Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ILoveMDMA schreef:Ik ben bij het ontstaan van het universum geweest, die vanuit een andere dimensie is vormgegeven. Een dimensie waar wij allemaal vandaan komen, al herinnert bijna niemand zich dat, en waar we allemaal naar terugkeren als we dood zijn.
Tenminste, op dat moment wist ik zeker dat het op die manier in elkaar stak...
20 gram truffels + haze wiet.
Gman007 schreef:Ik vraag mij af hoe vaak het voor komt dat je door je drugs gebruik daadwerkelijk dingen ziet die er niet zijn ??
Poseidon schreef:Wanneer het geruis van mijn verwarming tijdens een trip in orgelmuziek transformeert, dan weerklinken de tonen van Bach's compositie toch echt in mijn oren.
ILoveMDMA schreef:Ik ben bij het ontstaan van het universum geweest, die vanuit een andere dimensie is vormgegeven. Een dimensie waar wij allemaal vandaan komen, al herinnert bijna niemand zich dat, en waar we allemaal naar terugkeren als we dood zijn.
Tenminste, op dat moment wist ik zeker dat het op die manier in elkaar stak...
20 gram truffels + haze wiet.
Poseidon schreef:
O.a. Doordat je verbeeldingskracht vrij spel krijgt. Bepaalde cerebrale functies worden uitgeschakeld, andere overprikkeld. De verbeeldingskracht gaat lekker knutselen met vervormde visuele sensaties, herinneringen etc.
Cropp schreef:DMT en mescaline
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten