Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo Fury/6APB Bijnemen?

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Benzo Fury/6APB Bijnemen?

Berichtdoor CokeMadeMeBroke » vr jul 20, 2018 10:20 am

Ik wil binnenkort op een feest voor het eerst Benzo Fury uitproberen (heb wel ongeveer 10x xtc gebruikt). Het feest duurt 12 uur lang en ik zou graag een groot deel van de tijd lekker waus zijn :eek:. Ik heb 2 bommetjes van elk 100mg en zit dus te twijfelen of ik er gewoon 1 moet nemen en voor de rest niks of dat ik nog zo'n bommetje bijneem als ik in aan het kakken ben.
CokeMadeMeBroke
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: vr jul 20, 2018 10:05 am

Re: Benzo Fury/6APB Bijnemen?

Berichtdoor zorbat5 » vr jul 20, 2018 2:42 pm

Ik denk dat jij dat beter kan bepalen dan wij. Als je er niet zeker van bent kan je dat 2e bommetje voorzien van een lagere dosis.

Ik ga zelf morgen naar dominator en neem 2x 100mg caps mee met 6apb en een gr keta, maargoed.
Avatar gebruiker
zorbat5
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: do jun 11, 2015 11:44 pm

Re: Benzo Fury/6APB Bijnemen?

Berichtdoor Amvitamientje » vr jul 20, 2018 3:40 pm

zorbat5 schreef:Ik denk dat jij dat beter kan bepalen dan wij. Als je er niet zeker van bent kan je dat 2e bommetje voorzien van een lagere dosis.


Dit dus :)


zorbat5 schreef: Ik ga zelf morgen naar dominator en neem 2x 100mg caps mee met 6apb en een gr keta, maargoed.


Have fun :rock:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Benzo Fury/6APB Bijnemen?

Berichtdoor zorbat5 » vr jul 20, 2018 5:55 pm

Amvitamientje schreef:
zorbat5 schreef:Ik denk dat jij dat beter kan bepalen dan wij. Als je er niet zeker van bent kan je dat 2e bommetje voorzien van een lagere dosis.


Dit dus :)


zorbat5 schreef: Ik ga zelf morgen naar dominator en neem 2x 100mg caps mee met 6apb en een gr keta, maargoed.


Have fun :rock:


Gaat zeker goed komen!
Avatar gebruiker
zorbat5
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: do jun 11, 2015 11:44 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner