Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-fa fluor amfetamine live report!

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

4-fa fluor amfetamine live report!

Berichtdoor Bluebastard » do mei 09, 2013 8:02 pm

Goede dag allemaal. Vanavond hebben we met zijn vieren 4-fluor amfethamine genomen en vonden het wel leuk om een trip report te maken. Eerste x dus zien wel wat het uiteindelijk is geworden. We korten de namen af met: M, F, N, en S.

- 19.00 Met vier personen 1 capsule p.p van 125 mg genomen. :grin:

- 19.30 alle vier klamme handjes en een klein beetje een vreemd gevoel. Voelt wel lekker en zijn allemaal vrolijk :roll2:

- 19.45 Allemaal stuk actiever qua praten en wat tintelingen door het lichaam. S voelde zich een beetje zweven.

- 20.15 Het lijkt alsof het nu al half is uitgewerkt, beetje vreemd.. :| Maar we kijken het aan..

- 20.45 we gaan even naar de supermark bier halen, smaakt wel heel erg goed op het moment

- 21.45 we lopen de rest te verdelen om te gaan nemen. Twijfelen nog om het te snuiven of te slikken..

22:25 net 45 mg gesnoven, deed zeer maar trok na 2 min goed weg na wat water genoven te hebben. krijg het ineens vreselijk warm en die heerlijke tintelingen over mijn bovenlichaam, sta redelijk verbaasd en paul elstak laat me genieten, ik hoor f schreeuwen om de hoek, hij heeft ook gesnoven hahaha

22:53 M weer, barst van de energie zo taveltennissen. N heeft een taveltennis tavel in de huiskamer staan =D. dit is echt genieten tintelingen blijven en redelijk euforisch
Laatst bijgewerkt door Bluebastard op do mei 09, 2013 10:55 pm, in totaal 6 keer bewerkt.
Bluebastard
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: do mei 09, 2013 7:54 pm

Re: 4-fa fluor amfethamine

Berichtdoor davy jones » do mei 09, 2013 8:09 pm

Indrukwekkend verslag :hulde:
Krijg door dit relaas ook veel trek in die shit man. :#:
I don't like the drugs ~ the drugs like me *_*
Avatar gebruiker
davy jones
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 796
Geregistreerd: vr nov 25, 2011 1:38 pm
Woonplaats: Vliegende Hollander

Re: 4-fa fluor amfethamine

Berichtdoor Bluebastard » do mei 09, 2013 8:11 pm

Haha spijt me man, heb je het al is gedaan?
Bluebastard
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: do mei 09, 2013 7:54 pm

Re: 4-fa fluor amfethamine

Berichtdoor ParadijsVogel » do mei 09, 2013 8:13 pm

davy jones schreef:Indrukwekkend verslag :hulde:
Krijg door dit relaas ook veel trek in die shit man. :#:


Psssst, volgens mij is het een live verslag!

4FMP is wel leuk, maar blijf wel actief. De laatste keer dat ik dat bij iemand thuis deed kwam het er op neer dat ik 4 uur lang op een matras heb gelegen en absurde hoeveelheden wiet heb weggerookt. Was wel leuk, daar niet van.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: 4-fa fluor amfethamine

Berichtdoor Bluebastard » do mei 09, 2013 8:25 pm

ParadijsVogel schreef:
davy jones schreef:Indrukwekkend verslag :hulde:
Krijg door dit relaas ook veel trek in die shit man. :#:


Psssst, volgens mij is het een live verslag!

4FMP is wel leuk, maar blijf wel actief. De laatste keer dat ik dat bij iemand thuis deed kwam het er op neer dat ik 4 uur lang op een matras heb gelegen en absurde hoeveelheden wiet heb weggerookt. Was wel leuk, daar niet van.


Haha, zat ook al zo over die reactie te denken, maar maakt niet uit! We vinden het wel leuk dat mensen live meelezen!

Bedankt voor je tip! Hardcore staat aan :)
Bluebastard
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: do mei 09, 2013 7:54 pm

Re: 4-fa fluor amfethamine

Berichtdoor Bluebastard » do mei 09, 2013 8:28 pm

Parijsvogel, hoelang duurde het bij jou ongeveer voor hoe het goed werkt? En zouden we nu opzich al bij kunnen nemen, omdat we het effect nog te weinig vinden?
Bluebastard
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: do mei 09, 2013 7:54 pm

Re: 4-fa fluor amfethamine live report!

Berichtdoor Basshoven » do mei 09, 2013 8:36 pm

Ikzelf heb geen ervaring met 4-fa. Maar weet wel, van wat ik er zoal over gelezen heb, dat de meeste mensen die het gebruiken achteraf bekeken het geen drug vinden om van bij te nemen. Met name omdat het empathische/love-gevoel na een paar uurtjes zou verdwijnen en je met bijnemen enkel het speedy effect en de bijwerkingen verlengt. Volgens mij ben je lang wakker van het spul, en is bijnemen om die reden (als je binnen 14 uur wat wil slapen ofzo) niet zo'n goed idee.

Dat is wat ik begrepen heb uit ervaringen van andere mensen. Heb het zelf nooit gedaan dus kan het je ook niet met zekerheid zeggen. Meesten namen echter wel een dosis van minstens 150mg in het begin (jij 125).

Anyway, wel leuk, zo'n live verslag, veel plezier verder :)
Basshoven
Offline
 

Re: 4-fa fluor amfethamine live report!

Berichtdoor Bluebastard » do mei 09, 2013 8:38 pm

Oke bedankt voor je reactie, houden wel bij wat we doen..
Bluebastard
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: do mei 09, 2013 7:54 pm

Re: 4-fa fluor amfethamine live report!

Berichtdoor Bluebastard » do mei 09, 2013 8:43 pm

we gaan even naar de supermark bier halen, smaakt wel heel erg goed op het moment
Bluebastard
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: do mei 09, 2013 7:54 pm

Re: 4-fa fluor amfethamine live report!

Berichtdoor ParadijsVogel » do mei 09, 2013 8:43 pm

Iets langer dan MDMA, maar je merkt het ook minder dan MDMA. Het komt vrij geleidelijk op in plaats van die knal die MDMA geeft. Je moet ook niet vergeten dat het effect een stuk minder heftig is.

Op zich kan je wel bijnemen bij T+2, dan zou het volle effect wel merkbaar moeten zijn.

Van dat slapen heb ik nooit last, ik slaap altijd als een roosje na 4-fmp.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: 4-fa fluor amfethamine live report!

Berichtdoor Taxi. » di mei 14, 2013 12:38 pm

ParadijsVogel schreef:Van dat slapen heb ik nooit last, ik slaap altijd als een roosje na 4-fmp.


Ik kan juist niet slapen na 4fmp. Vaak ben ik tot de volgende nacht op na een feestje met 4-fmp. :shock:
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: 4-fa fluor amfethamine live report!

Berichtdoor GaiaNyx » di mei 14, 2013 2:51 pm

Dat is de enige reden dat ik dat goedje niet mee hoef. Uuuuren heb ik plafonddienst gehad....
Done: weed, alcohol, nicotine, caffeine, XTC, MDMA, speed, coke, crack, morfine, salvia, truffels, LSA, GHB, yaba, 2cb, 4fa, lachgas, poppers, MXE, Al-LAD

To do: LSD, DMT, 4aco dmt, ketamine
Avatar gebruiker
GaiaNyx
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 374
Geregistreerd: vr dec 02, 2011 10:51 pm
Woonplaats: omg eindhoven

Re: 4-fa fluor amfethamine live report!

Berichtdoor Taxi. » di mei 14, 2013 3:07 pm

lieke schreef:Dat is de enige reden dat ik dat goedje niet mee hoef. Uuuuren heb ik plafonddienst gehad....

True, maar omdat het met stipt mijn favoriete partydrug is heb ik dat er vaak wel voor over :smokin:
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: 4-fa fluor amfethamine live report!

Berichtdoor ParadijsVogel » di mei 14, 2013 3:20 pm

Met een handje melatoninepillen erna vind ik het echt prima te doen, makkelijker dan MDMA. De volgende dag ben je ook een stuk minder vercracked dan van MDMA. Gewoon genoeg blowen en zorgen dat je moe bent!

Of ik ben een apart geval, dat kan natuurlijk ook.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: 4-fa fluor amfethamine live report!

Berichtdoor GaiaNyx » wo mei 15, 2013 10:16 pm

Na mdma slaap ik als een roosje! Binnen 6 uur na de laatste ben ik in dromeland. Laatst heb ik om 15.00u een bommetje 4fa gehad (weet niet hoeveel, zal rond 180mg zijn geweest) het was 4.30u toen ik pas kon slapen! En dan te bedenken dat het lekkere gevoel maar een uurtje of 3 duurt. Volgende dag was ik wel niet echt moe moet ik zeggen. Ook geen bijna flauwval momenten, wat ik de dag na mdma wel vaak heb.
Done: weed, alcohol, nicotine, caffeine, XTC, MDMA, speed, coke, crack, morfine, salvia, truffels, LSA, GHB, yaba, 2cb, 4fa, lachgas, poppers, MXE, Al-LAD

To do: LSD, DMT, 4aco dmt, ketamine
Avatar gebruiker
GaiaNyx
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 374
Geregistreerd: vr dec 02, 2011 10:51 pm
Woonplaats: omg eindhoven


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

Royal Queen Seeds banner