-De toilet heel beleeft begroeten en m vervolgens helemaal onder zeiken omdat je hallucineert en zwalkt en dan verontschuldigen
-Een kussen of fles limonade etiket veranderd in een organisme, ik kan ermee praten
-Na 1 lijntje meteen lange broek uit doen en korte broek aan want lange broeken voelen heel kut met ket ofzo, sokken ook meteen uit
-Echt de mooiste idealistische plannen hebben en het meteen willen doen maar zodra het is uitgewerkt besef je je dat dat niet zo simpel was als het leek
In de hole:
-Mag vaak mee aan boord naar een ruimteschip of met een trein door de woestijn. Fantastisch. Vriendin van me zei dat ik dingen zei als: "Nee daar kunnen we niet door dat gaat niet passen" "Bedankt dat ik mee mocht" en heel vaak "Woooooow wat mooi hier zeg!"
-De muziek bepaalt welke kant het ruimteschip of de trein op gaat en met welke snelheid.
-Half uur lang leunen tegen het aanrecht en denken dat als je ook maar iets beweegt er een glitch in de matrix ontstaat en je in een ravijn valt dus je blijft maar leunen met een scheve bek en een beetje babbelen met een fles limonade omdat "hij" je ziet strugglen
-Vibraties en frequenties zien, horen, en voelen. 1 keer stond mijn bureau nog steeds niet goed en alles stond nog niet terug op zn plek en toen was er weer zo'n glitch in de matrix: Die vibraties werden omgezet naar stuipen. Het voelde letterlijk als een zo'n pis-ril.
https://www.youtube.com/watch?v=1IKp5nODkO4