Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4FMP te hoge dosering?

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

4FMP te hoge dosering?

Berichtdoor sanne19 » za mei 23, 2015 9:17 am

Hoihoi,

Binnekort ga ik voor de 3de keer 4FMP gebruiken in capsulevorm. De vorige twee keer had ik 140 mg en had ik het idee dat het na een uur al weer was uitgerwerkt. Nu krijg ik van iemand een capsule van 190 mg alleen ben bang dat dit weer veel te hoog is. Ik ben namelijk 1,65 meter en 65 kg.

Is het slecht voor je tanden om de capsule te openen en gewoon oraal in te nemen in een drankje? Zo niet, heeft het nut om het dan in gedeeltes in te nemen of krijg je dan niet het gevoel meer maar alleen de energie. Want ik heb dus geen zin om de hele nacht wakker te blijven doordat ik het in delen inneem en ik wil eigenlijk wel gewoon ook het chille gevoel blijven voelen:P

Is 4fmp trouwens heel vies van smaak?
Laatst bijgewerkt door sanne19 op za mei 23, 2015 9:30 am, in totaal 1 keer bewerkt.
sanne19
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 6:06 pm

Re: 4FMP te hoge dosering?

Berichtdoor Italiano » za mei 23, 2015 9:19 am

Ik vermoed dat je op zoek bent naar een gevoel dat 4-FA je niet kan geven...

We hebben trouwens een topic voor alle 4-FA gerelateerde vragen:
research-chemicals/4-fluoroamfetamine-4-fmp-4-fa-t163.html
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 4FMP te hoge dosering?

Berichtdoor sanne19 » za mei 23, 2015 9:23 am

Italiano schreef:Ik vermoed dat je op zoek bent naar een gevoel dat 4-FA je niet kan geven...

We hebben trouwens een topic voor alle 4-FA gerelateerde vragen:
research-chemicals/4-fluoroamfetamine-4-fmp-4-fa-t163.html


Het gevoel wat ik bedoel van 4fmp heb ik wel het eerste uur dat het werkt!
Laatst bijgewerkt door sanne19 op za mei 23, 2015 9:25 am, in totaal 1 keer bewerkt.
sanne19
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 6:06 pm

Re: 4FMP te hoge dosering?

Berichtdoor Ivo » za mei 23, 2015 9:24 am

sanne19 schreef:
Italiano schreef:Ik vermoed dat je op zoek bent naar een gevoel dat 4-FA je niet kan geven...

We hebben trouwens een topic voor alle 4-FA gerelateerde vragen:
research-chemicals/4-fluoroamfetamine-4-fmp-4-fa-t163.html


Het gevoel wat ik bedoel van 4fm heb ik wel het eerste uur dat het werkt!

En daarna is het weg, en heb je enkel nog het speed-gevoel. Dat is 4FMP en kan je weinig aan doen vrees ik...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: 4FMP te hoge dosering?

Berichtdoor sanne19 » za mei 23, 2015 9:27 am

Ivo schreef:
sanne19 schreef:
Italiano schreef:Ik vermoed dat je op zoek bent naar een gevoel dat 4-FA je niet kan geven...

We hebben trouwens een topic voor alle 4-FA gerelateerde vragen:
research-chemicals/4-fluoroamfetamine-4-fmp-4-fa-t163.html


Het gevoel wat ik bedoel van 4fm heb ik wel het eerste uur dat het werkt!

En daarna is het weg, en heb je enkel nog het speed-gevoel. Dat is 4FMP en kan je weinig aan doen vrees ik...



ah oke.. ja dat wist ik dus niet, dacht dat het met vlagen terug kon komen. Maar ik moet ook bekennen dat ik die ander twee keer na 2,5 uur nog een kwartje XTC had gepakt dus het nog nooit alleen puur alleen met dat op heb beleeft.
sanne19
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 6:06 pm

Re: 4FMP te hoge dosering?

Berichtdoor sanne19 » za mei 23, 2015 9:29 am

Maargoed iemand ook antwoord op de andere vragen. Want volgens die gene van wie ik het krijg kan die dus niet een capsule geven van minder mg omdat hij ze zo krijgt aangeleverd.
sanne19
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 6:06 pm

Re: 4FMP te hoge dosering?

Berichtdoor Italiano » za mei 23, 2015 9:33 am

Onzin, hij maakt / vult ze waarschijnlijk zelf.

Je kunt prima de capsule openmaken en het poeder lost op water en andere drankjes. Het kan wat zuur smaken maar niets om je zorgen over te maken (zolang je maar niet t poeder zelf direct in je mond gooit)

Wellicht vind je een hogere dosering fijner, maar realiseer je dat met een hogere dosering ook meer side effects komen.

Mogelijk is jouw probleem er eentje van tolerantie. 4-FA combineren met XTC is extra slecht voor je brein.

Wanneer waren de laatste keer dat je 4-FA en/of XTC (MDMA) deed?
Laatst bijgewerkt door Italiano op za mei 23, 2015 9:34 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 4FMP te hoge dosering?

Berichtdoor Ivo » za mei 23, 2015 9:34 am

Ik ken de dosering niet precies, 190mg lijkt me te veel, maar 95mg te weinig. Als je het in 2 keer neemt zou ik het niet in m'n drank doen. Je kan het perfect in een andere capsule of een vloeitje gooien, dan maakt de smaak en schadelijkheid aan je tanden niet uit.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: 4FMP te hoge dosering?

Berichtdoor sanne19 » za mei 23, 2015 10:01 am

Italiano schreef:Onzin, hij maakt / vult ze waarschijnlijk zelf.


Je kunt prima de capsule openmaken en het poeder lost op water en andere drankjes. Het kan wat zuur smaken maar niets om je zorgen over te maken (zolang je maar niet t poeder zelf direct in je mond gooit)

Wellicht vind je een hogere dosering fijner, maar realiseer je dat met een hogere dosering ook meer side effects komen.

Mogelijk is jouw probleem er eentje van tolerantie. 4-FA combineren met XTC is extra slecht voor je brein.

Wanneer waren de laatste keer dat je 4-FA en/of XTC (MDMA) deed?



Ja ik vond het ook al raar dat het niet in kleinere hoeveelheden kon maar heb het meerdere keren aan hem gevraagd en hij zei dat die dat niet kon.


De laatste keer dat ik gebruikt heb was begin Februari
Laatst bijgewerkt door sanne19 op za mei 23, 2015 10:05 am, in totaal 1 keer bewerkt.
sanne19
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 6:06 pm

Re: 4FMP te hoge dosering?

Berichtdoor sanne19 » za mei 23, 2015 10:04 am

Ivo schreef:Ik ken de dosering niet precies, 190mg lijkt me te veel, maar 95mg te weinig. Als je het in 2 keer neemt zou ik het niet in m'n drank doen. Je kan het perfect in een andere capsule of een vloeitje gooien, dan maakt de smaak en schadelijkheid aan je tanden niet uit.


Maar ik hoorde dat als je bijpakt dat je dan juist 2 dagen wakker kan liggen en dat wil ik een beetje vermijden. Weet niet of dat klopt

Ik zit er zelf aan te denken om een klein beetje uit de capsule weg te gooien en de rest in mijn drankje te doen of vloeitje.
sanne19
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 6:06 pm

Re: 4FMP te hoge dosering?

Berichtdoor Partypipo » za mei 23, 2015 1:07 pm

4-fa lijkt meer op speed. Eerste uurtje voel je je wat mdma light achtig. Je kan dat gevoel iets versterken of verlengen met 2c-d.
Bijnemen geeft alleen maar langer het speed gevoel. Mdma geeft wel een serotonine rush van een uurtje of 4, en dat kan je eventueel ook verlengen met 2c-d. 6-apb of 6-apdb kan ook heel mdma achtig aanvoelen en dat werkt een paar uur langer dan XTC. En daar komt het weer helemaal bij terug als je bijpakt. Dan kan je gewoon een heel feest je fucking chill voelen. Of dat goed voor je is, dat is weer een ander verhaal natuurlijk. Maar misschien levert dat wel een ernstige tolerantie op, dat kan. Want alle andere keren daarna dat ik ooit 6-apb of 6-apdb nam werkte het niet, hoe veel ik ook nam. Werd er dan alleen moe van...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 4FMP te hoge dosering?

Berichtdoor sanne19 » za mei 23, 2015 1:52 pm

Partypipo schreef:4-fa lijkt meer op speed. Eerste uurtje voel je je wat mdma light achtig. Je kan dat gevoel iets versterken of verlengen met 2c-d.
Bijnemen geeft alleen maar langer het speed gevoel. Mdma geeft wel een serotonine rush van een uurtje of 4, en dat kan je eventueel ook verlengen met 2c-d. 6-apb of 6-apdb kan ook heel mdma achtig aanvoelen en dat werkt een paar uur langer dan XTC. En daar komt het weer helemaal bij terug als je bijpakt. Dan kan je gewoon een heel feest je fucking chill voelen. Of dat goed voor je is, dat is weer een ander verhaal natuurlijk. Maar misschien levert dat wel een ernstige tolerantie op, dat kan. Want alle andere keren daarna dat ik ooit 6-apb of 6-apdb nam werkte het niet, hoe veel ik ook nam. Werd er dan alleen moe van...



Hmm ja wil het toch alleen op de 4FMP houden. Ken het grootste gedeelte daar ook niet van haha
sanne19
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 6:06 pm

Re: 4FMP te hoge dosering?

Berichtdoor sanne19 » za mei 23, 2015 1:53 pm

Weet iemand of capsules makkelijk open te maken zijn en kan je ze daarna weer sluiten?
sanne19
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 6:06 pm

Re: 4FMP te hoge dosering?

Berichtdoor Ivo » za mei 23, 2015 2:03 pm

sanne19 schreef:Weet iemand of capsules makkelijk open te maken zijn en kan je ze daarna weer sluiten?

Meestal wel.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: 4FMP te hoge dosering?

Berichtdoor sanne19 » za mei 23, 2015 2:12 pm

Druks schreef:
sanne19 schreef:Weet iemand of capsules makkelijk open te maken zijn en kan je ze daarna weer sluiten?


Dat weet je mattie waarschijnlijk wel.


Ja hij zegt dus dat hij dat niet weet omdat die ze krijgt en niet maakt:P Beetje wazig allemaal.
sanne19
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 6:06 pm

Re: 4FMP te hoge dosering?

Berichtdoor Ivo » za mei 23, 2015 2:32 pm

Ik zou een andere dealer zoeken :P
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: 4FMP te hoge dosering?

Berichtdoor Italiano » za mei 23, 2015 4:23 pm

Dealers weten steeds minder tegenwoordig :(

Weet je zeker dat het 4-FA was/is dat je van je dealer krijgt?
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 4FMP te hoge dosering?

Berichtdoor Feihcretsam » za mei 23, 2015 4:59 pm

De capsules die wij gehaald hebben zijn heel makkelijk uit elkaar te halen en weer in elkaar te schuiven. Wij zijn begonnen met capsules van 100mg maar vonden dit best wel mild (1 iemand voelde helemaal niks, ik ging behoorlijk lekker maar had op de piek wel direct een ''dit gevoel kan veel intenser''-gevoel). De keer erna capsules bijgevuld tot 150mg, viel veel beter. Alsnog was het euforische/waus/X-gevoel na een uur of 2 weg, maar op dit punt XTC bijpakken werkt echt subliem!

Ikzelf denk dat 200mg zeker te doen is, afgaand op hoe die 150mg bevallen is. Maar X bijpakken bij 4fmp zou ik sowiso aanraden, dus dan maakt de beginhoeveelheid niet zo gek veel uit. 4fmp zelf bijpakken heb ik geen ervaring mee, ik lees van veel mensen dat ze hierdoor absurd lang wakker bleven en zich minder chill gingen voelen.
Feihcretsam
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: za mei 23, 2015 11:41 am

Re: 4FMP te hoge dosering?

Berichtdoor xastur » zo mei 24, 2015 10:59 am

xtc speed combi of 4fm xtc combi vind ik persoonlijk een uitstekende combinatie. de ene vult het andere aan. het haast het zelfde als een relatie. de goede dingen van een andere worden aanvuld met de slechte dingen die uiteindelijk tot een goed resultaat leidt. 200 tot 220mg is wat ik altijd al gepakt heb. ik drink en rook niet dus het is maar 1 ding dat slecht voor me is. en slecht voor je hersenen tja. niks is gezond. wil je gezond blijven gebruik dan niets. aders is het zo hypocriet. 1 avond goed doorhalen met alcohol is ook slecht maar dat is legaal goed gekeurd.

alcohol is ook harddrugs alleen legaal.. en de maatschappij goed gevonden. 1 keer per half jaar of per 3 maanden zou weinig moeten uitmaken op je gezondheid. elke week dronken dat is slecht..
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: 4FMP te hoge dosering?

Berichtdoor Ivo » zo mei 24, 2015 11:16 am

xastur schreef:alcohol is ook harddrugs alleen legaal.. en de maatschappij goed gevonden. 1 keer per half jaar of per 3 maanden zou weinig moeten uitmaken op je gezondheid. elke week dronken dat is slecht..

Ik denk niet dat er iemand hier is die daar van overtuigd moet worden :P

Speed (of 4FMP) + MDMA zorgt voor extra hersenschade. Daarom dat het afgeraden wordt. En speed overheerst toch dus het gevoel is het naar mijn mening niet eens waard.
xtc-mdma/vraagje-ivm-speed-xtc-t4983.html#p255038
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron