Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Vraagjes over Ketamine

Hier vind je alles over dissociatieven zoals ketamine, lachgas en PCP.

Vraagjes over Ketamine

Berichtdoor san am » do jun 16, 2011 12:06 am

Hey df-ers,

Ik had een paar vraagjes over ketamine.

Wat is een normale prijs voor 10ml?
Hoeveel mg uit 10ml?
Komt er stank vrij bij het uitkoken?
Hoe verlies ik het minst met uitkoken?
Hoeveel mg is een verstandig begin? (redelijk ervaren tripper)

Alvast bedankt !
san am
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: do feb 24, 2011 9:47 am

Re: Vraagjes over Ketamine

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » do jun 16, 2011 12:09 am

Volgens google hou je een halve gram over ongeveer en is 12-20 euro een goede prijs, gok ik. Dat chemische spul zal heus wel stinken verder, ook al is het niet veel. Goede afzuigkap en er lijkt me niks aan de hand, ook al spreek ik niet uit ervaring. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Vraagjes over Ketamine

Berichtdoor Einstein » do jun 16, 2011 12:14 am

Met ketamine in oplossing heb ik geen ervaring, maar als dosering zou je in het begin net onder de 100 milligram kunnen gaan zitten, denk ik. Ketamine is toch wel een verhaal apart en niet echt te vergelijken met paddo's of LSD. Het makkelijke van ketamine is wel dat je snel kan bijpakken, dus houd wat lijntjes binnen handbereik, mocht het je bevallen :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Vraagjes over Ketamine

Berichtdoor Azgaza » do jun 16, 2011 4:39 am

De normale prijs hangt af van hoeveel ketamine er opgelost is in de 10 ml; oplossingen verschillen per merk als het pharmaceutisch is, als je pharmaceutische ketamine hebt zou het gewoon op het flesje moeten staan; als dat niet het geval is kunnen wij niet voor je raden hoeveel er uit je 10 ml gaat komen. Ik heb oplossingen gezien van 1 gram in 10 ml en ook van 250 mg in 5 ml, een van die 2 is dus twee keer zo sterk als de andere (nimatek en ketasol, nimatek is de 1 gram / 10 ml en ketasol de 250 mg / 5 ml); hoe dan ook, je hoeveelheid vloeistof zegt dus niets.

Het stinkt niet; je ruikt het wel vagelijk volgens mij, zeker met je neus er récht boven, maar mocht er iemand een uur later de keuken binnenkomen dan is dat kleine beetje geur al weg. Uitkoken gaat het makkelijkst als je een pannetje neemt, daar een laag water in doet en dan een bord / schaaltje boven die pan en daar de ketamine in, en dan gewoon vuur aanzetten en wachten tot je water weg is; duurt naar mijn ervaring zo een half uurtje. Makkelijkste manier vond ik: pan met water, vergiet er op, in het vergiet een schaaltje met de ketamine zetten, verhitten, wachten en als het droog is afschrapen en in een zakje / sealtje doen. Je verliest niks van wat ik heb gemerkt met die methode, maar als je geduldig bent en zekerheid wil kan je ook gewoon de ketamine op een schoteltje in de kast / op de verwarming / whatever zetten en wachten tot het vanzelf verdampt is. Boven een vuurtje werkt naar mijn ervaring prima hoor.

Als je het voor het eerst doet; begin met 25-50 mg, gevoeligheid verschilt per persoon. Ik zou eerst 25 mg nemen, een kwartiertje afwachten en als het dan nog niet interessant is nog een klein beetje er bij. Ik raad aan het effect eerst te verkennen vóór het proberen van een hoge dosis want het is een vrij uniek stofje, als je geen ervaring hebt met andere dissociatieven zal het vrij uniek overkomen van effect en dan is opbouwen wel zo handig. 50 mg zou een redelijke dosis moeten zijn voor een eerste keer waar het volle effect wel gevoeld zal worden, dat duurt ongeveer een uurtje en dan is het weer uitgewerkt, piek valt vaak na 10-20 minuten (bij nasale inname, waar ik van uit ga als je het uit wil koken).

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Vraagjes over Ketamine

Berichtdoor san am » do jun 16, 2011 12:58 pm

Allemaal heel erg bedankt, ben op dit moment lekker aan het kokkerellen dus wordt een best weekend. Heb even gekeken en het is 100mg per 1ml, dus 1 gram eruit. Te veel betaald, maar dan weet ik dat voor de volgende keer :kleuter: .

Nogmaals bedankt,
san am
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: do feb 24, 2011 9:47 am

Re: Vraagjes over Ketamine

Berichtdoor san am » do jun 16, 2011 1:21 pm

Er zit nu een soort grij op de zijkant van het bakje, niet bepaald poeder, is dit de keta?
san am
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: do feb 24, 2011 9:47 am

Re: Vraagjes over Ketamine

Berichtdoor salvation » do jun 16, 2011 4:55 pm

Als je het uitkookt houd je kristallen over, geen poeder. Ook blijven er geen restproducten achter als het water volledig verdampt is dus het zou je keta moeten zijn, mits er daadwerkelijk keta in opgelost was :)
Avatar gebruiker
salvation
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:35 am

Re: Vraagjes over Ketamine

Berichtdoor Azgaza » do jun 16, 2011 5:03 pm

Afhankelijk van je uitkook tempo, snel maakt kleine kristallen en traag grotere, wordt het wel vrijwel poeder, althans hele fijne kristallen dus die je ook vrijwel niet hoeft te crushen. Ze zouden wel glanzend en wit moeten worden en er uit moeten zien als normale ketamine maar dan die al gecrushed is. Als ik het uitkook wordt het vrij 'fluffy'.

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Vraagjes over Ketamine

Berichtdoor Metaldevil666 » do jun 30, 2011 1:18 pm

Ik heb ook nog wel een paar vraagjes:
Stel je koopt de voorgekookte kristallen, kunnen deze dan ook versneden zijn?
Zo ja, waarmee, kan ik dit herkennen, hangen hier gevaren aan en gebeurt dit vaak?

Als ik geen weegschaal en ervaring met keta heb, hoe kan ik dit dan goed doseren?

Hoop snel antwoorden te krijgen en bij voorbaad dank!

Greetz!
Metaldevil666
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 32
Geregistreerd: di apr 12, 2011 2:09 am

Re: Vraagjes over Ketamine

Berichtdoor Einstein » do jun 30, 2011 1:22 pm

Als je gewoon kristallen hebt, geen poeder, lijkt me de kans dat het spul versneden is niet heel groot, het is best moeilijk om goede kristallen te krijgen als de ketamine erg onzuiver is. Het kan natuurlijk altijd, de enige manier om 100% zekerheid te hebben is door je keta te laten testen (het is een cliché, maar waar).
Dosering van keta zonder weegschaal is niet heel moeilijk, begin met een heel klein lijntje (liever te weinig dan te veel), pak bij als je meer effect wilt. Stel dat je een zakje van een gram hebt dan is 1/20 daarvan wel leuk om mee te beginnen. Het komt niet heel nauw, maar als je het niet zeker weet, zoals gezegd: liever te weinig dan te veel, bijpakken is erg makkelijk.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Vraagjes over Ketamine

Berichtdoor rastaboy » di nov 29, 2011 5:31 pm

in een gesprek noem ik wel ns veel drugs... maar zodra ik het woord ''keta'' laat vallen zegt iedereen gelijk dat het superslecht voor je is...

wat is er nou precies slecht aan keta?
(behalve het uberhaupt gebruiken, wil wel wat meer weten voor k het weer ga doen ;p)
rastaboy
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: di nov 29, 2011 5:20 pm

Re: Vraagjes over Ketamine

Berichtdoor Einstein » wo nov 30, 2011 12:41 am

Tsja, ketamine is een beetje voor de liefhebbers en enkelen van die liefhebbers zijn doorgeflipte malloten die zichzelf helemaal leip snuiven met dit spul, is mijn ervaring. Op zich valt er prima verantwoordelijk om te gaan met ketamine (het is bij incidenteel gebruik ook niet bijzonder schadelijk of zo), maar het is net zo makkelijk er goed kapot aan te gaan.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Vraagjes over Ketamine

Berichtdoor Trippie » wo nov 30, 2011 12:53 am

rastaboy schreef:in een gesprek noem ik wel ns veel drugs... maar zodra ik het woord ''keta'' laat vallen zegt iedereen gelijk dat het superslecht voor je is...

wat is er nou precies slecht aan keta?
(behalve het uberhaupt gebruiken, wil wel wat meer weten voor k het weer ga doen ;p)


Mensen kennen het als paardenverdovingsmiddel, mensen onder invloed gaan zich nogal raar gedragen, het is minder populair dan pakweg coke en ook minder verslavend dus minder mensen die het gaan staan verdedigen. Daarom.

Het is natuurlijk niet goed maar dat is geen enkele drugs, ik zou het qua "slechtheid" in de buurt van MDMA plaatsen, maar dat is natuurlijk ook maar met de losse hand.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Vraagjes over Ketamine

Berichtdoor Einstein » wo nov 30, 2011 1:01 am

Ja, dat verhaal van die paarden speelt ook mee. Zal vooral inderdaad wel zijn dat bijvoorbeeld cokejunks nog een beetje normaal kunnen functioneren, terwijl fanatieke ketasnuivers vooral aan het zwalken en kruipen zijn.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Vraagjes over Ketamine

Berichtdoor Sjaak101 » wo nov 30, 2011 2:58 am

Trippie schreef: ik zou het qua "slechtheid" in de buurt van MDMA plaatsen, maar dat is natuurlijk ook maar met de losse hand.


Ik zou het op de schaal van slechtheid bij lange na niet in de buurt van MDMA plaatsen..!
Ergens op de helft tussen benzo's en coke zou ik zeggen, gevoelsmatig he..
En dat zeg ik niet omdat ik zo'n liefhebber van keta ben..
Avatar gebruiker
Sjaak101
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:08 pm

Re: Vraagjes over Ketamine

Berichtdoor Eko » wo nov 30, 2011 3:03 am

Op zich is het niet zo slecht voor je lichaam (behalve voor de blaas, maar dat is een ander verhaal).
't Is gewoon omdat het zo'n merkbaar effect geeft, dat mensen denken dat het slecht is.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Vraagjes over Ketamine

Berichtdoor Special K » wo nov 30, 2011 5:43 pm

san am schreef:Hey df-ers,

Ik had een paar vraagjes over ketamine.

Wat is een normale prijs voor 10ml? hangt ervanaf hoeveel mg/ml , je hebt 5 - 15 - 25
Hoeveel mg uit 10ml? 5 - 15 - 25 mg/ml
Komt er stank vrij bij het uitkoken? koken?? steek het in de microgolfoven..
Hoe verlies ik het minst met uitkoken? microgolf oven :)
Hoeveel mg is een verstandig begin? (redelijk ervaren tripper) klein lijntje nemen & zie van daar uit

Alvast bedankt !



HF , keta is echt theeeeee shitt :mrgreen:
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: Vraagjes over Ketamine

Berichtdoor Trippie » wo nov 30, 2011 7:18 pm

Special K schreef:HF , keta is echt theeeeee shitt :mrgreen:


"Keta is als de binnenkant van een pokebal" :conf: :roll2:
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Vraagjes over Ketamine

Berichtdoor Einstein » wo nov 30, 2011 7:41 pm

Ketamine is alsof je over een metafysische matrix in 2 dimensies wordt uitgesmeerd, als je genoeg pakt :rock:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Vraagjes over Ketamine

Berichtdoor Trippie » wo nov 30, 2011 7:58 pm

Einstein schreef:Ketamine is alsof je over een metafysische matrix in 2 dimensies wordt uitgesmeerd, als je genoeg pakt :rock:




zo? :keta:
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Vraagjes over Ketamine

Berichtdoor Einstein » wo nov 30, 2011 8:01 pm

Zoiets ja :woeh:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Vraagjes over Ketamine

Berichtdoor Azgaza » wo nov 30, 2011 11:56 pm

Einstein schreef:Ketamine is alsof je over een metafysische matrix in 2 dimensies wordt uitgesmeerd, als je genoeg pakt :rock:


Hm nu krijg ik zin in keta; ... oh wacht nee dat had ik al :p Ronddwalen ergens tussen tijd en ruimte in; het verschil niet meer weten tussen geluid en vlees, tijd en materie, richting en identiteit .. :love:

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron