Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Uitwerking van Ketamine

Hier vind je alles over dissociatieven zoals ketamine, lachgas en PCP.

Uitwerking van Ketamine

Berichtdoor Theokoles » do feb 06, 2014 11:00 am

Dag iedereen

ik heb gisterenavond voor het eerst Ketamine gebruikt. Heb rond een half uur voor middernacht mijn eerste lijntje genomen, ik kreeg het in het halfuur nadien wat koud en wat stuiptrekkingen, ook begon alles ietwat anders aan te voelen, maar niet echt spectaculair weliswaar, aangezien het een bescheiden lijntje was (ten opzichte van Ketamine dan). Rond middernacht beide neusgaten nog eens gevult met een 2 ietwat grotere lijntjes, het eerste kwartier had ik het nog steeds koud, nog steeds wat stuiptrekkingen en voelde alles wat anders aan.

Pas toen ik na een kwartier na de 2 lijntjes rechtstond om naar het toilet te gaan begon het. Het voelde alsof ik aan het zweven was, ik voelde me helemaal verdoofd, euforisch, ik kan het het beste beschrijven tussen een combinatie van speed (het goede gevoel), en alcohol (het gevoel in mijn hoofd), had moeite met mijn evenwicht te houden etc en het enige wat telde was het heden. Verleden en toekomst deden er niet meer toe. Alles wat m'n 2 vrienden zeiden kon ik me amper of niet herinneren. Nu heb ik nog best hard gegaan voor een uur of 3, dus rond 3u in m'n bed gekropen en proberen te slapen, wat dus niet lukte.

Nu ben ik een uur geleden opgestaan en gedoucht maar voel ik me nog steeds wat raar. Licht in het hoofd, als ik rondloop is het precies of ik enkele centimeters boven de grond hang, heb nog wat moeite met m'n evenwicht en nu terwijl ik aan het typen ben kan ik enkel m'n vingers en m'n hoofd voelen, het is precies alsof de rest er gewoon niet meer is. En zoals je uiteraard kan raden, ik ben KAPOT, maar slapen lukt gewoon (nog) niet. Ik ben van plan om de dag door te brengen en rond een uur of 10 ten laatste in m'n bed te kruipen.

Nu is m'n vraag of er iets is wat ik kan doen om me wat 'normaler' te laten voelen, voor zover dat mogelijk is uiteraard. Ik hoop dat iemand me hierop een antwoord kan geven.

mvg

Theokoles
Done: Wiet, Hasj, XTC, Speed, MDMA-kristallen, Ketamine, Cocaine, Truffels en LSD.

Favoriet: Wiet.
Theokoles
Newbie
Offline
 
Posts: 23
Geregistreerd: vr maart 15, 2013 1:25 am

Re: Uitwerking van Ketamine

Berichtdoor Perry » do feb 06, 2014 12:50 pm

Ik vraag mij af of je je keta hebt laten testen.
Echte keta werkt altijd snel uit en ik kan vrij snel daarna slapen.
Denk dat jij eerder methoxetamine of iets dergelijks hebt.
Ik kan t mis hebben, maar daar lijkt het wat mij betreft op.
Misschien 4-MeO-PCP?
Anyway, ik kan je alleen aanraden goed te eten / drinken, niet onder de douche te gaan en niet te auto rijden.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Uitwerking van Ketamine

Berichtdoor kaasje » do feb 06, 2014 1:29 pm

Klinkt inderdaad verdacht veel als methox.
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: Uitwerking van Ketamine

Berichtdoor Einstein » do feb 06, 2014 1:30 pm

Als ik een avond extreem veel K heb gesnoven kan ik de dag daarna nog wat ontregeld zijn, maar niet in zulke mate dat ik echt nog goed waus ben. Klinkt inderdaad alsof je methoxetamine in handen hebt. 4-MeO-PCP is niet bepaald gangbaar spul dus dat lijkt me minder waarschijnlijk.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Uitwerking van Ketamine

Berichtdoor Perry » do feb 06, 2014 1:33 pm

Einstein is het met mij eens, ik voel me slim! :D
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Uitwerking van Ketamine

Berichtdoor Theokoles » do feb 06, 2014 1:43 pm

Hier in de directe omgeving heb je niet meteen testcentra... Ik heb inderdaad wat gegeten en ben nu al wat beter, nog steeds niet 100% maar het betert met het uur. Autorijden doe ik sowieso niet tot ik me helemaal 100% voel na gebruik :)
Wel jammer dat het geen echte Keta was, denk dat ik maar een andere dealer moet zoeken dan, want ik zou graag wel eens in een K-hole terechtkomen. Niet meteen uiteraard, laat wel maandje of 2 tussen nu, want het was wel redelijk heftig gisterenavond, lijkt me niet echt gezond, vooral die stuiptrekkingen (en hartkloppingen die ik niet vernoemd heb).

Bedankt voor de antwoorden :)
Done: Wiet, Hasj, XTC, Speed, MDMA-kristallen, Ketamine, Cocaine, Truffels en LSD.

Favoriet: Wiet.
Theokoles
Newbie
Offline
 
Posts: 23
Geregistreerd: vr maart 15, 2013 1:25 am

Re: Uitwerking van Ketamine

Berichtdoor Trippie » do feb 06, 2014 2:01 pm

Vind het heel vreemd dat je niet kon slapen. Zou op ketamine (en ook op methoxetamine volgens mij) echt geen probleem mogen zijn.

Je beschrijft het gevoel als een beetje zoals speed... Misschien zat er wel wat in?
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Uitwerking van Ketamine

Berichtdoor Klimtox » do feb 06, 2014 2:05 pm

JongGeleerd schreef:Einstein is het met mij eens, ik voel me slim! :D

Ik stem MXE. Niet slapen op keta vind ik erg raar klinken, gaat bij mij altijd prima. Ook het laat inslaan klinkt als mxe.
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Uitwerking van Ketamine

Berichtdoor Perry » do feb 06, 2014 2:07 pm

Trippie schreef:Vind het heel vreemd dat je niet kon slapen. Zou op ketamine (en ook op methoxetamine volgens mij) echt geen probleem mogen zijn.

Je beschrijft het gevoel als een beetje zoals speed... Misschien zat er wel wat in?


Mxe in zeer hoge dosis (nemen alsof je keta neemt) resulteert in hoofdpijn, rusteloosheid en slapeloosheid.
Tenminste, dat had ik...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Uitwerking van Ketamine

Berichtdoor Theokoles » do feb 06, 2014 2:14 pm

Ik had niet echt het gevoel van speed, je kon het er een beetje mee vergelijken. Voelde me redelijk goed, je kan het zelfs euforisch noemen :)

Maar ik had helemaal geen branderig gevoel bij het snuiven, zoals bij speed, en ook de doorloop viel erg goed mee.
Done: Wiet, Hasj, XTC, Speed, MDMA-kristallen, Ketamine, Cocaine, Truffels en LSD.

Favoriet: Wiet.
Theokoles
Newbie
Offline
 
Posts: 23
Geregistreerd: vr maart 15, 2013 1:25 am

Re: Uitwerking van Ketamine

Berichtdoor Naturelover » do feb 06, 2014 2:27 pm

Zoals anderen boven mij al zeiden, denk ik dat je MXE te pakken hebt gehad.

De gangbare dosis voor die stof is een stukje lager dan ketamine en de effecten zijn vergelijkbaar (maar een stuk langer! De dag erna kan ik me ook nog wat wazig voelen). Ook het uitblijven van een vies of branderig gevoel bij het snuiven, het beetje euforische en opgewekte gevoel dragen bij aan mijn gok dat je MXE hebt gehad.

Gewoon een uitwaas-dagje houden en na een nachtje slapen is het wazige er waarschijnlijk vanaf :)
I am nature
Avatar gebruiker
Naturelover
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1210
Geregistreerd: wo maart 20, 2013 2:03 am

Re: Uitwerking van Ketamine

Berichtdoor ParadijsVogel » do feb 06, 2014 3:08 pm

Heb je een drip ervaren en zo ja, waar smaakte deze naar? De drip van ketamine is namelijk heel anders dan die van MXE qua smaak. (voor de objectiviteit ga ik nu nog lekker niet vertellen waar het naar smaakt)

Mijn gokje is ook dat je MXE te pakken hebt.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Uitwerking van Ketamine

Berichtdoor supermario » do feb 06, 2014 7:42 pm

Wat ik meestal doe is op voorhand mijn neus spoelen met fysiologisch water. Daarna een klein lepeltje ketamine in beide neusgaten. Gegarandeerd dat de gravitatie krachten binnen 5 minuten plots andere richtingen beginnen te vertonen.
Avatar gebruiker
supermario
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 247
Geregistreerd: vr mei 25, 2012 10:22 pm

Re: Uitwerking van Ketamine

Berichtdoor sensei » za feb 08, 2014 7:52 pm

ik kan ook nooit slapen na het gebruik van mxe, heb meestal plafonddienst tot en met 8 uur na inname tenzij ik er bij blow
"mensen zonder ziel,
wij zijn het allemaal,
het is kanker debiel." (c) WK
Avatar gebruiker
sensei
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 78
Geregistreerd: ma nov 11, 2013 12:05 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner