Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-HO-MET vs 4-HO-MIPT

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

4-HO-MET vs 4-HO-MIPT

Berichtdoor Rareuniverse » di sep 24, 2013 12:17 pm

Hi,

Nu ik verschillende reports over 4-HO-MET en 4-HO-MIPT heb gelezen, ben ik er nog niet uit welke van de twee ik moet bestellen.

Heeft hier iemand ervaring met deze stoffen, of met andere 4, of 5 HO 's?
Zoja, welke is aan te raden?
:wave:
Avatar gebruiker
Rareuniverse
At your service.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 245
Geregistreerd: zo jun 23, 2013 3:26 pm

Re: 4-HO-MET vs 4-HO-MIPT

Berichtdoor PsychootHoofd » di sep 24, 2013 3:50 pm

4-ho-met een paar keer gedaan. Is zeker een aanrader! In hoge dosissen nog goed handelbaar (is misschien subjectief). Leuke visuals die vergelijkbaar zijn met psilocybine en lsd. Kan wel heftig worden als je lekker doseert ;) maar LSD toch wel iets 'magischer' en geeft een meer speciale trip naar mijn mening. Met die andere heb ik geen ervaring.

Ik nam trouwens meestal sleutelpuntjes (snuiven) van 10 mg per stuk ofzo tot ik mijn ideale dosis had bereikt. Uiteindelijk zal ik wel boven de 30 mg gezeten hebben. Volgens erowid is dit een zware dosis, maar ik vond het echt een heel vriendelijk stofje. Een vriend van mij nam nog meer en hij vond het al helemaal fantastisch. :lol: (op dat moment zag hij minuten lang met open ogen allerlei mooie neonachtige lichtjes ofzo hahaha) Maarja als je het neemt begin dan gwn rustig tot je jou ideale dosis heb bereikt zou ik zeggen :rock:
Gedaan: XTC, 4-FMP, 3-FMP, Methoxetamine, Ketamine, 6-APB, LSD, Truffels, Speed, Dex, Hasj, Wiet, Lachgas, Ritalin, Alcohol, Mephedrone, Coke, 4-ho-met, etizolam, kratom, mdpv, DMT, 2cb, 2cp.
Avatar gebruiker
PsychootHoofd
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 90
Geregistreerd: vr maart 30, 2012 4:38 pm

Re: 4-HO-MET vs 4-HO-MIPT

Berichtdoor Rareuniverse » di sep 24, 2013 4:49 pm

Hahaha! Klinkt nice!
De beslissing is gemaakt dus.
Was het euforische nog een beetje aanwezig?
Avatar gebruiker
Rareuniverse
At your service.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 245
Geregistreerd: zo jun 23, 2013 3:26 pm

Re: 4-HO-MET vs 4-HO-MIPT

Berichtdoor PsychootHoofd » di sep 24, 2013 8:10 pm

Ik had meer dat emoties die je op dat moment hebt gewoon versterkt worden. Bij een leuk gesprek of een grappige gedachten ging ik helemaal kapot en voelde ik me echt chill. Toen ik een kut nummer hoorde en er negatieve associaties bij maakte voelde ik me fftjes kut of para :p Gewoon dat standaard trippen je kent het vast wel. Maar bij LSD wordt ik echt een klein blij jongetje die alles wil ontdekken en dat gevoel ontbreekt wel een beetje bij dit middel, vind ik. Uiteindelijk zijn tripmiddelen vaak onvoorspelbaar dus het kan alle kanten opgaan. :kleuter:
Gedaan: XTC, 4-FMP, 3-FMP, Methoxetamine, Ketamine, 6-APB, LSD, Truffels, Speed, Dex, Hasj, Wiet, Lachgas, Ritalin, Alcohol, Mephedrone, Coke, 4-ho-met, etizolam, kratom, mdpv, DMT, 2cb, 2cp.
Avatar gebruiker
PsychootHoofd
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 90
Geregistreerd: vr maart 30, 2012 4:38 pm

Re: 4-HO-MET vs 4-HO-MIPT

Berichtdoor Rareuniverse » di sep 24, 2013 8:28 pm

PsychootHoofd schreef:Ik had meer dat emoties die je op dat moment hebt gewoon versterkt worden. Bij een leuk gesprek of een grappige gedachten ging ik helemaal kapot en voelde ik me echt chill. Toen ik een kut nummer hoorde en er negatieve associaties bij maakte voelde ik me fftjes kut of para :p Gewoon dat standaard trippen je kent het vast wel. Maar bij LSD wordt ik echt een klein blij jongetje die alles wil ontdekken en dat gevoel ontbreekt wel een beetje bij dit middel, vind ik. Uiteindelijk zijn tripmiddelen vaak onvoorspelbaar dus het kan alle kanten opgaan. :kleuter:


Klinkt goed!
Avatar gebruiker
Rareuniverse
At your service.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 245
Geregistreerd: zo jun 23, 2013 3:26 pm

Re: 4-HO-MET vs 4-HO-MIPT

Berichtdoor Rareuniverse » wo okt 02, 2013 9:13 pm

Iemand enig idee of 4-HO-MET ook op je serotonine receptoren inwerkt?
En is dit stofje ook naar binnen te snuiven?
Avatar gebruiker
Rareuniverse
At your service.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 245
Geregistreerd: zo jun 23, 2013 3:26 pm

Re: 4-HO-MET vs 4-HO-MIPT

Berichtdoor Einstein » wo okt 02, 2013 9:21 pm

Rareuniverse schreef:Iemand enig idee of 4-HO-MET ook op je serotonine receptoren inwerkt?

Ja, net als eender welk psychedelicum. Dat is dus niet hetzelfde als de tolerantie die door MDMA wordt veroorzaakt :s
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 4-HO-MET vs 4-HO-MIPT

Berichtdoor progressive » wo okt 09, 2013 10:05 pm

Rareuniverse schreef:Hi,

Nu ik verschillende reports over 4-HO-MET en 4-HO-MIPT heb gelezen, ben ik er nog niet uit welke van de twee ik moet bestellen.

Heeft hier iemand ervaring met deze stoffen, of met andere 4, of 5 HO 's?
Zoja, welke is aan te raden?
:wave:


Bestel ze absoluut beide, als je kosten wilt besparen neem 100/250mg van beide. Als je ze wilt laten testen moet je minimaal 80mg afdragen. Begin met de 4-ho-met. Start met minimaal 20mg als je geen tripervaring hebt. Doe het dan ook zeker met iemand die wel ervaring heeft met een tripmiddel. Als je ervaring hebt, neem dan 22mg met of zonder trippartner, maar beter is wel een trippartner, omdat het ook erg visueel kan zijn met open ogen. Van te voren kan je eventueel een allergietest doen met 1 a 2mg, ik doe dat zelf nooit.

Geef jezelf de ruimte om in de trip te komen, ga dus niet eindeloos praten met een ander, maar ontsnap ook aan de werkelijkheid.

Het liefst doe je nog een keer een tweede trip met in ieder geval 22mg.

Neem vervolgens 4-ho-mipt. Deze stof zet echt tot nadenken aan. Zeer introspectief spul. Het beste neem je ook 20mg fumaraat, meer zou ik niet nemen de eerste keer. Luister in ieder geval naar muziek, liefst ook via (een goede) koptelefoon je mooiste nummers. Ervaar hoeveel mooier muziek klinkt. Kom in de trip door ook niet allemaal te gaan lopen praten, maar ontspan jezelf in de piek en geef je je eigen gedachten de ruimte. Sluit absoluut je ogen voor een kwartiertje en ervaar wat voor fantastische visuals je ziet. In combinatie met gedachten en muziek kan dit echt een zeer waardevolle ervaring bieden.

Neem nog een tweede keer 4-ho-mipt. Verleng eventueel de trip met de helft aan milligrammen, 2 uur na inname van de eerste capsule. 4-ho-mipt is zeer geschikt om alleen te doen, dat is ook ideaal want dan kom je veel meer in de trip en dan komt de stof ook het meeste tot zijn recht. Hier kan je echt fantastische eureka momenten ervaren.

De vijfde keer zou ik een mix maken van beide in de verhouding 3 staat op 2 (met : mipt). Ik zoek nog naar de beste hoeveelheid, maar ik denk dat 8mg 4-ho-mipt en 12mg 4-ho-met is. Ik vind de combo ongelooflijk goed, beter dan ze afzonderlijk. Maar om goed te begrijpen wat waar vandaan komt adviseer ik absoluut de middelen minstens twee keer los te gebruiken.

Het zijn absoluut twee verschillende soorten stoffen. 4-ho-met vrij warm en zachtaardig, 4-ho-mipt zeer introspectief met sublieme CEVs en ongelooflijke mooie muziek.

Als ik er maar 1 zou mogen kiezen zou ik absoluut voor 4-ho-mipt gaan. Dat is absoluut mijn beste 4-/5- tryptamine. 4-ho-met is na 4-aco-dmt het meest besproken op bluelight, 4-ho-mipt is het meest besproken na 4-ho-met.
Here comes the future, into right now, into the past.

3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]
Avatar gebruiker
progressive
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: ma sep 17, 2012 7:14 pm

Re: 4-HO-MET vs 4-HO-MIPT

Berichtdoor Rareuniverse » wo okt 09, 2013 10:17 pm

Haha, helemaal info de HO`tjes denk? :lol:
Had laatst 100mg met besteld.
Lijntje van ±9mg gesnoven, en ik moet zeggen dat het inderdaad echt wonderspul is!
Voelde me echt chill.
Zou het bijna op feestjes gebruiken, alleen de lichte misselijkheid houdt me tegen.
Aan de mipt kan ik helaas niet komen, maar die blijft ook op mijn lijstje staan!
Avatar gebruiker
Rareuniverse
At your service.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 245
Geregistreerd: zo jun 23, 2013 3:26 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

Royal Queen Seeds banner