Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2cb vaak doen|

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

2cb vaak doen|

Berichtdoor ronaldo123 » wo maart 16, 2016 9:50 pm

hallo,

ik had even een vraag kun je 2cb wel elk weekend bijvoorbeeld doen zonder dat je steeds meer moet pakken en dat je je kut gaat voelen naar enige tijd? en treed en bij 2cb hersenschade aan?

m.v.g
ronaldo123
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: ma feb 01, 2016 2:25 am

Re: 2cb vaak doen|

Berichtdoor Perry » wo maart 16, 2016 9:55 pm

Ik denk dat de lol bij 2C-B er snel af is bij wekelijks gebruik. De tolerantie is waarschijnlijk nihil, maar het leuke lijkt me er vrij snel af gaan op die manier. Er zal vast hier en daar wat schade optreden, maar het is niet een stof die bij verantwoord gebruik je hele zenuwstelsel om zeep helpt
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 2cb vaak doen|

Berichtdoor Partypipo » wo maart 16, 2016 10:10 pm

Je wordt er zo'n vage hippie van.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 2cb vaak doen|

Berichtdoor Abysmal » do maart 17, 2016 3:14 am

Je tolerantie is weg naar 5-6 dagen. Zou het niet te vaak doen, gaat de leuk er van af en je vergroot de kansen op HPPD (en dat wil je niet). Hersenschade is voor zover er momenteel onderzoek naar is gedaan niet/nauwelijks aanwezig. Ik zou het bij max. 1x per maand houden, zo blijft t leuk.
Overigens ervaar ik zelf hoofdpijn na het gebruik van psychedelica, en ik heb het gevoel dat hoe vaker ik het doe, hoe erger de hoofdpijn. Dit is iets dat persoonlijk is, gezien meeste mensen er geen last van hebben maar wel iets waar je rekening mee kan houden.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: 2cb vaak doen|

Berichtdoor FRESH » do maart 17, 2016 9:39 am

Ik sluit me bij de rest aan, en zo heb ik het zelf ook ondervonden (op de hoofdpijn na dan).
Als je het persé regelmatig wilt doen, zou ik het bij max. 1x per maand houden.
FRESH
Offline
 


Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron