Aalpoepert schreef:Misschien lachtte ze je gewoon wel uit

Dat zou eigenlijk nog leuker zijn. Meelachen terwijl je niet weet waar het over gaat, is ook stom, maar nog enigszins te verantwoorden. Hm? Om de spanning te doorbreken. Zo'n zenwachtig lachje, weet je wel?
Als ze me uit zou lachen om iets waarvan ze geen idee heeft waarom ze me uitlacht? Ja, dat spant de fucking kroon.
Aalpoepert schreef:Nee maar ik bedoel kom op, als je niet weet dat dat een inside grap is dan komt het gewoon over alsof je niet meer zegt dan dat je voornamelijk grote dingen onthoudt en sommige zelfs drie maanden vantevoren.
Nou dat noemen ik vooruitkijken en op die manier is het een kinderlijk grappige opmerking.
Freedom of speech, brother, Er zijn genoeg mensen die het grapje wel snapten, En wat dan? Als je een verhaal niet kent, of je ergert aan een insidejoke, is het dan niet beter om het te negeren?
Aalpoepert schreef:Dat je daarnaast een heel rijk leven hebt met wederzijds begrip en onderonsjes en een hoop inside grapjes die alleen jullie snappen, dat is mooi. Maar ik ga er niet vanuit dat als je iets op een openbaar forum post het iets voor insiders is.
Waarom niet? Ik kan dat grapje toch maken tegenover degene die begrijpt wat ik bedoel? Of moet dat weer achter de schermen enzo?
Aalpoepert schreef:Waar het op neerkomt is dat ik denk dat het gewoon misverstanden zijn. Zal iets te maken hebben met wat je van andere mensen verwacht en wat andere mensen op hun plaats weer van jou verwachten
Dat is een beetje de rode draad van mijn leven, ja.
Aalpoepert schreef:Verder vind ik dat je bullets niet moet gebruiken voor keta
lijnen of neusspray en niet anders. Ja of IM, als je het kan/durft enzo.
Ik vind het bijzonder handig, Lijntjes kan ik na verloop van tijd niet meer vinden en spuiten zou ik door mijn motorische gesteldheid sowieso verneuken.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.