En dan bedoel ik alles, van prijs tot effect tot na effect tot moleculen etc etc

Azgaza schreef:Ik heb alle verschillende enantiomeren wel eens gehad, al moet ik zeggen dat ik aanzienlijk meer ervaring heb met S-ketamine en racemische dan de losse R-enantiomeer. Wat voor mij het verschil was komt grotendeels overeen met de bekende literatuur.
S-ketamine: (S voor scheef, haha)
Sterke verdoving, sterke fysieke dissociatie, sterke zintuigelijke dissociatie; in andere woorden het lichaam voelt ver weg, scheef, vreemd, verdoofd en visuele en auditieve vervormingen kenmerkend voor ketamine komen voor. Lichaam voelt wattig, vreemd en vaak te groot aan, als het concept van het lichaam nog aanwezig is, lopen gaat moeilijk, scheef e.d. Lichamelijk en zintuigelijk voelt het precies het zelfde als racemisch, maar het grote verschil zit hem in het effect op de gedachten, dat is bij S veel minder prominent, het is minder verwarrend, minder 'raar' qua gedachten en wat 'rustiger'. Geheugen lijkt minder aangetast. Voelt daardoor een beetje als 'lichamelijke ketamine'
R-ketamine: (R voor raar haha)
R is bijna niet verdovend en eigenlijk ook helemaal niet zo scheef, het is meer gewoon raar omdat waar S vooral de lichamelijke kant was, R meer de gedachte kant van ketamine is, ofwel gedachtes zijn vreemd, raar en gedissocieerd maar fysiek en zintuigelijk blijft deze ketamine juist wat achter.
Racemisce: (raar én scheef dus)
- Alle effecten van beide
Fysiek en zintuigelijk is het precies S, lichaam voelt sterk verdoofd, gedissocieerd, scheef, zintuigelijk doet het ook het zelfde als S-ketamine, dus de voor ketamine kenmerkende OEV's en CEV's, het bevat alle fysieke effecten van S op een vrijwel even sterke manier. Daar boven op komt dat het ook de verwarrende kant en de gedachte kant van R er boven op heeft waardoor niet alleen het lichaam en de zintuigen maar ook de gedachtes zelf aanzienlijk scheef en raar voelen, waardoor het eigenlijk voelt als 'het beste van beide'.
Racemisch heeft mijn grote voorkeur, S voelt lichamelijk precíes het zelfde als racemische en zintuigelijk (qua visuele en auditieve vervormingen) ook, maar m'n gedachten blijven er erg helder van terwijl racemische meer het geheel pakket van ketamine is.
LuchtiNgtoetje schreef:
En wat als je S en R combineert, heb je dan totale vaagheid of streept het elkaar weg?
Azgaza schreef:LuchtiNgtoetje schreef:
En wat als je S en R combineert, heb je dan totale vaagheid of streept het elkaar weg?
Racemisch bestaat voor 50% uit S-ketamine en voor 50% als R-ketamine, helemaal door elkaar. Het combineren van R en S geeft dus het zelfde effect als racemische ketamine, al kan je als je beide los hebt natuurlijk wel met verhoudingen spelen.
LuchtiNgtoetje schreef:Azgaza schreef:LuchtiNgtoetje schreef:
Racemisch bestaat voor 50% uit S-ketamine en voor 50% als R-ketamine, helemaal door elkaar. Het combineren van R en S geeft dus het zelfde effect als racemische ketamine, al kan je als je beide los hebt natuurlijk wel met verhoudingen spelen.
ja precies, ik dacht idd al dat ik een domme vraag had gesteld. haha. oke nou dan ben ik nu wel goed op de hoogte. Nog meer essentiele dingen die ik moet weten? BV welke kniebeschermers ik moet kopen enzo![]()
LuchtiNgtoetje schreef:nee maar ik vermijd gevaarlijke situaties met elke drug. en ik had inderdaad op het oude forum gelezen dat kleine lijntjes beter zijn, sowieso om op te bouwen natuurlijk.
Is er een manier om te zien of ik goed spul heb/koop? want het kan niet getest worden toch?
Sublimo schreef:Is de maximale zuiverheid niet 87 % ?
Azgaza schreef:Sublimo schreef:Is de maximale zuiverheid niet 87 % ?
Ik had mijn getal uit een tabel die op de DHPedia stond, voor zo ver ik weet klopt die bron wel en wat ook nog goed kan is dat het 86.XX% is en dus afgerond kan worden. Ik kan zo snel die pagina niet vinden, zodra ik hem heb link ik hem wel ff er bij in deze post.
LuchtiNgtoetje schreef:Oh ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het te duur was om t testen. Nou dat vind ik dan weer een fijn idee. Wat is een goede prijs voor ketamine?
salvation schreef:Verhelderende posts azgaza! Klopt het dat de s variant eruit ziet als korreltjes en de r als splinters? Is de racemische variant dan een combinatie van korrels en splinters?
Azgaza schreef:http://www.dhpforum.nl/wiki/index.php?title=Vrije_Base/Zout_verhoudingen&redirect=no
GevondenDat was mijn bron.
Sublimo schreef:Azgaza schreef:http://www.dhpforum.nl/wiki/index.php?title=Vrije_Base/Zout_verhoudingen&redirect=no
GevondenDat was mijn bron.
Dankjewel !![]()
Het komt van DHP, dus het zal hoogstwaarschijnlijk wel kloppen.
Shadow schreef:ik heb tot nu toe altijd de splinters gehad (R dus), maar dan kan ik echt niet meer lopen hoor. en al helemaal geen series of films kijken zoals hierboven beschreven staat, dan volg ik er niks meer van!
iemand trouwens een idee welke keta ik kan halen uit ampullen ketasol? google hielp niet.
Keer terug naar Dissociatieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast