Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Artikel betreffende het arrest van Scientific Innovation

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Artikel betreffende het arrest van Scientific Innovation

Berichtdoor Jmths » vr jun 29, 2018 11:29 am

http://www.granadadigital.es/desmantela ... coactivas/

https://www.youtube.com/watch?v=nmhHKj3tQYw
(Beelden van binnen de organisatie zelf, best interessant).

Nu worden er in dit artikel meerdere websites besproken. In de eerste alinea hebben ze het bijvoorbeeld over een website gebaseerd in Oostenrijk. In het artikel doen ze de suggestie wekken alsof het allemaal onderdeel is van dezelfde 'criminele' organisatie maar naar mijn weten is dit niet het geval. Ik krijg bij het artikel in ieder geval een beetje het idee van een Spaanse inquisitie. In het artikel beginnen ze bijvoorbeeld ook ineens willekeurig over de opioiden crisis in de VS.

Erg jammer om te zien dat een organisatie dat de morele standaard op gebied van RCs zo hoog zette op deze manier wordt weg gezet. In dit artikel beginnen ze nog over het gevaar van synthetische cannaboiden en opioiden, echter was SI naar mijn inzien zeer bewust bezig met de producten die ze verkochten op vlak van gezondheidsrisico. Het gaat natuurlijk nooit perfect wezen aangezien we het over RCs hebben maar toch.

Naast het neerzetten van een morele standaard hebben deze mensen ook een aanzienlijk aantal nieuwe substanties in de wereld geholpen die nog nooit eerder het licht des leven hebben gezien. Al deze substanties die eenzelfde moleculaire basisstructuur bezitten als het overgrote deel van de farmaceutische medicatie vandaag.

Ik denk dat het een slechte zaak is dat RCs op deze manier de criminaliteit in geduwd worden. Op vlak van zowel volksgezondheid als bestrijding van de criminaliteit ben ik er vrij zeker van dat dit enkel averechts gaat werken.

Er zijn tientallen RC vendors waarbij een arrestatie meer gerechtvaardigd zou wezen dan voor SI het geval is. Op de NOS kwam een artikel voorbij waarin werd verteld dat deze 'online operaties' als doel hebben kopers van RCs zich onveilig te laten voelen. Alleen al het feit dat deze acties worden uitgevoerd met als voornaamste doel om angst en chaos in de RC scene aan te wakkeren vind ik een zeer zorgelijke ontwikkeling.

Ik hoop dan ook dat we hier in Europa niet dezelfde achterlijke oorlog tegen drugs beginnen als dat al lange tijd in de VS gaande is. Een oorlog waarvan al lange tijd is gebleken dat deze vrijwel enkel schade aanricht en geen toegevoegde waarde met zich mee draagt. Een oorlog die voornamelijk in stand gehouden lijkt te worden zodat de straffende partij er warmpjes bij blijft zitten.

Zelf heb ik slechts een of twee maal een aankoop gedaan bij SI omdat ik de service eens wou meemaken en om enkele substanties aan te vullen die mij nog ontbraken. Persoonlijk vond ik hun producten relatief duur. Het is niet omdat mijn dope dealer nu verdwenen is dat ik dit een treurige ontwikkeling vind, het is het feit dat fatsoen blijkbaar niet beloond wordt.

De aanslag is opgeëist door Europol.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Artikel betreffende het arrest van Scientific Innovation

Berichtdoor spikeycloud » za jul 07, 2018 10:07 pm

Thx for the post. Het is indd treurig om te zien dat het zo gelopen is. Ook erg interessant maar ook tegelijk pijnlijk om t filmpje te zien...

Je bovenstaande verhaal is ook een van de redenen dat ik geen nieuws meer kijk. Mindcontrol shit.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Artikel betreffende het arrest van Scientific Innovation

Berichtdoor Jmths » zo jul 08, 2018 3:48 pm

spikeycloud schreef:Je bovenstaande verhaal is ook een van de redenen dat ik geen nieuws meer kijk.

Mja, in dat artikel staat natuurlijk enkel wat Europol verteld. Maar dat is natuurlijk ook een beetje mens eigen. Ieder zal altijd zijn eigen perspectief toelichten en in hun ogen is het een zoveelste grootschalige drugsdistributeur en moet de mens tegen zichzelf beschermd worden. Normaal gesproken wanneer het op geld aan komt wordt de mens standaard op eigen verantwoordelijkheid gewezen maar in dit geval moet deze ineens koste wat het kost tegen zichzelf beschermd worden. Een beetje zoals religieuze fanatici die in de rigiditeit van goed en kwaad geloven. Dat de duivel hem in de details zit wordt op dat moment al snel bijzaak.

Je hoeft er natuurlijk ook niet automatisch vanuit te gaan dat een mens een moreel geweten heeft ontwikkelt wanneer deze in functie van (goddelijke interventie) handelt. Ik leg het er wellicht zelf ironisch genoeg ook lekker zwart wit op, maar dat is omdat er voor mijn gevoel op dit vlak vrijwel standaard nuance ontbreekt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner