3 nachten geleden heb ik bij een feest wat te veel gedronken en toen heb ik in mijn dronkenschap ongeveer 1 gram speed gesnoven. 4 of 5 uur later nam ik een XTC pil, kan de naam niet meer herinneren maar er werd me verteld dat het een sterke was en dat was het ook. Al om al was het een maffe trip, maar geen bad trip.
Nu 3 dagen later ben ik nog steeds in mijn hoofd aan het trippen. Het ene moment ben ik helder, het andere moment hyper, dan moe, dan ongelooflijk positief, dan brak, dan weer angstig, of disassociatie, of ik ben de hele tijd in het Spaans aan het denken, dan weer enorm blij enzovoorts.
Het voelt alsof ik om de seconde een ander persoon ben, en het is begint me best te irriteren.
Voornamelijk het speed effect wil ik graag z.s.m. vanaf. Met XTC en MDMA heb ik al enige ervaring en ik vond/vind het geweldig. Dit was mijn eerste echte ervaring met speed en ze combineren was het domste idee ooit. Ook voel ik alle waarneming vanuit een ander deel van mijn hersenen, of misschien is dit ook onzin? Het lijkt alsof ik gek aan het worden ben, maar zonder paniek.
Heb vorig jaar ook aan paar maandjes aan de coke gezeten, dagelijks, dat zal ook niet echt meehelpen. Dit is de eerste keer dat ik drugs heb gedaan in maanden. Ik weet dat het nogal veel een vage informatie is, maar ik neem aan dat jullie hier hieraan gewent zijn

Is er iemand met ervaring hiermee die tips heeft voor een comedown? Heb al aardig wat geslapen, goed gegeten, vitamines, veel water enzovoorts. Zelf zat ik te denken aan een jointje roken maar misschien maakt dat het juist erger. Heb geprobeerd te mediteren maar daar werd het alleen erger van.
Alvast bedankt!!!