Rareuniverse schreef:Hi,
Nu ik verschillende reports over 4-HO-MET en 4-HO-MIPT heb gelezen, ben ik er nog niet uit welke van de twee ik moet bestellen.
Heeft hier iemand ervaring met deze stoffen, of met andere 4, of 5 HO 's?
Zoja, welke is aan te raden?

Bestel ze absoluut beide, als je kosten wilt besparen neem 100/250mg van beide. Als je ze wilt laten testen moet je minimaal 80mg afdragen. Begin met de 4-ho-met. Start met minimaal 20mg als je geen tripervaring hebt. Doe het dan ook zeker met iemand die wel ervaring heeft met een tripmiddel. Als je ervaring hebt, neem dan 22mg met of zonder trippartner, maar beter is wel een trippartner, omdat het ook erg visueel kan zijn met open ogen. Van te voren kan je eventueel een allergietest doen met 1 a 2mg, ik doe dat zelf nooit.
Geef jezelf de ruimte om in de trip te komen, ga dus niet eindeloos praten met een ander, maar ontsnap ook aan de werkelijkheid.
Het liefst doe je nog een keer een tweede trip met in ieder geval 22mg.
Neem vervolgens 4-ho-mipt. Deze stof zet echt tot nadenken aan. Zeer introspectief spul. Het beste neem je ook 20mg fumaraat, meer zou ik niet nemen de eerste keer. Luister in ieder geval naar muziek, liefst ook via (een goede) koptelefoon je mooiste nummers. Ervaar hoeveel mooier muziek klinkt. Kom in de trip door ook niet allemaal te gaan lopen praten, maar ontspan jezelf in de piek en geef je je eigen gedachten de ruimte. Sluit absoluut je ogen voor een kwartiertje en ervaar wat voor fantastische visuals je ziet. In combinatie met gedachten en muziek kan dit echt een zeer waardevolle ervaring bieden.
Neem nog een tweede keer 4-ho-mipt. Verleng eventueel de trip met de helft aan milligrammen, 2 uur na inname van de eerste capsule. 4-ho-mipt is zeer geschikt om alleen te doen, dat is ook ideaal want dan kom je veel meer in de trip en dan komt de stof ook het meeste tot zijn recht. Hier kan je echt fantastische eureka momenten ervaren.
De vijfde keer zou ik een mix maken van beide in de verhouding 3 staat op 2 (met : mipt). Ik zoek nog naar de beste hoeveelheid, maar ik denk dat 8mg 4-ho-mipt en 12mg 4-ho-met is. Ik vind de combo ongelooflijk goed, beter dan ze afzonderlijk. Maar om goed te begrijpen wat waar vandaan komt adviseer ik absoluut de middelen minstens twee keer los te gebruiken.
Het zijn absoluut twee verschillende soorten stoffen. 4-ho-met vrij warm en zachtaardig, 4-ho-mipt zeer introspectief met sublieme CEVs en ongelooflijke mooie muziek.
Als ik er maar 1 zou mogen kiezen zou ik absoluut voor 4-ho-mipt gaan. Dat is absoluut mijn beste 4-/5- tryptamine. 4-ho-met is na 4-aco-dmt het meest besproken op bluelight, 4-ho-mipt is het meest besproken na 4-ho-met.
Here comes the future, into right now, into the past.
3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]