Vinz schreef:Ketamine wordt vaak versneden met strandschelpen, mijn oom werkt in een lab naast het strand en hij heeft dit bevestigd.
lifeisaparty schreef:Het effect waarvan ik dacht dat het het ketamine-effect was, duurde rond het uur en toen voelde ik er nog maar vrij weinig speciaals van, eigenlijk vooral negatievere effecten erna naar mijn idee. Helaas heb ik geen mxe nodig om vergeetachtig te zijn, ik onthoud sowieso al weinig details. Gevoelen beschrijven vind ik ook heel lastig haha. Wat ik me dan nog afvraag is, hoe komt het dat ik vandaag overdag nog sporadisch grote pupillen kreeg? Is dat een van de effecten van ketamine/mxe?
lifeisaparty schreef:Ik bedenk me nu opeens dat ik ook een deel van de dag met mn kaken over elkaar ging, niet opvallend maar merkte het zelf wel
Researcher schreef:Maar als het verpoederde keta is, waarom is het dan lichtgeel en (een beetje) nat. Lijkt me echt raar. En dat verhaal van zijn kaken, heb ik toch nooit gehad van de keta. Het lijkt meer keta met speed vermengd dan eigenlijk.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
JongGeleerd schreef:Ja, maar welke flut dealer gooit die twee nou bij elkaar? Zie het nut daar niet echt van...
Ben schreef:Ik heb eens ketamine gehad die versneden was met leukemiekorrels.
Keer terug naar Dissociatieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast