Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo Fury opdelen

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Benzo Fury opdelen

Berichtdoor ketaleigh » di nov 06, 2018 1:27 am

Hallo allemaal. Ik wil dit weekend graag Benzo Fury gebruiken. Ik heb al 2 keer vaker Benzo Fury gedaan met een dosis van 200mg. Nou merkte ik dat de dosis iets te hoog voor mij was. Nu wil ik dit weekend 2x benzo innemen. De eerste inname 120 mg en dan na 2 uur 80mg. Hebben mensen hier ervaring mee? Of hebben mensen tips? Alles is welkom!
ketaleigh
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: di nov 06, 2018 1:12 am

Re: Benzo Fury opdelen

Berichtdoor snuifduif » di nov 06, 2018 12:25 pm

Geen ervaring met het bijnemen van 6apb specifiek, maar wel soortgelijke. Lijkt me geen probleem.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Benzo Fury opdelen

Berichtdoor Jmths » di nov 20, 2018 4:43 pm

120mg gaat waarschijnlijk tegen vallen en na mijn ervaring werkt herdoseren niet zo goed met deze middelen. 6-APB heeft een iets tragere opkomst en langere duratie dan MDMA maar Shulgin concludeerde dit eveneens gerelateerd aan MDMA.

Ik zou 150mg nemen en 50mg herdoseren na een uur, anders is de kans groot op een net niet ervaring en zeer lange nasleep. Na een uur loop je ongeveer te pieken, herdoseren zal tegennatuurlijk voelen. Ik zal je niet vertellen dat je de signalen van je lichaam moet negeren maar dat je het weet.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron