Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

15g hollandia opgelicht ??

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

15g hollandia opgelicht ??

Berichtdoor alpac » ma nov 19, 2012 9:23 pm

Beste forum leden,

Ik heb vandaag 15g truffels gekocht omdat de meeste shops in de buurt op maandag sluiten de auto gepakt en 30km gereden na zutphen. Ik vroeg om de sterkere en hij gaf me.
"Psyilocybe Hollandia" 15 euro akkoord. ( ik had er nog nooit van gehoord of wat dan ook , ken wel de royal belugga en mother finest etc...)
Onderweg na huis research gedaan bleek een heftige soort te zijn ik blij :kleuter:

Thuis even kachel aan mobiel uit media center aan en ik dacht het feest kan beginnen.
( normaal vreet ik die dingen zo weg)
Zakje open de eerste bijt al en het was te smerige. Gelukkig had ik thee gezet dus zakje in 4 gedeeld in de mond gooien snel kauwen totdat het pap is en dan wegspoelen met thee prima te doen.

eerste 30 min waren normaal en opeens wielen die truffels omhoog komen maar ik ken dat gevoel dus ik denk ooh nee. Gewoon doorbijten het is zo over zeg ik tegen mezelf . Na een kwartier te worstelen met mijn maag ( de effect werd minder van de truffels) Wou ik opstaan maar dat hielp totaal niet glas water gepakt en ik had de water nog niet eens in mijn keelgat en flats :puke:het was gewoon een reflectie van mijn lichaam heel raar. Daarna voelde ik me prima en dacht het gaat zo beginnen.
En hier zit ik dan precies 3 uur later met een stoned gevoel van de hasj want na 2 uur geloofde ik niet dat er nog iets ging gebeuren :(

Hoe kan dit ??
alpac
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: ma nov 19, 2012 9:01 pm

Re: 15g hollandia opgelicht ??

Berichtdoor Stefaan » ma nov 19, 2012 9:32 pm

Heb ik ook gehad mijn 1e keer truffels terwijl mn vrienden op dezelfde truffels prima gingen.. Soms is er niet echt een verklaring voor, of is het toevallige een foute batch ofzo.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: 15g hollandia opgelicht ??

Berichtdoor XM77 » ma nov 19, 2012 9:43 pm

Vast niet bewust opgelicht. Het kan inderdaad een slechte batch zijn of het viel gewoon verkeerd. Vervelend, maar niet zoveel aan te doen.
XM77
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 246
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:41 pm

Re: 15g hollandia opgelicht ??

Berichtdoor snuifduif » ma nov 19, 2012 11:13 pm

Heb ook wel eens voor 30 euro aan truffels uitgekotst. Merkte er niks meer van
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: 15g hollandia opgelicht ??

Berichtdoor Einstein » di nov 20, 2012 1:03 am

Ja, als je ze gewoon te vroeg had uitgekotst schiet je er niet zoveel mee op :P En sowieso wil het spul wel eens een minder sterk geven dan verwacht, truffels blijven een natuurproduct.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 15g hollandia opgelicht ??

Berichtdoor Maddog » di nov 20, 2012 1:20 am

Ik voel er soms ook weinig van terwijl het wel uit het zelfde zakje gedroogde snippers is. een week later was het weer super.
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: 15g hollandia opgelicht ??

Berichtdoor alpac » di nov 20, 2012 1:22 am

Ik denk indd dat ik ze iets te vroeg eruit heb gekotst. Ik had toen gewoon niet moeten opstaan en blijven zitten totdat het over ging. Het was echt heel vaag want net voordat de ik ging opstaan kreeg ik het gevoel dat ik zo word gelanceerd naar de maan. En de energie gierde door me heen voelde me super saiyin 4. Coke was niet eens te vergelijken met dit gevoel en daarna na het kotsen alles weg en heel erg moe sindsdien
Echt jammer.

Stel ik slik er morgen weer 15g kan dat of moet ik er 2 weken tussen laten. De vorige keer dat ik ze gebruikte was 2 jaar geleden terug. En nu wou ik graag alleen trippen om een goede confrontatie met me zelf te hebben :D

Ik denk dat ik volgende keer wel thee van laat trekken of zijn de effecten dan minder ?
alpac
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: ma nov 19, 2012 9:01 pm

Re: 15g hollandia opgelicht ??

Berichtdoor Einstein » di nov 20, 2012 1:26 am

Aangezien je er echt weinig van gevoeld hebt kan je het wel nog eens proberen, normaal kan je er inderdaad het best even tussen laten. Truffelthee zou prima moeten werken :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 15g hollandia opgelicht ??

Berichtdoor Stefaan » di nov 20, 2012 12:46 pm

Ik heb wel eens 3 dagen na een succesvolle trip nóg een keer succesvol getript zonder een merkwaardig verschil. Ervanuit gaande dat je de meeste werkzame stoffen hebt uitgekotst denk ik dat je vrij snel weer kan trippen ;)
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: 15g hollandia opgelicht ??

Berichtdoor FRESH » di nov 20, 2012 12:50 pm

Achja...het blijft een "natuurproduct" al dan niet gekweekt.
Je hebt er gewoon geen garanties op.
FRESH
Offline
 

Re: 15g hollandia opgelicht ??

Berichtdoor alpac » di nov 20, 2012 3:14 pm

Klopt maar dit was niet me eerste keer. En heb dit nog nooit meegemaakt wat ik nog steeds heel raar vond is de manier van kotsen ik had er totaal geen controle over maar het was ook niet smerig geen zure na smaak ofzo :S
alpac
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: ma nov 19, 2012 9:01 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron