Drefbon schreef:Dit heb ik meegemaakt bij het overgrote deel van de middelen die ik gebruikt heb, maar blijkbaar zijn er uitzonderingen, bij GHB wordt ik ook al misselijk van de geur (dan heb ik het dus wel over GHB met GBL restanten). Ook de smaak van dextromethorfan kan Ik niet verdragen terwijl dit toch lange tijd mijn lievelingsmiddel geweest is.
Ik wijt dit aan het feit dat ik van deze twee midden vaak heb moeten overgeven, zodoende kan je dit ook verklaren met het stukje dat ik hierboven schreef, mijn hersenen associëren deze twee middelen blijkbaar eerder met misselijkheid dan met genot.
FrozenToast schreef:DXM is ook gewoon fucked up smerig, keta heeft een soort verdraagzame bitterheid die ik nog heel erg mee vind vallen vergeleken met andere chemicaliën.. zelf slik ik alle drip trouwens in, ik had de overtuiging dat het een soort bommetje werd
AgeOfLove schreef:Ik hou wel van die bittere chemische smaak
Einstein schreef:Klopt het dat de beide isomeren een licht verschillende smaak hebben?
mdmwazig schreef:Mijn ketamine smaakte een beetje vanille achtig?
Eko schreef:Als hij zo snel doordruipt, snuif je niet goed, 't moet in uw neus blijven zitten, wat naar achter drupt is verloren.
snelle-eddy schreef:Ik hou eerlijk gezegd wel van de smaak van keta. beetje muntachtig , lekker fris, en neusgat beetje verdoofd vooral want ie doorkomt en je voelt dat je keel verdoofd word. Heb ik wel alleen bij echt goed spul maar waar ik em ga halen krijg ik alleen topket!
Taxi. schreef:Ik vind de eerste drip altijd onwijs ranzig. Wanneer ik echter vaag ben en extra bij-pak heb ik er geen last meer van. Maar elke keer, na de eerste keer snuiven drink ik een pak ice tea leeg om de vieze smaak weg te spoelen.
Einstein schreef:Het is niet alsof die vanilleketa echt fantastisch smaakt of zo. Het geurtje is wel leuk maar that's it
FrozenToast schreef:mdmwazig schreef:Mijn ketamine smaakte een beetje vanille achtig?
Veel keta heeft een vanillesuiker-achtige geur/smaak de laatste tijd.
Keer terug naar Dissociatieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast