Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4FMP 1e keer

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

4FMP 1e keer

Berichtdoor Loveland123 » do okt 08, 2015 10:34 am

Hallo Luitjes,

Aanstaande vrijdag ga ik naar Loveland ADE samen met een grote vriendengroep, maar mijn vriendin gaat ook mee. Nu heb ik al vaker Xtc en 4F gebruikt, maar me vriendin nog niet.
Nu heb ik wat Xtc voor mezelf geregeld om bij te pakken (200 MG), en wat 4FMP om mee te beginnen.
Deze 4FMP is 180MG, maar ik weet niet of dit te zwaar is voor mijn vriendin aangezien het haar 1e keer is. Ik wil uiteraard niet dat ze bad gaat of juist te hard. Met eten en drinken enzo weet ik hoe het gaat. Ik heb de 4 FMP in een capsule.

Mijn vraag is: Is het gewoon verstandig om voor me vriendin gelijk een capsule van 180MG naar binnen te vlammen, of moet ze het in haar drankje doen om steeds nipjes te nemen.
Ze weegt rond de 65 kilo en is rond de 175.

Ik lees graag wat jullie aanbevelen!!

Thanks
Loveland123
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: do okt 08, 2015 10:26 am

Re: 4FMP 1e keer

Berichtdoor Exceptional » do okt 08, 2015 10:42 am

Ik ben kleiner en meestal lichter en ik had de eerste keer 200 mg. Wat mij betreft kan 180 prima. In drinken doen en slokjes nemen zou ik niet doen. Alles dat een extra aanslag op het lichaam (tanden in dit geval) is, zou ik achterwege laten.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: 4FMP 1e keer

Berichtdoor Italiano » do okt 08, 2015 10:47 am

180 mg 4-FA voor de beginner is meestal wel te handelen maar de dosis is aan de hoge kant. 150 mg zou ook volstaan (ervan uitgaande dat het pure 4-FA HCl is want tegenwoordig is er ook al rommel in omloop), zeker als je later er nog MDMA bij gaat nemen (wat overigens is af te raden vanuit neurologisch opzicht). 4-FA en later MDMA erbij zorgt er meestal voor dat je behoorlijk hard gaat (al lijkt dat tegenwoordig steeds meer de trend...)

We hebben trouwens al een topic op dit forum voor al je vragen omtrent 4-FA:
research-chemicals/4-fluoroamfetamine-4-fmp-4-fa-t163.html
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 4FMP 1e keer

Berichtdoor Loveland123 » do okt 08, 2015 11:12 am

En als ik die capsule nou open maak en er een beetje uitgooi, en daarna weer dicht doe. Zodat er geen 180 MG meer in zit.
Mag en kan dat?
Loveland123
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: do okt 08, 2015 10:26 am

Re: 4FMP 1e keer

Berichtdoor Exceptional » do okt 08, 2015 11:14 am

Dan zou je even de regels moeten checken.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: 4FMP 1e keer

Berichtdoor Jmths » do okt 08, 2015 11:29 am

Als het de eerste keer is dat je vriendin MDMA en/of 4FA pakt zou ik de dosering naar beneden bijstellen. De eerste keer dat mensen MDMA consumeren gaan ze er harder dan normaal op, als ze nog geen ervaring heeft met MDMA zal dit waarschijnlijk ook wel voor 4FA op gaan.
Mijn vriendin is zo'n 25kg lichter en die heeft slechts 50-60% mijn dosering nodig voor dezelfde effecten.

Als je het mij vraagt kun je de eerste keer beter te laag dan te hoog zitten, 180mg voor een eerste keer bij een dame die relatief waarschijnlijk ook wel wat minder weegt lijkt mij een te heftige dosering.

Zelf wanneer ik mensen voor de eerste keer snoepgoed voed geef ik ze eerst 100mg, dan vertel ik ze dat ik ze een halve dosis heb gegeven om stres bij ze weg te nemen. De eerste keer blijft immers altijd spannend. Wanneer die 100mg is ingeslagen laat ik ze zelf beslissen of ze nog wat bijnemen (wat vrijwel altijd het geval is).
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 4FMP 1e keer

Berichtdoor FRESH » do okt 08, 2015 12:03 pm

Het is al een beetje gezegd door de andere luitjes. Misschien dat ik nog wat kan toevoegen.
Ik begrijp uit je verhaal dus dat ze nog niet eerder MDMA en 4-FMP gebruikt heeft?

In feite ben ik helemaal geen voorstander om gelijk van alles te nemen als je een stofje voor het eerst gaat proberen, probeer er eerst gewoon eens één, maar dat even ter zijde.

180mg 4-FMP voor een dame (als eerste keer) lijkt me wat teveel van het goede, ook gezien haar gewicht van 65 kilo. 150mg lijkt me een betere dosering. Dan weet ze gelijk hoe het valt en hoe ze er op reageert. 150mg is zeker niet te weinig, ze hoeft niet bang te zijn dat ze er helemaal niets van zal voelen.
Het is op zich wel van belang dat je weet hoe zuiver je 4-FMP is (%) dan weet je ook hoeveel je in de capsule moet doen. Het hoeft niet persé, maar als je weet hoeveel het is, dat maakt een volgende keer doseren wel makkelijker (als je een nieuwe batch hebt en daar ook het % van weet).

En wordt het geen 4-FMP dan zou ik lekker wat MDMA aan haar geven :)
Heb je kristal dan is 100mg wel een mooie dosering en heb je een (getest) pilletje die bijv. 180-190mg inhoud zou hebben dan is een halfje ook prima. Komt ongeveer hetzelfde neer op 100mg kristal (mits dit niet van hele lage kwaliteit is, maar dat is moeilijker te vinden dan goede kwaliteit hier in NL).
FRESH
Offline
 

Re: 4FMP 1e keer

Berichtdoor paclitalex » wo okt 14, 2015 8:12 pm

Ligt er heel erg aan wat ze wil. Ik heb 4-fa pillen van +- 175 mg per stuk en heb tot nu toe steeds halfjes genomen wat voor mij genoeg is voor een avond (misschien nog kwartje bijtikken als we lang doorgaan). Ik ben vrouw en 173 cm, 56 kg, veel ervaring met maar weinig tolerantie voor amfetamines en met zo'n halfje dans ik lekker door en voel ik me licht en blij maar sta niet echt te spacen, wat ik eigenlijk wel lekker vind.

Mijn vriendin is 178 cm en denk ik rond de 67 kg en spacet wel heeeel erg als ze zo'n hele neemt. Heel veel liefde en dansen maar dan heeft ze ook wat meer last van kaken en andere 'symptomen'. Ik vind zelf 180 veel voor een eerste keer omdat je toch niet goed weet hoe je erop reageert.

Ik zou gewoon met een halve beginnen en niet in een keer die hele dosis geven. Als ze wat meer wil spacen driekwart.
paclitalex
Newbie
Offline
 
Posts: 14
Geregistreerd: ma jun 30, 2014 1:49 am

Re: 4FMP 1e keer

Berichtdoor cojiro » wo okt 14, 2015 9:18 pm

180 kan prima :)
Paper glad, geen vouwtjes
Speed is troep en ik heb er een half jaar van mijn leven aan verspild. Laat het liggen.
Avatar gebruiker
cojiro
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 926
Geregistreerd: za jan 11, 2014 3:15 am
Woonplaats: Utrecht

Re: 4FMP 1e keer

Berichtdoor TattooBoy » do nov 19, 2015 9:10 am

Ik heb ook capsules van 200 ontvangen en wil ze met oud en nieuw gebruiken. In totaal 4 keer x gedaan. Wordt de eerste keer 4f. Twijfel dus ook over het in 1 x nemen van de capsule. Openmaken en verdelen lijkt mij ook lastig. Heb al gelezen dat je hard gaat zweten als je hem in 1 keer klapt. Wat zijn nog meer de dingen waar ik op moet letten?
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am

Re: 4FMP 1e keer

Berichtdoor FRESH » do nov 19, 2015 9:50 am

200mg in een capsule kan wel.
Stel de zuiverheid is 72% (wat heel normaal is en vaak voorkomt) dan zou je dus 144mg netto hebben. In vergelijking met een pil is de dosering dan weer heel normaal.
FRESH
Offline
 

Re: 4FMP 1e keer

Berichtdoor TattooBoy » do nov 19, 2015 11:19 am

Dank. Dan ga ik met oud en nieuw die capsule eens proberen
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am

Re: 4FMP 1e keer

Berichtdoor FRESH » do nov 19, 2015 11:38 am

Alvast veel plezier :-) !
FRESH
Offline
 

Re: 4FMP 1e keer

Berichtdoor TattooBoy » do nov 19, 2015 11:12 pm

Thanks ben benieuwd hoe de ervaring is. Tot nu toe 4 keer xtc gedaan. Oud en nieuw dus lekker los op 4f. Hoe lang duurt de trip / hoe lang kan ik loagaan op een tof feest?
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am

Re: 4FMP 1e keer

Berichtdoor FRESH » vr nov 20, 2015 10:29 am

Wil je wel ff zeggen nog dat je 4-FMP niet moet gaan zitten vergelijken met MDMA he?
Dan valt het heel misschien wat tegen, het is gewoon een ander soort drugs en heeft zeker z'n charme :-)

3-4 uurtjes ben je zeker wel zoet, maar ligt er beetje aan hoeveel je neemt, ik vind dat het nog lang doorwerkt zonder een hoge piek.
FRESH
Offline
 

Re: 4FMP 1e keer

Berichtdoor Poseidon » vr nov 20, 2015 10:52 am

FRESH schreef:Wil je wel ff zeggen nog dat je 4-FMP niet moet gaan zitten vergelijken met MDMA he?
.


Dit dus. Gaf mij een energieke, euforische rush zonder leip of vd wereld te worden. Bleef gewoon mezelf met een extra aangenaam laagje. Kan aan mij liggen maar het was ook seksueel stimulerend.
Lekker spul.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: 4FMP 1e keer

Berichtdoor TattooBoy » vr nov 20, 2015 3:22 pm

Ik ga ook niet uit van de piek die ik met xtc heb. Trouwens sex met xtc is ook fantastisch dus dat seksueel stimulerend komt wel goed
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am

Re: 4FMP 1e keer

Berichtdoor TattooBoy » ma nov 23, 2015 11:19 am

Ik denk dat ik tegen die tijd de 4f thuis inneem, dan afwacht hoe hij valt en daarna naar het feest. Wil dan later nog een kwartje x pakken als ik me lekker voel want dan schijn je te gaan vliegen.
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am

Re: 4FMP 1e keer

Berichtdoor FRESH » ma nov 23, 2015 11:35 am

Lijkt me een lekker plan om het zo te doen ja :-)
FRESH
Offline
 

Re: 4FMP 1e keer

Berichtdoor Partypipo » ma nov 23, 2015 1:22 pm

TattooBoy schreef:Ik denk dat ik tegen die tijd de 4f thuis inneem, dan afwacht hoe hij valt en daarna naar het feest. Wil dan later nog een kwartje x pakken als ik me lekker voel want dan schijn je te gaan vliegen.

4fa + XTC is wel extra neurotoxisch.
En je verhoogt er je lichaamstemperatuur mee, en je verhoogt er de druk op hart en bloedvaten mee.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 4FMP 1e keer

Berichtdoor FRESH » ma nov 23, 2015 1:35 pm

Klopt, maar als je er geen gewoonte van maakt en niet te hard van stapel loopt kan het wel voor een keer. Denk alleen dat je naderhand wel wat gaarder bent dan bijv. alleen 4-F te nemen. Ik heb die combi ook wel eens gedaan en was daarna langer bezig met herstellen, alleen ik had iets teveel M genomen achteraf. De 4-F versterkt de M al zo erg dat je echt niet veel hoeft te nemen.
FRESH
Offline
 

Re: 4FMP 1e keer

Berichtdoor TattooBoy » ma nov 23, 2015 3:48 pm

Wil ook max een kwartje x bijpakken maar als ik om 11 uur die 4f slik en het feestje tot 6 uur duurt wil ik de laatste uurtjes ook nog genieten. Wordt zeker geen gewoonte
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am

Re: 4FMP 1e keer

Berichtdoor FRESH » ma nov 23, 2015 3:51 pm

Zit me net te bedenken dat ik het ook wel eens andersom heb gedaan, zowel met M als met 6-APB.

Dus eerst MDMA nemen, en als die begint af te zwakken een kleine hoeveelheid 4-FMP (bijv. 100mg) en dan lijkt de boel wel alsnog versterkt te worden en verlengd te worden.
FRESH
Offline
 

Re: 4FMP 1e keer

Berichtdoor TattooBoy » ma nov 30, 2015 11:12 pm

De capsules zijn binnen. In vergelijking met x best groot moet ik zeggen. Ben aan het twijfelen of ik aan de 4f ga of x. Heb nog even want wil met oud en nieuw losgaan. 4f lijkt mij een mooie ervaring maar die 200mg lijkt mij iets te spannend /heftig voor een eerste keer. Als ik hem toch neem kan ik toch ook de capsule openmaken en in een laagje water mixen en dan opdrinken?
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am

Re: 4FMP 1e keer

Berichtdoor FRESH » di dec 01, 2015 1:06 pm

Beter koop je gewoon een kleinere maat capsule en prop je ze daarin? Als dat een probleem voor je is?
Ik heb je posts op partyflock ook gezien, en als dat de betreffende caps zijn gooi je ze toch gewoon over?
Openmaken en in je drinken doen en vervolgens opdrinken zou ik niet doen. Het is ontzettend smerig en slecht voor je gebit.
FRESH
Offline
 

Re: 4FMP 1e keer

Berichtdoor TattooBoy » di dec 01, 2015 8:04 pm

Lol, jij ook op Partyflock? Ik ga met nye gewoon aan de x en drop die 4f capsule wel een keer in maart
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner