Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4fmp/4-fa

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

4fmp/4-fa

Berichtdoor thiago6 » zo jun 29, 2014 11:45 am

sinds kort ben ik een beetje aan het experimenteren gegaan, en aangezien ik goede dingen hoor over 4fmp wil ik dit wel eens proberen. alleen 1 probleempje ik kan er weinig informatie over vinden op DF of ik zoek niet goed of er staat niet veel op. kan iemand mij wat info geven of een linkje plaatsen.

:kleuter:
thiago6
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: ma apr 28, 2014 3:37 pm

Re: 4fmp/4-fa

Berichtdoor Prototype » zo jun 29, 2014 11:56 am

I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 4fmp/4-fa

Berichtdoor SpaceAllDay » zo jun 29, 2014 11:57 am

4fmp geeft bijna de zelfde werking als xtc alleen kwam bij mij de dip wat harder aan, nu ben ik al heel wat gewend en heb ik nooit meer een kater van drugs maar hiermee toch echt wel.
je moet met mensen zijn die je kan vertrouwen want je gaat heel veel rare dingen doen, je word blij, wilt aan iedereen zitten, alles is zo mooi en voelt zo lekker, dit komt ook voor bij XTC maar bih 4fmp is het net wat erger, ik kon me er niks meer van herinneren. een aanrader voor eem feest is het niet, het kan aan mij liggen (vrouw 1,54 55kilo) maar ik wist niet meer zo goed wat ik aan het doen was.
ik hoop dat dit al een beetje verder helpt en wees er voorzichtig mee het is zeker niet niks !
SpaceAllDay
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 46
Geregistreerd: zo jun 29, 2014 11:12 am

Re: 4fmp/4-fa

Berichtdoor thiago6 » zo jun 29, 2014 12:00 pm

SpaceAllDay schreef:4fmp geeft bijna de zelfde werking als xtc alleen kwam bij mij de dip wat harder aan, nu ben ik al heel wat gewend en heb ik nooit meer een kater van drugs maar hiermee toch echt wel.
je moet met mensen zijn die je kan vertrouwen want je gaat heel veel rare dingen doen, je word blij, wilt aan iedereen zitten, alles is zo mooi en voelt zo lekker, dit komt ook voor bij XTC maar bih 4fmp is het net wat erger, ik kon me er niks meer van herinneren. een aanrader voor eem feest is het niet, het kan aan mij liggen (vrouw 1,54 55kilo) maar ik wist niet meer zo goed wat ik aan het doen was.
ik hoop dat dit al een beetje verder helpt en wees er voorzichtig mee het is zeker niet niks !

ik ken het gevoel van xtc (3x gedaan nu) zelf ben ik 182 en weeg 80kg, heb hier en daar wel gelezen dat vrouwen er minder tegen kunnen, hoeveel had jij gehad dan?
thiago6
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: ma apr 28, 2014 3:37 pm

Re: 4fmp/4-fa

Berichtdoor SpaceAllDay » zo jun 29, 2014 12:20 pm

van tevoren had ik 1 bugatti gehad (xtc 220-240) en van 4fmp als ik het goed heb zon 135mg, het was om te proberen maar ik blijf denk ik wel bij de xtc
ik ben 154cm en 55 kilo, ik vergeet snel wat er is gebeurd en hoe mijn ervaring was. ik kan er ook niet bepaald goed tegen nee, ik ga vaak te hard en begin ik te hallicuneren, mensen lijken op cartoons ik zie dingen die er niet zijm en probeer dingen uit de lucht te pakken als ik dan naar mijn hand kijk is het weg en ben ik stomverbaasd. doe ik mijn ogen dicht ga ik mijn eigen wereld in, ik verbeeld me andere plekke. en mensen waar ik dan tegen begin te praten tot iemand mij aanstoot. dit heb ik vaan bij xtc en had ik hetzelfde bij 4fmp alleeb met 4fmp voelde alles nog bete aan
SpaceAllDay
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 46
Geregistreerd: zo jun 29, 2014 11:12 am

Re: 4fmp/4-fa

Berichtdoor thiago6 » zo jun 29, 2014 12:24 pm

SpaceAllDay schreef:van tevoren had ik 1 bugatti gehad (xtc 220-240) en van 4fmp als ik het goed heb zon 135mg, het was om te proberen maar ik blijf denk ik wel bij de xtc
ik ben 154cm en 55 kilo, ik vergeet snel wat er is gebeurd en hoe mijn ervaring was. ik kan er ook niet bepaald goed tegen nee, ik ga vaak te hard en begin ik te hallicuneren, mensen lijken op cartoons ik zie dingen die er niet zijm en probeer dingen uit de lucht te pakken als ik dan naar mijn hand kijk is het weg en ben ik stomverbaasd. doe ik mijn ogen dicht ga ik mijn eigen wereld in, ik verbeeld me andere plekke. en mensen waar ik dan tegen begin te praten tot iemand mij aanstoot. dit heb ik vaan bij xtc en had ik hetzelfde bij 4fmp alleeb met 4fmp voelde alles nog bete aan

haha ja kijk zulke hoeveelheden ben ik ook niet van plan te droppen, eerst een halfje van 120-140mg proberen en dan maar kijken wat er van komt! op C.R.A.F.T gaat dat gebeuren :beer:
thiago6
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: ma apr 28, 2014 3:37 pm

Re: 4fmp/4-fa

Berichtdoor Prototype » zo jun 29, 2014 12:30 pm

Je kunt beter gewoon een goede startdosis pakken en eventueel een lage re- dose meenemen.
Bijvoorbeeld 140mg in een keer en dan 70mg re- dose.
Van dat halfje van 60-70mg ga je niet bijzonder veel voelen, denk ik.
Ik had zelf 150mg als startdosis en dit beviel me prima.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 4fmp/4-fa

Berichtdoor thiago6 » zo jun 29, 2014 12:31 pm

prototype schreef:Je kunt beter gewoon een goede startdosis pakken en eventueel een lage re- dose meenemen.
Bijvoorbeeld 140mg in een keer en dan 70mg re- dose.
Van dat halfje van 60-70mg ga je niet bijzonder veel voelen, denk ik.
Ik had zelf 150mg als startdosis en dit beviel me prima.

zelf heb ik als ik een hele x pil drop dat ik er echt als een zombie uit kom te zien. heb je dat niet bij 4fmp?
thiago6
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: ma apr 28, 2014 3:37 pm

Re: 4fmp/4-fa

Berichtdoor Prototype » zo jun 29, 2014 12:36 pm

4-FA is een heel ander stofje dan mdma, de dosering is dus ook anders.
Van 140mg 4-F kom je er als het goed is niet uit te zien als een zombie, je ziet er met 4-F iets normaler uit dan bij mdma. :p
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 4fmp/4-fa

Berichtdoor SpaceAllDay » zo jun 29, 2014 12:37 pm

ja daar heb je gelijk in, ik gebruik nu 4maand en heb speed coke keta xtc 4fmp geprobeerd en hou het toch maar bij xtc.
mijn eerste keer was halve dominos daarna hele oranje mario's daarna roze schatkist helemaal enz, je gaat dan al snel vragen naar pillen met een hogere dosis en je wilt meer. dom natuurlijk maar heb er plezier aan zonder verveel ik me wel, hoe jong ik ook mag zijn.
craft is een feest neem ik aan ?
SpaceAllDay
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 46
Geregistreerd: zo jun 29, 2014 11:12 am

Re: 4fmp/4-fa

Berichtdoor SpaceAllDay » zo jun 29, 2014 12:38 pm

prototype schreef:4-FA is een heel ander stofje dan mdma, de dosering is dus ook anders.
Van 140mg 4-F kom je er als het goed is niet uit te zien als een zombie, je ziet er met 4-F iets normaler uit dan bij mdma. :p

dat heb ik ook niet gezegt maar de kater was wel heviger, of dit nou komt door het combi gebruik of de 4fmp mag joost weten
SpaceAllDay
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 46
Geregistreerd: zo jun 29, 2014 11:12 am

Re: 4fmp/4-fa

Berichtdoor thiago6 » zo jun 29, 2014 12:40 pm

SpaceAllDay schreef:ja daar heb je gelijk in, ik gebruik nu 4maand en heb speed coke keta xtc 4fmp geprobeerd en hou het toch maar bij xtc.
mijn eerste keer was halve dominos daarna hele oranje mario's daarna roze schatkist helemaal enz, je gaat dan al snel vragen naar pillen met een hogere dosis en je wilt meer. dom natuurlijk maar heb er plezier aan zonder verveel ik me wel, hoe jong ik ook mag zijn.
craft is een feest neem ik aan ?

jij pakt het direct goed aan merk ik al, kan me nu wel voorstellen hoe jij erbij liep na zon aantal pillen haha :keta:
thiago6
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: ma apr 28, 2014 3:37 pm

Re: 4fmp/4-fa

Berichtdoor SpaceAllDay » zo jun 29, 2014 12:43 pm

thiago6 schreef:
SpaceAllDay schreef:ja daar heb je gelijk in, ik gebruik nu 4maand en heb speed coke keta xtc 4fmp geprobeerd en hou het toch maar bij xtc.
mijn eerste keer was halve dominos daarna hele oranje mario's daarna roze schatkist helemaal enz, je gaat dan al snel vragen naar pillen met een hogere dosis en je wilt meer. dom natuurlijk maar heb er plezier aan zonder verveel ik me wel, hoe jong ik ook mag zijn.
craft is een feest neem ik aan ?

jij pakt het direct goed aan merk ik al, kan me nu wel voorstellen hoe jij erbij liep na zon aantal pillen haha :keta:

haha dat kan je beter maar niet doen, sta er al beetje bekenr om dat ik de fout in ging op koninginnendag, hou me nu stil maar mensen herkennen me als het meisje die zo strak liep, balen achteraf. maar groundzero it is, next feestje (:
SpaceAllDay
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 46
Geregistreerd: zo jun 29, 2014 11:12 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron