Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

angst

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

angst

Berichtdoor youngtripper » do jul 26, 2018 1:00 am

ik heb sinds een tijd dat elke keer dat ik iets bij een dealer koop dat het vergiftigd is. dat is natuurlijk niet zo maar als ik dan smoke denk ik de hele tijd dat het toch evrgiftigd is. ik denk door een badtrip op iets.
als je mijn andere trip report hebt gelezen, het was al voor dat dus het komt niet door die badtrip.

herkent iemand dit (denk ik niet)
heeft iemand tips om ervan af te komen?
youngtripper
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: wo jul 25, 2018 11:12 pm

Re: angst

Berichtdoor PiraatPanda » do jul 26, 2018 3:38 pm

Klinkt als een specifieke vorm van hypochondrie. Misschien kun je daar eens op googlen en ervaringsverhalen vinden

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: angst

Berichtdoor Vinnie » zo jul 29, 2018 12:31 pm

Gewoon schijt hebben t is sws schadelijk voor je, vergiftigd of niet. Denk daar maar eens over na als je een joint opsteekt :grin:

Nee maar dit probleem heb je in je hoofd gecreëerd dus t kan ook alleen daar opgelost worden. Je moet accepteren dat t niet vergiftigd is en je er over heen zetten. Des noods accepteren dat je vergif rookt, embrase it.
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: angst

Berichtdoor eimbiegel » zo jul 29, 2018 1:19 pm

Je moet het eigenlijk zo zien. Als je dealer jou zou willen vergiftigen (wat natuurlijk niet zo is) dan verliest die weer een klant. Dus dat is slecht voor de zaken.

Gewoon chillen vriend! :stoned:
Avatar gebruiker
eimbiegel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 222
Geregistreerd: zo okt 13, 2013 9:13 pm
Woonplaats: Planeet Keta

Re: angst

Berichtdoor Perry » zo jul 29, 2018 3:16 pm

Tijd voor een pauze?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: angst

Berichtdoor Drientje » zo jul 29, 2018 3:45 pm

youngtripper schreef:ik heb sinds een tijd dat elke keer dat ik iets bij een dealer koop dat het vergiftigd is. dat is natuurlijk niet zo maar als ik dan smoke denk ik de hele tijd dat het toch evrgiftigd is. ik denk door een badtrip op iets.
als je mijn andere trip report hebt gelezen, het was al voor dat dus het komt niet door die badtrip.

herkent iemand dit (denk ik niet)
heeft iemand tips om ervan af te komen?


Dit soort denken laat mij een beetje geloven dat je richting een psychose aan het gaan bent. Zijn er nog meer verwarrende dingen om je heen bezig?

Wanen zijn sterke en vaak emotioneel geladen overtuigingen die botsen met de overtuigingen van mensen in de omgeving. Wanen kunnen heel onrealistisch zijn (bijvoorbeeld het idee achtervolgd te worden door buitenaardse wezens), maar soms is het moeilijk om een waanidee vast te stellen (bijvoorbeeld de overtuiging de gave te hebben om aura's te zien en te kunnen beïnvloeden). In zo'n geval is het belangrijk om bij de omgeving na te gaan of bepaalde denkbeelden passen bij de culturele en sociale omgeving van iemand.


Bron: https://www.psychosenet.nl/psychose/psychose-symptomen/

Dit van jou klinkt bij mij als een waan. Logisch gezien heeft je dealer geen enkele motivatie om jou iets te verkopen wat vergiftigd is. Uiteraard zijn er uitzonderigen op de regel en zijn er mensen die dingen verkopen die niet zuiver zijn maar ik schaar die gevallen dan onder de kop "je dealer is een gevaarlijke gek die opgesloten zou moeten worden ". Die dingen vallen dan ook niet onder logica maar onder stom toeval dat jij daar mee te maken hebt.

Ben je bekend met Occam's Razor? Dat is een methode die uitgaat dat als je een theorie wil verklaren je altijd de oplossing zoekt met de minste aannames en met de minst rare verschijnselen. Dat wil zeggen dat als jij het idee hebt dat je vergiftigd wordt, je zoekt naar de meest logische verklaring daarvoor en die ligt in mijn ogen in het feit dat je een stevige wietgebruiker bent en dat wiet (ook bij mensen die al heel lang gebruiken) er voor kan zorgen dat je paranoïde gedachten krijgt die je niet onder controle kunt houden.

Het allerbeste wat je kunt doen is een poos niets gebruiken. Het kan zijn dat je nooit meer kunt blowen; sommige mensen blijven last hebben van dit soort gedachten als ze blowen. Dat is kut maar je kunt niet heel veel meer doen dan je daar bij neerleggen.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner