Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

AD(H)D En hard gaan

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: AD(H)D En hard gaan

Berichtdoor peprick » wo apr 18, 2012 1:07 pm

subway schreef:Beste forum jongens en meisjes,

Voor de mensen met AD(H)D zal dit wel herkenbaar zijn, maar op het moment dat ik of pep of XTC pak, word ik alleen maar rustig. Als ik bij iemand thuis zit is dit wel heel chill, maar op een feestje ergens de hele tijd in een hoekje zitten kijken is soms een beetje zonde.

Heeft een van jullie ervaring met een stimulant waar je nog wel echt Hard van gaat? Of weten jullie van een combi die hiervoor zorgt?

Ik hoor graag tips etc. van jullie :hulde:

Alvast bedankt.

ik heb zelf geen adhd, maar gebruik wel pep, ik ken mensen met adhd die gewoon hard gaan op pep, en goeie want ik betaal we de hoofdprijs maar heb t getest en kwam uit tussen 50%en 55%, en dat is gewoon sterk! mijn advies: scoor goede pep en bom een halve gram!!! dan stuiter je wel 24 uurtjes!
I use to do a little, but a little wouldn't do, so the little got more and more.
I just keep try to get a little better, just a little better then before.
~WAUS-PAUS~
Avatar gebruiker
peprick
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 198
Geregistreerd: do maart 31, 2011 2:26 am
Woonplaats: rotterdam

Re: AD(H)D En hard gaan

Berichtdoor Pilletje » wo apr 25, 2012 11:57 pm

Hogere dosissen kan je echt wel hard van gaan is mijn ervaring.
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: AD(H)D En hard gaan

Berichtdoor Davidirl » ma mei 07, 2012 11:40 pm

Ik word altijd vet sloom en rustig van MDMA en het voelt alsof ik geen energie heb en ik alleen maar wil hangen.
Maar als ik mezelf er toe zet om te dansen en de muziek is lekker kan ik ook niet meer stoppen en heb ik opeens vet veel energie:P

Vriend van me heeft ook ADHD en die werd er vet actief van, hij is normaal al druk maar toen was het echt over de top. (was op een lichte dosis)
The Plants are Talking to us, We need to Listen.
Avatar gebruiker
Davidirl
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 63
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 4:29 pm

Re: AD(H)D En hard gaan

Berichtdoor Takeru » wo dec 11, 2013 11:19 am

Als ADD'er herken ik wel wat je zegt. Als ik een pil genomen heb, word ik de eerste 2,5 uur heel rustig. Ik denk dat het handig is om te duiden dat er voor mij een soort rust in mijn hoofd komt. Ik ben fysiek niet druk maar mijn hoofd gaat altijd 100.000 kmph. Zodra ik MDMA op heb, gaat de storm liggen en kan ik vakantie van mijn gedachtes nemen. Omdat het rustig in mijn hoofd is, kan ik veel meer genieten van de wereld om mij heen en neem ik daar ook de tijd voor. Dit zien mensen dan als dat ik niks sta te doen en om me heen sta te kijken maar in het "echt" sta ik enorm te genieten van de rust in mijn hoofd.

Is dit voor de mede AD(H)D'ers herkenbaar?
Takeru
Newbie
Offline
 
Posts: 24
Geregistreerd: wo nov 13, 2013 4:03 pm

Re: AD(H)D En hard gaan

Berichtdoor psychotrance » wo dec 11, 2013 3:33 pm

Takeru schreef:Als ADD'er herken ik wel wat je zegt. Als ik een pil genomen heb, word ik de eerste 2,5 uur heel rustig. Ik denk dat het handig is om te duiden dat er voor mij een soort rust in mijn hoofd komt. Ik ben fysiek niet druk maar mijn hoofd gaat altijd 100.000 kmph. Zodra ik MDMA op heb, gaat de storm liggen en kan ik vakantie van mijn gedachtes nemen. Omdat het rustig in mijn hoofd is, kan ik veel meer genieten van de wereld om mij heen en neem ik daar ook de tijd voor. Dit zien mensen dan als dat ik niks sta te doen en om me heen sta te kijken maar in het "echt" sta ik enorm te genieten van de rust in mijn hoofd.

Is dit voor de mede AD(H)D'ers herkenbaar?
zeer herkenbaar. heb zelf adhd, met mdma op doe ik niets liever dan rustig in een zeteltje hangen en een beetje dromerig toe te kijken naar hoe iedereen uit zijn dak gaat. zonder mdma sta ik zelf standaard mee te feesten. niks irritanter dan vrienden die geen adhd hebben en aan de mdma zitten en die je dan goedbedoeld en iets te enthousiast mee naar de dans vloer meesleuren om mee te komen feesten. :p
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: AD(H)D En hard gaan

Berichtdoor yoghurt » wo dec 11, 2013 4:37 pm

ik heb zelf ook adhd en herken me erg in bovenstaande verhalen over mdma. Met speed word ik van een lage dosis erg kalm en helder, maar van een hogere dosis krijg ik zeker energie en kan ik best hard gaan. ook van 4fmp krijg ik zeker energie.(nog nooit een lage dosis 4fmp genomen)

groetjes
yoghurt
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 73
Geregistreerd: di feb 22, 2011 5:17 pm

Re: AD(H)D En hard gaan

Berichtdoor Partypipo » wo dec 11, 2013 7:24 pm

psychotrance schreef:
Takeru schreef:Als ADD'er herken ik wel wat je zegt. Als ik een pil genomen heb, word ik de eerste 2,5 uur heel rustig. Ik denk dat het handig is om te duiden dat er voor mij een soort rust in mijn hoofd komt. Ik ben fysiek niet druk maar mijn hoofd gaat altijd 100.000 kmph. Zodra ik MDMA op heb, gaat de storm liggen en kan ik vakantie van mijn gedachtes nemen. Omdat het rustig in mijn hoofd is, kan ik veel meer genieten van de wereld om mij heen en neem ik daar ook de tijd voor. Dit zien mensen dan als dat ik niks sta te doen en om me heen sta te kijken maar in het "echt" sta ik enorm te genieten van de rust in mijn hoofd.

Is dit voor de mede AD(H)D'ers herkenbaar?
zeer herkenbaar. heb zelf adhd, met mdma op doe ik niets liever dan rustig in een zeteltje hangen en een beetje dromerig toe te kijken naar hoe iedereen uit zijn dak gaat. zonder mdma sta ik zelf standaard mee te feesten. niks irritanter dan vrienden die geen adhd hebben en aan de mdma zitten en die je dan goedbedoeld en iets te enthousiast mee naar de dans vloer meesleuren om mee te komen feesten. :p

Mdma = chill modus voor mij.
Lekker rust in de kop, lekker zitten, lekker ouwehoeren.
Uit mn dak gaan doe ik nuchter of met alcohol.
Genieten doe ik wél enorm op mdma.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: AD(H)D En hard gaan

Berichtdoor Hassan » za dec 14, 2013 12:43 am

heb zelf het PDD-NOS stikkertje gekregen maar word van pep ook rustig en vooral rustig in mijn hoofd.
wanneer ik begin met 2 lijnen, en een uur later weer 2 ben ik als ik zit rustig, maar wanneer ik iets ga doen komt de energie. eigenlijk komt de energie dus gewoon als ik er om vraag of als ik het nodig heb.

hoeveel pak je en hoe pak je het?

met MDMA krijg ik niet echt een energie bootst, maar wordt ik ook niet moe en kan ik wel doorgaan
Hassan
Offline
 

Re: AD(H)D En hard gaan

Berichtdoor Frog » za dec 21, 2013 12:48 am

Is vast wel ergens gezegd, maar hoge doseringen MDMA word je vaak eerder spacend van, en heb je vaker geen zin of controle meer om super energiek te doen.
Je gaat wel hard in de zin van spacen dan, maar kwa energie niet.
Is bij MDMA toch wel grote misvatting, dat mensen deken dat je daar uren lang energie van krijgt.

Dat hele ADHD'ers worden rustig van pep etc is wel achterhaald, ook niet adhd'ers kunnen zich beter focussen met speed op, alleen zij zullen die extra energie boost eerder gebruiken voor meer beweging of andere zaken, terwijl een druk persoon denk lekker meer overzicht in me hoofd, ik doe het wat kalmer aan.

De een verwerkt prikkels door kalm te worden, de andere word juist heel druk.

Maar de fout begint eigenlijk vaak al bij de diagnose, maar zal jullie het deze keer besparen.
:)
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner