Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Zicht Ketamine

Hier vind je alles over dissociatieven zoals ketamine, lachgas en PCP.

Zicht Ketamine

Berichtdoor BOOBS » zo apr 08, 2012 6:21 pm

Hebben jullie ook dan op ketamine je zicht noral raar wordt. Pas als ik al naar iets anders kijk verwerk ik het beeld daarvoor zegmaar.

Ik heb did eigenlijk altijd, ook dat ik wat meer me best moet doen met me ogen focussen.

verder gewoon niet nzo storen hoor/
Avatar gebruiker
BOOBS
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 973
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:19 pm

Re: Zicht Ketamine

Berichtdoor knolselderij » ma apr 09, 2012 1:01 am

alleen op het begin als ik echt op mn piek ziet heb ik raar zicht. Verwerk ik alles langzamer of staat de zaal zelfs een beetje scheef. maar dat trekt meestal binnen kwartiertje wel weg
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: Zicht Ketamine

Berichtdoor Jelly » ma apr 09, 2012 1:03 am

Het is net alsof ik voet zet op een onbekende planeet en daar getergd door afwijkende zwaartekracht rond waggel en gefascineerd de omgeving verken. Ik zou zeker wel stellen dat mijn zicht niet zoals normaal is.
Jelly
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 194
Geregistreerd: wo jul 06, 2011 11:29 pm

Re: Zicht Ketamine

Berichtdoor LuchtiNgtoetje » ma apr 09, 2012 11:50 am

Ik ga standaard scheel kijken. Daarnaast beweegt alles zonder te bewegen. Snap je? 8-)

Ik snap wel dat je dingen langzaam verwerkt, dat heb ik ook. Ook heb ik wel eens dat mn beeld zeg maar horizontaal door de midden word gesneden en allebei de helften apart van elkaar in tegenovergestelde richting bewegen.

Keta :love:




Avatar gebruiker
LuchtiNgtoetje
<3
Donateur
Offline
 
Posts: 1577
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:26 am

Re: Zicht Ketamine

Berichtdoor Huggybear²³ » ma apr 09, 2012 12:06 pm

Er klopt gewoon niks meer van. :conf: Afstanden kloppen niet: iets lijkt 10 meter ver weg te zijn en als je een stap zet sta je er opeens naast. Dit geeft me een beetje het gevoel alsof ik soort van teleporteer als ik aan het lopen ben :kleuter:
Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm

Re: Zicht Ketamine

Berichtdoor BOOBS » ma apr 09, 2012 12:39 pm

JA precies!!! fuck zeg! me armen teleporteren ook telkens.
Avatar gebruiker
BOOBS
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 973
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:19 pm

Re: Zicht Ketamine

Berichtdoor Azgaza » ma apr 09, 2012 2:57 pm

LuchtiNgtoetje schreef:Ik ga standaard scheel kijken. Daarnaast beweegt alles zonder te bewegen. Snap je? 8-)



Dat ja; vind ik ook een van de meest opvallende dingen aan een blikveld op ketamine; dat alles zo begint te schuiven maar het niet écht van zijn plek komt (soms een beetje); tevens zie ik er in de regel compleet dubbel op maar gek genoeg ook wel scherp; soms schuiven dingen helemaal uit elkaar en ik zie altijd zo'n statische ruis over alles heen die paars met groen is en met de dosis steeds sterker wordt.

Tevens heb ik, zeker op racemische, vaak best goeie surrealistische closed eye visuals die dan combineren met die fysieke illusie van beweging.. best vet allemaal :)

Mijn blikveld op keta is in ieder geval alles behalve normaal en met een hoog genoege dosis soms best wel psychedelisch.

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Zicht Ketamine

Berichtdoor Saikedellik » di apr 10, 2012 5:11 pm

Dat is wel de beste verwoording van keta die ik ooit heb gehoord: "alles beweegt zonder te bewegen". Snap precies wat je bedoelt, azgaza verwoordt het ook mooi hierboven..
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Zicht Ketamine

Berichtdoor Eko » vr sep 21, 2012 8:41 am

Huggybear23 schreef:Er klopt gewoon niks meer van. :conf: Afstanden kloppen niet: iets lijkt 10 meter ver weg te zijn en als je een stap zet sta je er opeens naast. Dit geeft me een beetje het gevoel alsof ik soort van teleporteer als ik aan het lopen ben :kleuter:


Dit ervaar ik soms als "bioscoopeffect". Als ik onder invloed van keta naar iets kijk op m'n computerscherm (waar ik redelijk dichtbij zit) lijkt het soms een enorm groot scherm op grote afstand, aangezien je dieptezicht zodanig verstoord is.
Is wel leuk :grin:
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Zicht Ketamine

Berichtdoor Dislexsik » vr sep 21, 2012 11:24 am

Als iemand guitar hero gespeeld heeft dan heb je waarschijnlijk al gemerkt dat na een tijdje spelen het lijkt dat alles lijkt te verschuiven, hetgeen je ook hebt bij sommige optische illusies waar je eerst minuut naar moet kijken.
Wel ik had gisteren nog is guitar hero gespeeld maar dan onder invloed van mxe. Het optische illusie effect is dan 10x sterk en duurt verl langer wat wel nice is. :p
Avatar gebruiker
Dislexsik
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 190
Geregistreerd: zo maart 25, 2012 7:23 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron