ik heb al best vaak iets op zo'n forum geschreven maar nooit echt goed antwoord gekregen ofzo. Ik heb het ook al zo vaak heel uitgebreid uitgelegd dus ik houd het nu soort van kort.
Ik heb 3 keer xtc gebruikt. Eerste 2 keer waren fucking amazing. Vooral de eerste keer was denk ik mooiste dag van m'n leven haha. Maar 3e keer was drama, kreeg bad trip. Daarna nooit meer gedaan. Ben daarna gestopt met roken en drinken omdat ik er misselijk van werd en dan terug dacht aan die bad trip. Ik werd er kapot bang van. Ik ging allerlei shit lezen op internet waar ik nog banger van werd en zakte steeds verder weg in deze negatieve gevoelens. Kreeg extreem veel last van derealisatie, in m'n hoofd praatte ik tegen mezelf, ik probeerde mezelf van alles wijs te maken en hoe harder ik probeerde om er niet aan te denken hoe meer het gebeurde. Ik heb denk ik nog nooit zo diep in de put gezeten. Ik hield zelfs niet meer van techno en house, het klonk allemaal zo duister en eng. Sommigen van jullie die dit lezen denken wtf zegt zij allemaal maar je kunt je niet voorstellen wat ik allemaal heb doorstaan tenzij je het zelf ook heb meegemaakt. Ik kan er alleen over zeggen dat je het echt niet wilt meemaken... Ik wist niet hoe lang ik het nog vol zou houden. Dit heeft allemaal 2 maanden geduurd en het gaat eindelijk wat beter. Ik begin zelfs weer kippenvel te krijgen van m'n muziek omdat het gewoon zo verdomd goed is.
Nu komt dus eindelijk m'n vraag. Een aantal van jullie zullen m'n verhaal misschien wel herkennen en weten misschien of nog een keer xtc een heel slecht idee is. Of misschien alleen mdma. Ik heb het gewoon nodig want het is gewoon zo fijn haha.
Bedankt voor het lezen en ik sta open voor alle meningen en soorten adviezen.
Doei