Druks schreef:Gewoon sowieso niet doen.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Druks schreef:ADHD'ers met medicatie moeten ook een speciaal examen afleggen.
psychotrance schreef:zit regelmatig bij een maat van me in de auto terwijl hij blowt achter het stuur. ik zou dit bij niemand anders doen, maar bij hem durf ik het nog wel.
hij zegt zelf dat ie beter stoned rijdt dan nuchter maar das logisch want hij is nooit nuchter
toohightothink2 schreef:Dat betekent dus dat als je zaterdagnacht xtc neemt, je pas woensdag niet meer strafbaar bent... Best wel lang...
Beetje googlen doet vermoeden dat je na een ongeval alleen op drugs wordt gecontroleerd als hiervoor duidelijke aanwijzingen bestaan.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Trippie schreef:Vind dat stoned rijden nog wel kan, bij de meeste mensen dan. M'n maten rijden dan vaak veel rustiger en veiliger dan wanneer ze nuchter zijn.
Onder invloed van pep of coke misschien ook wel maar dan niet als je al lang bent doorgegaan erop.
Benzo's, opioids, GHB, dissiciatieven, psychedelica enzovoort kan echt niet...
Snuifkut schreef:Of wat te denken van wiet of MDMA tijdens het fietsen?
zornax schreef:Snuifkut schreef:Of wat te denken van wiet of MDMA tijdens het fietsen?
Met MDMA fietsen is sws heerlijk haha, .
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Klimtox schreef:Geen van de 4 mensen op de Tiny herinnerde mij er ook aan dat ik dit beter niet kon doen toen ik het over files had![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast