Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

alles eten, niet aankomen medicijn

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

alles eten, niet aankomen medicijn

Berichtdoor Enya » vr apr 19, 2013 6:27 pm

Heeft iemand enig idee of er een pil bestaat, die ervoor zorgt dat je niet aankomt na een te grote maaltijd? Zeg maar een calorie blocker? Junkfood is ook net dope. Alleen ik wil geen gram vet aankomen. Is dit mogelijk?
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Re: alles eten, niet aankomen medicijn

Berichtdoor Multitude » vr apr 19, 2013 6:30 pm

Gewoon weer uitkotsen.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: alles eten, niet aankomen medicijn

Berichtdoor Enya » vr apr 19, 2013 6:32 pm

das geen optie voor mij
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Re: alles eten, niet aankomen medicijn

Berichtdoor snuifduif » vr apr 19, 2013 11:29 pm

Ja dr is wel zo´n soort drugs. heet speed dacht ik
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: alles eten, niet aankomen medicijn

Berichtdoor Multitude » za apr 20, 2013 12:05 am

Eten werkt dan alleen niet zo goed.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: alles eten, niet aankomen medicijn

Berichtdoor stylus » za apr 20, 2013 12:21 am

stylus
Newbie
Offline
 
Posts: 20
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:01 pm

Re: alles eten, niet aankomen medicijn

Berichtdoor Einstein » za apr 20, 2013 2:41 am

Er zijn wel wat van dit soort medicijnen, maar de effectievere zijn vaak niet vrij van bijwerkingen.
Hier is een lijstje:
http://en.wikipedia.org/wiki/Template:A ... eparations
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: alles eten, niet aankomen medicijn

Berichtdoor Enya » za apr 20, 2013 10:54 am

dus dan kan ik voor het eten zo'n pil innemen, en dan lekker alles eten in de mcdonalds totdat ik niet meer kan? Zonder dat ik een gram aankom?? Dat is geniaal
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Re: alles eten, niet aankomen medicijn

Berichtdoor Trippie » za apr 20, 2013 11:30 am

Ik denk dat het grootste deel van de stoffen in het lijstje van Einstein eetlustonderdrukkers zijn, en dus niet echt wat jij zoekt...
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: alles eten, niet aankomen medicijn

Berichtdoor The Dude » za apr 20, 2013 11:36 am

Veel sporten vriend, heeft alleen maar voordelen
''Well, you know. That's like your opinion, man.''
Avatar gebruiker
The Dude
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 534
Geregistreerd: do feb 24, 2011 11:12 am
Woonplaats: Amsterdam

Re: alles eten, niet aankomen medicijn

Berichtdoor Delicate » za apr 20, 2013 1:44 pm

The Dude schreef:Veel sporten vriend, heeft alleen maar voordelen


Als je goed sport heb je de hele dag trek! (om gek van te worden soms) Kun je vreten als een malle.
Avatar gebruiker
Delicate
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 126
Geregistreerd: do jul 26, 2012 12:37 pm

Re: alles eten, niet aankomen medicijn

Berichtdoor snuifduif » za apr 20, 2013 5:21 pm

Latex verf drinken, dan coat je de binnenkant van je darmen
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: alles eten, niet aankomen medicijn

Berichtdoor Enya » za apr 20, 2013 6:13 pm

snuifduif schreef:Latex verf drinken, dan coat je de binnenkant van je darmen

Leuke humor vriend, maar ik ben in staat om dit te doen. Dat gevoel wat junkfood mij geeft, is Godallemachtig :hulde:
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Re: alles eten, niet aankomen medicijn

Berichtdoor Hunk » za apr 20, 2013 6:46 pm

Met een avondje stevige seks verbrandt je flink wat calorien. Eet eerst een pizza en geef hem daarna van jetje dan kom je in ieder geval niet aan 8-)

Is toch verder geen probleem om 1x in de week jezelf toe te staan flink te bunkeren en (evt de dag) erna extra veel te sporten.
Die medicamenten lijken me net zo bedenkelijk als een operatieve maagverkleining. :s
Sta jezelf toe af en toe lekker te schransen jongen. :smokin:
D.O.A.
Avatar gebruiker
Hunk
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 558
Geregistreerd: zo jul 15, 2012 4:50 pm
Woonplaats: Bergeijk

Re: alles eten, niet aankomen medicijn

Berichtdoor snuifduif » za apr 20, 2013 7:10 pm

Sporten is niet zo heel effectief. Volgens mij moet je voor een standaard patatje met mayo ongeveer 4 uur lopen om het te verbranden
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: alles eten, niet aankomen medicijn

Berichtdoor stylus » za apr 20, 2013 7:32 pm

Nee man, als je een beetje doorloopt kan je zo de 7 á 800 calorieën in een uur verbranden : )
stylus
Newbie
Offline
 
Posts: 20
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:01 pm

Re: alles eten, niet aankomen medicijn

Berichtdoor Enya » za apr 20, 2013 7:53 pm

Valt vies tegen allemaal. Tenzij je zes uur lang sprint. Maar dan nog kan je niet zomaar even een burgerking endorfine opwekkend maaltijd naar binnen werken, zonder het lichaam te verminken,.
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Re: alles eten, niet aankomen medicijn

Berichtdoor snuifduif » za apr 20, 2013 10:42 pm

stylus schreef:Nee man, als je een beetje doorloopt kan je zo de 7 á 800 calorieën in een uur verbranden : )

Op het schermpje van de hometrainer zeker :wave:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: alles eten, niet aankomen medicijn

Berichtdoor Partypipo » zo apr 21, 2013 12:46 am

Gewoon beetje coke in iedere thuismaaltijd stoppen. Dan heb je dezelfde dopamine rush als van alle vieze E nummers in fastfood waar je zo verslaafd aan bent én je eet toch gezonder...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: alles eten, niet aankomen medicijn

Berichtdoor Mircko » zo apr 21, 2013 3:51 am

dulcolax
'Hij mag er dan uitzien als een idioot en zich gedragen als een idioot, laat je daardoor niet misleiden: hij is een idioot.'- Groucho Marx
Avatar gebruiker
Mircko
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 47
Geregistreerd: di apr 16, 2013 4:08 am

Re: alles eten, niet aankomen medicijn

Berichtdoor davy jones » zo apr 21, 2013 6:23 am

ILoveMDMA schreef:Gewoon beetje coke in iedere thuismaaltijd stoppen.


Dan hebbie in no time een maagzweer en poep je alleen nog maar bruin water :#:
I don't like the drugs ~ the drugs like me *_*
Avatar gebruiker
davy jones
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 796
Geregistreerd: vr nov 25, 2011 1:38 pm
Woonplaats: Vliegende Hollander

Re: alles eten, niet aankomen medicijn

Berichtdoor Enya » zo apr 21, 2013 8:16 am

Maar zijn jullie het niet met mij eens, dat junkfood gewoon ziekelijk geweldig lekker is??? Zou het niet mooi zijn als je dit kon vreten, zonder dat je er lelijk van wordt?
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Re: alles eten, niet aankomen medicijn

Berichtdoor Hunk » zo apr 21, 2013 10:08 am

Idd!
De ganse dag smikkelen & smullen zonder vet te worden. Vooral veel roomboter & mayonaise zonder puisten en hartvervetting te krijgen. En mateloos zuipen. Godsamme wat haat ik mijn bierbuik :roll:
D.O.A.
Avatar gebruiker
Hunk
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 558
Geregistreerd: zo jul 15, 2012 4:50 pm
Woonplaats: Bergeijk

Re: alles eten, niet aankomen medicijn

Berichtdoor Partypipo » zo apr 21, 2013 3:52 pm

Uhm, met roomboter is niks mis...
Margarine en halvarine met linolzuur wat de omega vetten in verkeerde verhoudingen heeft waardoor je ontstekingen in je aderen en hart krijgt (hart en vaat ziekten dus) zijn pas gevaarlijk...
Junkfood is verschrikkelijk smerig als je een tijdje uber gezond eet. Dan proef je ineens heel erg de E621 die bijna hetzelfde doet als cocaïne, waardoor je verslaafd raakt aan slecht eten, en waar meestal suiker in zit om het lekkerder te maken én om je dopamine te triggeren én om dood aan te gaan... En in goedkopere producten is suiker vaak vervangen door het smerige tarwestroop, ook bekend als glucosestroop, fructosestroop en glucose-fructosestroop. Tarwestroop wordt gebruikt in de kiloknaller vlees industrie: alle zoogdieren worden daar het goedkoopst en snelst moddervet van.
Gewoon een tijdje écht gezond eten, dus alleen groenten, fruit, noten, zaden, vlees, vis en alleen zelf kruiden toevoegen en geen kant en klare kruidenmixen met E621 erin, en je bent afgekickt van de dopamine releasers in het eten. En als je daarvan afgekickt bent en je proeft het weer eens vind je het smerig...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: alles eten, niet aankomen medicijn

Berichtdoor davy jones » zo apr 21, 2013 6:09 pm

ILoveMDMA schreef:Geen kant en klare kruidenmixen met E621 erin, en je bent afgekickt van de dopamine releasers in het eten.


Echt vet waardevolle post dit :hulde:

E621 stond oorspronkelijk bekend onder de naam vetsin. Als zodanig staat het nog steeds in de supermarktschappen tussen de kruiden. Ironies genoeg ook wit poeder.

Chips,saucen, soepen, koekjes, worstjes...je kan het zo gek niet verzinnen of ze stoppen het erin. Doet behalve wat jij beschrijft ook iets mafs met de tongpapillen. Zwellen op zodat ook daardoor geen rem meer optreedt met eten. De zak borrelnootjes moet leeg, net als je sos-sealtje :s
Ook al zit de maag propvol, de pizza moet op.
'Gaan we?' Nee, eerst nog een hamburger. Yeah, dankzij dit goedje maken ze smooth junkfoodjunks van ons.

In de Chinese & Surinaamse keuken strooiden ze er aanvankelijk met eetlepels vetsin op los. Dat gaf nogal eens linke troubles: ademhalingsstoornissen, hartstilstand etc.
Google de bijwerkingen er maar op na :roll2:

Geloof echter dat Bertje al jaren geen E621 meer genuttigd heeft :#:
I don't like the drugs ~ the drugs like me *_*
Avatar gebruiker
davy jones
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 796
Geregistreerd: vr nov 25, 2011 1:38 pm
Woonplaats: Vliegende Hollander

Re: alles eten, niet aankomen medicijn

Berichtdoor Vinz » zo apr 21, 2013 9:46 pm

ja man fuk die eetjes zelf citroenzuur is fukking schimmelkaze kankakutsooi lekke naar de biowinkel met ze alle
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: alles eten, niet aankomen medicijn

Berichtdoor snuifduif » zo apr 21, 2013 10:28 pm

Ja toch, want alles wat een E nummer heeft is slecht :#:
Je bent niet kk vadsig geworden omdat je gewoon elke dag je gezicht volstouwt, t komt door de E nummers die 'de corporaties' erin stoppen.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: alles eten, niet aankomen medicijn

Berichtdoor davy jones » zo apr 21, 2013 11:45 pm

snuifduif schreef:Je bent niet kk vadsig geworden omdat je gewoon elke dag je gezicht volstouwt, t komt door de E nummers die 'de corporaties' erin stoppen.


Er wordt hierboven gewoon beschreven wat de voedingsindustrie uitricht met consumptie-artikelen
Chemische manipulatietechnieken die veelvuldig een bres slaan in de zelfdiscipline van degenen die liever geen fatty willen worden.

Geef jij mij als chemisch analist 1 goede reden waarom voedingswaren E621 zouden moeten bevatten.
I don't like the drugs ~ the drugs like me *_*
Avatar gebruiker
davy jones
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 796
Geregistreerd: vr nov 25, 2011 1:38 pm
Woonplaats: Vliegende Hollander

Re: alles eten, niet aankomen medicijn

Berichtdoor snuifduif » zo apr 21, 2013 11:58 pm

Ik zeg niet dat alle E-nummers goed zijn, maar om elk product waar een E nummer in zit af te doen als ongezond is bullshit. Er zijn genoeg E nummers afkomstig van natuurlijke producten.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: alles eten, niet aankomen medicijn

Berichtdoor davy jones » ma apr 22, 2013 12:37 am

snuifduif schreef:Ik zeg niet dat alle E-nummers goed zijn, maar om elk product waar een E nummer in zit af te doen als ongezond is bullshit. Er zijn genoeg E nummers afkomstig van natuurlijke producten.


Helemaal mee eens Snuifduif 8-)
Je zal mij geen verkeerd woord horen zeggen over bijv citroenzuur, E330 in voedsel.
I love MDMA & ik hadden het toch alleen maar over E621?

De aanwezigheid van dat specifieke additief verklaart deels de diepe zucht naar junkfood van de topicstarter en talloze anderen.
De voedingsindustrie zal nooit het door Bertje verlangde (denkbeeldige) element toevoegen aan haar producten. Zij willen dat de bevolking vreet zodat hun cashflow blijft stromen.

Of het nu om eten, alcohol of drugs gaat, de boel wordt hoe dan ook gerund door gewetenloze dealers.
Erg lekker allemaal en meer dan de moeite waard om elkaar hier te adviseren hoe je in die snoepwinkel zo sterk mogelijk in je schoenen kan staan. :smokin:
I don't like the drugs ~ the drugs like me *_*
Avatar gebruiker
davy jones
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 796
Geregistreerd: vr nov 25, 2011 1:38 pm
Woonplaats: Vliegende Hollander

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron