Italiano schreef:Ik vermoed dat je op zoek bent naar een gevoel dat 4-FA je niet kan geven...
We hebben trouwens een topic voor alle 4-FA gerelateerde vragen:
research-chemicals/4-fluoroamfetamine-4-fmp-4-fa-t163.html
sanne19 schreef:Italiano schreef:Ik vermoed dat je op zoek bent naar een gevoel dat 4-FA je niet kan geven...
Het gevoel wat ik bedoel van 4fm heb ik wel het eerste uur dat het werkt!
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:sanne19 schreef:Italiano schreef:Ik vermoed dat je op zoek bent naar een gevoel dat 4-FA je niet kan geven...
Het gevoel wat ik bedoel van 4fm heb ik wel het eerste uur dat het werkt!
En daarna is het weg, en heb je enkel nog het speed-gevoel. Dat is 4FMP en kan je weinig aan doen vrees ik...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Italiano schreef:Onzin, hij maakt / vult ze waarschijnlijk zelf.
Je kunt prima de capsule openmaken en het poeder lost op water en andere drankjes. Het kan wat zuur smaken maar niets om je zorgen over te maken (zolang je maar niet t poeder zelf direct in je mond gooit)
Wellicht vind je een hogere dosering fijner, maar realiseer je dat met een hogere dosering ook meer side effects komen.
Mogelijk is jouw probleem er eentje van tolerantie. 4-FA combineren met XTC is extra slecht voor je brein.
Wanneer waren de laatste keer dat je 4-FA en/of XTC (MDMA) deed?
Ivo schreef:Ik ken de dosering niet precies, 190mg lijkt me te veel, maar 95mg te weinig. Als je het in 2 keer neemt zou ik het niet in m'n drank doen. Je kan het perfect in een andere capsule of een vloeitje gooien, dan maakt de smaak en schadelijkheid aan je tanden niet uit.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:4-fa lijkt meer op speed. Eerste uurtje voel je je wat mdma light achtig. Je kan dat gevoel iets versterken of verlengen met 2c-d.
Bijnemen geeft alleen maar langer het speed gevoel. Mdma geeft wel een serotonine rush van een uurtje of 4, en dat kan je eventueel ook verlengen met 2c-d. 6-apb of 6-apdb kan ook heel mdma achtig aanvoelen en dat werkt een paar uur langer dan XTC. En daar komt het weer helemaal bij terug als je bijpakt. Dan kan je gewoon een heel feest je fucking chill voelen. Of dat goed voor je is, dat is weer een ander verhaal natuurlijk. Maar misschien levert dat wel een ernstige tolerantie op, dat kan. Want alle andere keren daarna dat ik ooit 6-apb of 6-apdb nam werkte het niet, hoe veel ik ook nam. Werd er dan alleen moe van...
sanne19 schreef:Weet iemand of capsules makkelijk open te maken zijn en kan je ze daarna weer sluiten?
Druks schreef:sanne19 schreef:Weet iemand of capsules makkelijk open te maken zijn en kan je ze daarna weer sluiten?
Dat weet je mattie waarschijnlijk wel.
xastur schreef:alcohol is ook harddrugs alleen legaal.. en de maatschappij goed gevonden. 1 keer per half jaar of per 3 maanden zou weinig moeten uitmaken op je gezondheid. elke week dronken dat is slecht..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast