Ποσειδώνας schreef:naturelover schreef:Ik heb in mijn auto op truffels in mijn auto gereden.
De eerste keer dat ik dat lees
Per ongeluk of bewust?
Reactievermogen OK?
Ik zou het niet durven

Ik had een solo trip, (goed afgeronde) rollercoaster aan emoties gehad, fietste richting huis toen ik het heerlijk vond om te fietsen. Verstoord beeld was geen sprake meer van, alleen zag alles er nog super scherp en mooi uit. Het was 3 uur en omdat fietsen zo fijn voelde overwoog ik een rondje te rijden in de auto. Thuis aangekomen ging ik in mijn auto zitten: kriebeltjes over mijn lijf bij het starten. Het voelde spannend en leuk, een beetje als de eerste keer in mijn lesauto. Maar dan gingen alle handelingen - schakelen, spiegelen - net zo soepel en automatisch als in normale staat. Ik maakte een rondje van 100 meter, waarna ik vond dat het niet onverantwoord was om verder te rijden en toen heb ik een half uur gereden

Alles zag er super mooi uit in de verrichting van mijn koplampen, elk detail van de weg een omgeving sprankelde. Ik besloot een uitgestorven weg net buiten de stad te nemen en maar niet harder dan 50 te gaan.
Dus in kort: spontaan, maar bewust
Reactievermogen: scherp (bij lage snelheden tot 50 km/u)