Ik deed altijd ketamine na xtc. Daar dit ook mijn eerste ervaring met ket was na een nacht op xtc. Ook diverse malen ketamine alleen gebruikt maar kreeg nooit de rare, bizarre en krankzinnige trips als met xtc op.
De laatste tijd werkte ket bij mij niet meer als in het begin, kom nooit meer in de gewenste trip daar waar ik er niets meer van kan herinneren erna. Korte termijn geheugen faalt voor 100%.
Krijg dan altijd zeer sterk het gevoel alsof deze keer de drugs niet goed werkt...
Maar dat is onwaar daar ik vaak wel 7 a 8 uur weg ben na ca. 700mg. Ja dat is veel maar heb flinke tollerantie opgebouwt.
Dus vandaar MXE, maar komt ook doordat ketamine erg lastig te vinden is momenteel...althans voort mij.
Nu dus xme liggen voor het eerst. Maar nu dus de vraag of die wel kan na xtc.
Wat ik altijd met K deed is 2 a 3 pillen xtc. goed high en strak voor een uur of 6 en daarna altijd K. Maar er is over mxe heel weinig tot niets terug te vinden over deze combinatie. de een zegt dat mxe ook een serotogene drug is net als xtc, maar is dat ook zo? want de ander zegt van niet...Anyway. ik zou heel graag ervaringen willen lezen van mensen welke deze combinatie hebben geprobeerd.
Ja ik weet er veel mensen die zich zullen afvragen waarom deze combinatie te willen doen, maar dat is nu eenmaal de voorkeur. Ik vind het leuk om eerst lekker high te zijn van de x en daarna nog lekker raar te worden.
Oja ik ben nieuw op het forum, ik ben Harrie!