Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Vreemde ketamine

Hier vind je alles over dissociatieven zoals ketamine, lachgas en PCP.

Vreemde ketamine

Berichtdoor kettertje » zo jan 15, 2017 3:07 pm

Hallo allemaal!

Ik ben een paar dagen geleden opnieuw een grammetje ketamine gaan halen bij mijn vast 'mannetje'. Nu heeft hij mij twee soorten gegeven: de ketamine die ik normaal altijd koop en een "experimentele" ketamine.
In het eerste zakje (de gewoonlijke) zitten kleine kristallen, ben hiervan vrij zeker dat dit geen onzuivere ketamine is maar in het tweede zakje zit echt een poeder.

Het is een mat poeder zonder kristallen in. Nu mijn beste vriendin en ik hebben deze 2 soorten gemend door elkaar maar we merkten wel dat de poedervorm heel anders aanvoelt in de neus. Iets zachter maar met een hele vieze "doorloop". Ook was het een heel vage ketamine ervaring, vager dan andere keren. Ik voelde me heel paniekerig naarmate we bijnamen, heb amper kunnen slapen en ben nog steeds dromerig/vaag.
Mijn vraag is dus of iemand hier al evaringen mee heeft gehad? Heb normaal altijd de kristalvorm...
(Is deze ketamine versneden? Is het wel ketamine?)
Ik woon in Belgie dus ik kan hem niet laten testen...
Done: xtc, mdma, 2c-b, 4-FMP, GHB, paddo's*, ketamine*, codeïne, wiet*, LSD*, benzo's (valium, xanax, tramadol)

*favorietjes
kettertje
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: za okt 22, 2016 10:25 pm

Re: Vreemde ketamine

Berichtdoor omerobert » zo jan 15, 2017 8:27 pm

Op basis van je ervaringen kunnen we hier moeilijk zeggen wat het is geweest helaas.

Vraag gewoon aan je dealer wat dat precies inhoudt, die 'experimentele' ketamine. Grote kans dat het een RC dissociatief is maar zeker weten doe je het nooit als je het niet kan testen.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: Vreemde ketamine

Berichtdoor Exceptional » zo jan 15, 2017 8:31 pm

Hij noemde het experimentele ketamine en jij koopt dat vervolgens?
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Vreemde ketamine

Berichtdoor lemonhaze » zo jan 15, 2017 8:33 pm

omerobert schreef:Op basis van je ervaringen kunnen we hier moeilijk zeggen wat het is geweest helaas.


Doet me wel een beetje denken aan methoxetamine. Sommige mensen omschrijven het als superketa. Maar zeker weten kun je het inderdaad nooit als je het niet kan laten testen.
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: Vreemde ketamine

Berichtdoor Ivo » zo jan 15, 2017 9:03 pm

kettertje schreef:Ik woon in Belgie dus ik kan hem niet laten testen...

Toch wel :) http://www.modusvivendi-be.org/spip.php?rubrique42

De enige manier om het zeker te zijn is te laten testen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Vreemde ketamine

Berichtdoor omerobert » zo jan 15, 2017 10:34 pm

lemonhaze schreef:
omerobert schreef:Op basis van je ervaringen kunnen we hier moeilijk zeggen wat het is geweest helaas.


Doet me wel een beetje denken aan methoxetamine. Sommige mensen omschrijven het als superketa. Maar zeker weten kun je het inderdaad nooit als je het niet kan laten testen.


Lijkt me sterk dat het methoxetamine is (al vind ik het naarmate ik meer ervaring heb met effecten van beiden steeds minder op ketamine lijken, het is echt zijn eigen effect). Dat spul is zo goed als niet meer verkrijgbaar en gaat soms voor hoge prijzen op 't darknet. Zat meer in de richting van methoxphenidine en deschloroketamine te denken, maar dat is prijstechnisch ook vreemd.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: Vreemde ketamine

Berichtdoor FRESH » ma jan 16, 2017 3:02 pm

"experimentele" ketamine zeg je?
Ja, ja..je wilt dus echt een proefkonijn zijn over wat hij er dan evt. ingestopt heeft?
Ik zou zoiets echt noooit nemen. Er zijn een hoop producten die allemaal wel iets weghebben van keta het kan van alles zijn. Heeft hij ook niets aangegeven omtrent de dosering?

Het kan ook zijn dat je de -S versie keta hebt gehad (al dan niet of wel versneden of gemixt met een ander chemical). -S keta is voornamelijk bezig in je hoofd en niet lichamelijk zoals -R of -R/-S.
FRESH
Offline
 

Re: Vreemde ketamine

Berichtdoor Amvitamientje » ma jan 16, 2017 3:24 pm

De enige manier om er achter te komen wat voor middel het is laten testen bij een testcentrum. Volgens mij is dat in België, wel wat lastiger dan in Nederland, wel mogelijk.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Vreemde ketamine

Berichtdoor Italiano » ma jan 16, 2017 3:32 pm

FRESH schreef:Het kan ook zijn dat je de -S versie keta hebt gehad (al dan niet of wel versneden of gemixt met een ander chemical). -S keta is voornamelijk bezig in je hoofd en niet lichamelijk zoals -R of -R/-S.

Andersom, S keta is juist meer lichamelijk, en overigens ook lastiger te krijgen dan racemisch of R
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Vreemde ketamine

Berichtdoor Perry » ma jan 16, 2017 5:20 pm

ketamine hoort vreemd te zijn
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Vreemde ketamine

Berichtdoor berten » di maart 21, 2017 5:57 pm

De laatste jaren is de keta ook veranderd bij ons. Het smaakt iets bitterder en het effect is bijna tzelfde als ket enkel zijn je gedachten donkerder en je bent nog e stuk dommer en schever ma tverschil is moeilijk te merken want ik dacht dat normale ket was. Dan eens laten testen en resultaat was voornamelijk tryptamines
Dus kan ook 50% ket zijn en 50% tryptamines hell knows what they put in that stuff
berten
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 41
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:05 pm

Re: Vreemde ketamine

Berichtdoor FRESH » di maart 21, 2017 6:03 pm

Italiano schreef:
FRESH schreef:Het kan ook zijn dat je de -S versie keta hebt gehad (al dan niet of wel versneden of gemixt met een ander chemical). -S keta is voornamelijk bezig in je hoofd en niet lichamelijk zoals -R of -R/-S.

Andersom, S keta is juist meer lichamelijk, en overigens ook lastiger te krijgen dan racemisch of R


Uhm ja, dat bedoelde ik.
Overigens is -S juist volop te krijgen en racemische ook, alleen de -R is moeilijk.
FRESH
Offline
 


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner