Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Veranderen in je vrienden

Hier vind je alles over dissociatieven zoals ketamine, lachgas en PCP.

Veranderen in je vrienden

Berichtdoor Eko » ma maart 07, 2011 2:00 am

Post van het oude forum, maar leuke anekdote die ik toch wou behouden...
Zoals velen van jullie weten, gebruik ik al een tijd ketamine, en doch ik wel vaker tijdens één van m'n mediterende trips (waarbij ik alleen ben, alle licht uitdoe, muziek opzet met earplugs en gewoon compleet stil blijf zitten, de onbeschrijfbare k-dimensie in :rock: zoals ik al in eerdere posts heb vermeld, inclusief de meer beschrijfbare effecten) het gevoel krijg alsof er mensen rondom mij zitten en ik iets tegen mijzelf/die anderen begin te praten (een beetje schizofreen dus), en ook regelmatig het gevoel alsof ik m'n eigen herinneringen "objectief" kan bekijken - als waren ze van iemand anders of als de plot van een film die ik aan het bekijken ben - krijg ik de laatste tijd regelmatig een nieuw/gecombineerd effect:
Ik "mijn ego" is er niet meer, maar rondom mijn persoon staan meerdere van m'n vrienden, en ik bekijk mezelf door de ogen van die vrienden, ik word als het ware hen. MrEko blijkt dan een soort combinatie te zijn van eigenschappen van m'n vrienden, waarschijnlijk de gemeenschappelijke eigenschappen waardoor we bevriend zijn in the first place. Dit gebeurt naar gelang welke interesse er in mijn hoofd naar boven komt of welke karaktertrek ik uitoefen.
Zoals bij alle keta-effecten weer moeilijk uit te leggen, maar dat wou ik met jullie delen, om te kijken of er anderen zijn die hetzelfde reeds ervoeren...
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Veranderen in je vrienden

Berichtdoor Tripper » ma maart 07, 2011 5:11 pm

Hmm dit wil ik eigenlijk ook wel ervaren, maar ik vind het gevoel niet zo leuk van ketamine. Misschien is proberen zonder andere mensen.
DMT
Avatar gebruiker
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur
Offline
 
Posts: 877
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:43 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: Veranderen in je vrienden

Berichtdoor Tripkonijn » zo maart 20, 2011 9:40 pm

lijkt inderdaad wel leuk om te ervaren
'leer uit een slechte ervaring' zei grootvader konijn
Avatar gebruiker
Tripkonijn
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 362
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:02 pm
Woonplaats: in't Konijnenhol


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner