt? Maar daar ben ik niet zo zeker van.. men vermoeden gaat echt wel naar de ketamine. Het heeft een zeer branderig gevoel als ik moet gaan plassen voor wat er maar uit komt. Ik moet ook heel vaak naar de wc toe. Dit wens ik echt niemand toe dus mensen als je ketamine gebruikt gebruik dan max 3g na elkaar maar meer dan dat niet!
Ik heb wel wat meer binnen maar dan ben je zeker dat je niets voor hebt achteraf we zijn nu maandag en het is al van dinsdag dat het is begonnen. Ketamine heeft zo een verslavend effect bij mij. Ik vind het echt veeeel te leuk maar nu ik dit voor heb ga ik volgende keer wel 2x nadenken aan de hoeveelheid dat ik ga doen.

Dus denk maar eens goed na voor je een grotere hoeveelheid ketamine wilt gebruiken..!

Max 3 gram na elkaar? Je mag met zulke hoeveelheden blij zijn dat je nog leeft :s

Man man :#:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Ketamine

Berichtdoor Amvitamientje » ma nov 14, 2016 8:15 pm

Acidmannetje schreef:dus mensen als je ketamine gebruikt gebruik dan max 3g na elkaar maar meer dan dat niet!

:#:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Ketamine

Berichtdoor Poseidon » ma nov 14, 2016 9:59 pm

Acidmannetje schreef:dus mensen als je ketamine gebruikt gebruik dan max 3g na elkaar maar meer dan dat niet!



Vond die halve snuifbuis vol keta die ik in 1x mijn neusgat in liet lopen al een straffe ervaring. 2 uur lang in een weirde delay gezeten waarin alles 3 maal opnieuw gebeurde. :keta:
Doe beetje voorzichtig dude en geef geen rampzallige adviezen s.v.p. :mellow:

Less is more heb ik van de poster hierboven geleerd. :wink:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Ketamine

Berichtdoor Smileback » di nov 15, 2016 3:05 pm

Keta de gekste :rock:
Maar man, man, dat soort hoeveelheden zou ik nooit doen. Niet zo gek dat je last krijgt
Death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Smileback
Newbie
Verbannen
 
Posts: 17
Geregistreerd: di nov 15, 2016 12:01 am
Woonplaats: Geen behoefte aan een vaste verblijfsplek

Re: Ketamine

Berichtdoor FRESH » do nov 17, 2016 1:16 pm

Dit komt 100% zeker door je gebruik. Je hebt schade opgelopen.

En het vervelende is, je moet zo verschrikkelijk lang niet gebruikt hebben wil je ooit weer een fijn gevoel hebben van keta zonder bijwerkingen.

Een kennis van mij gebruikte het 2x in de maand en kreeg zelfs al last, dit heeft hij langer dan een jaar gedaan. Pas na 1,5 jaar niet gebruikt te hebben zat hij weer ongeveer op hetzelfde niveau van toen hij begon. Dus echt maar 2 lijntjes en dan al lekker in een andere wereld zijn.
Nu doet hij het nog maar 2 a 3 x per jaar hooguit. Tolerantie afbouwen kost bij keta echt heel veel tijd.
FRESH
Offline
 

Re: Ketamine

Berichtdoor Eko » vr nov 18, 2016 1:09 am

Tolerantie bij Keta is idd shit. Maar als ge een maand lang bijna dagelijks van die hoeveelheden gebruikt, dan is uw blaas naar de kloten.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Ketamine

Berichtdoor Prototype » vr nov 18, 2016 3:30 am

Poseidon schreef:
Acidmannetje schreef:dus mensen als je ketamine gebruikt gebruik dan max 3g na elkaar maar meer dan dat niet!



Vond die halve snuifbuis vol keta die ik in 1x mijn neusgat in liet lopen al een straffe ervaring. 2 uur lang in een weirde delay gezeten waarin alles 3 maal opnieuw gebeurde. :keta:
Doe beetje voorzichtig dude en geef geen rampzallige adviezen s.v.p. :mellow:

Less is more heb ik van de poster hierboven geleerd. :wink:

Kan uit ervaring zeggen dat het soms niet erg is als er iets 3x opnieuw gebeurd :keta: :love:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner