Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Davinci schreef:Ik sluit mij bij Tomsn0r aan. Je zegt dat je er heel lang last van hebt gehad, zelfs nu nog komt dat weer boven bij veel paffen. (om de 1a2weken wiet vind ik nog altijd redelijk frequent trouwens)
Je merkt waarschijnlijk dat wiet precies anders is geworden dan voor je bad trip. In my opinion verandert een bad trip wel iets daar vanbinnen. Acht maanden is ook vrij kort om alles te verwerken.
Biochemisch gezien laat mdma tijdelijk een puinhoop achter in je hersenen. Echt stabiel ga je er niet van worden.
Ik zeg niet dat het 100% fout gaat lopen, maar wat als het gebeurt? Zijn die paar uutjes plezier het wel waard om je geestelijke gezondheid op het spel te zetten?
Mijn mening is vrij simpel: na een bad trip heb je geestelijk lang wat last gehad, als je drugs gaat blijven gebruiken dan is het slechts een kwestie van tijd voor er zich weer zoiets voordoet. Ik zeg niet dat het zo gaat zijn, maar ik vrees dat vrijwel iedere druggebruiker op een bepaald punt beseft dat er geen weg terug meer is. Rozengeur en manenschijn is helaas een illusie.
De risico's zijn te hoog. Het hoofdstuk drugs sluit je best zo rap mogelijk af.
Hoe oud ben je trouwens?
@Drugs Infolijn Ik denk dat ik HPPD heb (heb last van bijna alle klachten die je opnoemde, met als grootste klacht mijn geheugenproblemen..). Is er een oplossing voor??
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 10 gasten