Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4F tijdens MDMA Pauze

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

4F tijdens MDMA Pauze

Berichtdoor knuffelbeer1 » zo maart 10, 2019 11:05 am

Ik heb voor het laatst 250+ MG MDMA gebruikt in December 2018. 2 Maart heb ik 175MG 4F gedaan op Karnaval Festival. Op beide feesten ging alles gewoon prima. Geen kater of niks ook.

Nu wil ik bij Rebirth 13 April weer MDMA pakken. Ik vroeg me alleen af of de 4F van 2 maart de pauze tussen MDMA rolls soort van heeft verpest? Ik wil namelijk serotonine laten herstellen (en de rest van mijn hoofd ook) .

Is dit allemaal te dicht op elkaar? 175MG 4F op 2 Maart en 200+ MDMA op 13 April. Of moet ik een rust pakken en op 13 april gewoon bier drinken?

Wat stellen jullie voor?

Bedankt!
knuffelbeer1
Newbie
Offline
 
Posts: 9
Geregistreerd: zo jul 29, 2018 11:56 pm

Re: 4F tijdens MDMA Pauze

Berichtdoor PiraatPanda » zo maart 10, 2019 11:24 am

Ja beter is het om 2 maandjes extra rust te pakken. Deed ik ook niet vroeger, en nu wel spijt van.

Als je toch gebruikt neem dan gewoon 1 dosis en ga niet een heel weekend door bijpakken ofzo. Dan verpest je je eigen plezier voor de toekomst

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: 4F tijdens MDMA Pauze

Berichtdoor Kip » zo maart 10, 2019 4:54 pm

Niet doen!
Mocht je toch iets willen gebruiken, kies dan voor iets wat niet op je serotonine werkt. Dus geen MDMA maar ook geen 4-FA. Die 3 maandjes pauze zijn zo voorbij!
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: 4F tijdens MDMA Pauze

Berichtdoor Jmths » ma maart 11, 2019 6:26 pm

knuffelbeer1 schreef:Wat stellen jullie voor?

Niet zozeer iets dat je merkt na 1x pauze over slaan maar uiteindelijk ga je het wel merken, zou er niet al teveel gewoonte van maken in ieder geval.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 4F tijdens MDMA Pauze

Berichtdoor knuffelbeer1 » di maart 12, 2019 10:31 pm

Bedankt voor de reacties! Ik ga geen MDMA/4F pakken! :) Mag ik bijvoorbeeld wel een paar punten speed pakken 13 april?
knuffelbeer1
Newbie
Offline
 
Posts: 9
Geregistreerd: zo jul 29, 2018 11:56 pm

Re: 4F tijdens MDMA Pauze

Berichtdoor Perry » vr maart 15, 2019 4:05 pm

knuffelbeer1 schreef:Bedankt voor de reacties! Ik ga geen MDMA/4F pakken! :) Mag ik bijvoorbeeld wel een paar punten speed pakken 13 april?

Je mag alles! Doe wat goed voelt :kleuter:
Wat betreft schade en herstel is het natuurlijk beter van niet, maar over het algemeen is de consensus bij speed dat het dusdanig weinig serotogene werking heeft dat het gewoon tijdens een pauze gebruikt kan worden
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 4F tijdens MDMA Pauze

Berichtdoor Ricardo van Luik » ma mei 13, 2019 4:57 pm

Even rustigaan is nooit verkeerd. Als je serotonine wil bijvullen, zeker ff wachten. Gebruik eens wat smartdrugs. Is legaal en heeft minder (lange termijn) effect op je lichaam.
Ricardo van Luik
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: wo jan 16, 2019 5:44 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner