Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

betrouwbaarheid test

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

betrouwbaarheid test

Berichtdoor amina19 » ma mei 07, 2012 12:01 pm

Hallo mensen,

Ik rook wel eens samen met mijn vriend een jointje hij rookt regelmatig en ik een keer perdag n paar hijsjes. nu krijg ik binnekort een urine controle op de meeste sites staat er dat het na 3weken niet meer aan te tonen is geld dit dan ook voor een test die in het ziekenhuis word uitgevoerd? of zijn ze daar extremer in? zou ik mij zorgen moeten maken dat ze dit zien? ik hoor het graag van jullie Viendelijke groet .
amina19
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: ma mei 07, 2012 11:51 am

Re: betrouwbaarheid test

Berichtdoor Oizo » ma mei 07, 2012 12:12 pm

Dit vond ik in een ander topic op het forum:

'Cannabis: 1 - 3 dagen bij incidenteel gebruik en tot 2 - 3 weken bij chronisch/intensief gebruik. Bij cannabis moet je niet alleen letten op het bloed, maar ook op het vetweefsel. Cannabis wordt via de longen opgenomen in het bloed. Het bloed brengt het naar alle organen. Een deel wordt afgegeven aan het vetweefsel. Vervolgens geeft het vetweefsel het weer aan het bloed af. Dat is zo weinig dat je daar niets van merkt. De afgifte vanuit het vetweefsel aan het bloed gaat heel langzaam. Daarom blijft het dus ook nog 2 tot 3 weken in je urine aantoonbaar. Dit afgeven aan het vetweefsel zie je overigens alleen bij cannabis!'

Ik heb zelf geen ervaring met urinetesten op cannabis, maar zou persoonlijk een maandje stoppen.
Misschien hebben anderen dit al meegemaakt?
Avatar gebruiker
Oizo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 631
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:09 pm

Re: betrouwbaarheid test

Berichtdoor amina19 » ma mei 07, 2012 12:23 pm

dankjewel Ja dit had ik al eerder gelezen mischien andere mensen met ervaring? maak menogal zorgen moet binnen 2weken testen! :(
amina19
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: ma mei 07, 2012 11:51 am

Re: betrouwbaarheid test

Berichtdoor Oizo » ma mei 07, 2012 1:18 pm

Wanneer was de laatste keer dat je gerookt hebt?
Avatar gebruiker
Oizo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 631
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:09 pm

Re: betrouwbaarheid test

Berichtdoor Taxi. » ma mei 07, 2012 1:44 pm

Ik zou me niet al te veel zorgen maken. Ook al zien ze dat je geblowt hebt, zullen ze dit vaak niet doorgeven aan ouders omdat ze daar niet op letten. Meestal letten ze alleen op de dingen waar je voor getest wordt, de rest laten ze achterwege.
Mijn zus heeft het vroeger zo vaak gehad, dan had ze de dag voor een urine/bloed test nog wiet gerookt en dan moesten ze testen voor een ziekte of een ontsteking oid, maar de dokters hebben nooit iets gezegd over thc ;)
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: betrouwbaarheid test

Berichtdoor amina19 » ma mei 07, 2012 2:18 pm

ze testen juist op thc ik rook iederedag miss een paar hijsjes 25 ste april heb ikvoor het laatst gerookt en 3weken hierna zou ik een test moeten doen zouden ze dit dan zien? zit zo in de stress :(
amina19
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: ma mei 07, 2012 11:51 am

Re: betrouwbaarheid test

Berichtdoor Drugs Infolijn » ma mei 07, 2012 2:26 pm

Waarom gaat het ziekenhuis jou testen op THC? Het is dus niet zo dat ze gaan testen of je bijvoorbeeld bloedarmoede hebt en dat je bang bent dat ze dan ook zien dat je blowt? Het is niet erg waarschijnlijk dat je na 3 weken nog positief zal testen op THC. Ik weet niet hoe oud je bent, maar waarom maak je je zo'n zorgen dat ze zien dat je geblowd hebt?
De Drugs Infolijn is een dienst van het Trimbos-instituut en wordt financieel ondersteund door het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.
De Drugs Infolijn (0900-1995, € 0,10 p/min) geeft betrouwbare informatie en adviezen over drugs en druggebruik. Kijk ook eens op http://www.drugsinfo.nl en op http://www.drugsenuitgaan.nl.
Avatar gebruiker
Drugs Infolijn
Trimbos Professional
Offline
 
Posts: 195
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 4:12 pm

Re: betrouwbaarheid test

Berichtdoor amina19 » ma mei 07, 2012 2:46 pm

Ik heb gezegt dat ik al een tijdje niks meer rook en dat gaan ze dus testen :O in het ziekenhuis en mn familie maakt me echt dood als ik heb gelogen dus ik dacht kan de waarheid beter zeggen tegen de dokter of van die 3weken uitgaan? ben nu al 2weken gestopt zou dus over n week moeten testen wat denken jullie? x
amina19
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: ma mei 07, 2012 11:51 am

Re: betrouwbaarheid test

Berichtdoor Stefaan » ma mei 07, 2012 3:42 pm

Persoonlijk denk ik niet dat je positief zal testen. Drie weken zal waarschijnlijk lang genoeg zijn. Je zegt ook zelf dat wel een dagelijkse blower bent, maar alleen een paar hijsjes. Maar als ik jou was zou ik de redenen waarom je wel of niet wil blowen eens op een rijtje zetten een keuze maken voor welk van de twee je gaat.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: betrouwbaarheid test

Berichtdoor amina19 » ma mei 07, 2012 4:00 pm

ik ga stoppen maar ik moet echt zekerheid hebben betreft die urinecontrole ben zo bang :( dalijk vinden ze iets owshit 3 weken zou dat genoeg zijn?
amina19
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: ma mei 07, 2012 11:51 am

Re: betrouwbaarheid test

Berichtdoor Stefaan » ma mei 07, 2012 4:47 pm

Als je zekerheid wilt hebben, regel dan ZELF een test voor over een paar dagen, is die positief, tsja dan weet ik niet wat je moet doen. Maar als hij negatief is weet je dat je de test voor je familie gewoon kunt doen.

Ik heb ook geen idee hoe lang zo'n test duurt (voordat je de uitslag hebt), dus misschien is hier al geen tijd meer voor, maar je zou kunnen informeren.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: betrouwbaarheid test

Berichtdoor Oizo » ma mei 07, 2012 5:35 pm

Hoe oud ben je, als ik dat mag vragen?
Als je meerderjarig bent denk ik niet dat de dokters het recht hebben dit aan je ouders te zeggen zonder dat jij de toestemming geeft. (Hier ben ik niet zeker over)
Avatar gebruiker
Oizo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 631
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:09 pm

Re: betrouwbaarheid test

Berichtdoor Huggybear²³ » ma mei 07, 2012 5:39 pm

Oizo schreef:Hoe oud ben je, als ik dat mag vragen?
Als je meerderjarig bent denk ik niet dat de dokters het recht hebben dit aan je ouders te zeggen zonder dat jij de toestemming geeft. (Hier ben ik niet zeker over)

Als je meerderjarig bent is dit inderdaad het geval. Maar waarom zou je niet de uitslag laten zien als er geen sporen zijn aangetroffen? Dus al is de uitslag positief en je laat dit dan niet zien, zal dit veel argwaan opwekken...
Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm

Re: betrouwbaarheid test

Berichtdoor Eko » ma mei 07, 2012 5:50 pm

Waarom zou je de politie niet binnenlaten tenzij je iets te verbergen hebt?
Uit principe, privacy.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: betrouwbaarheid test

Berichtdoor Stefaan » ma mei 07, 2012 5:59 pm

Als je het zwart wit bekijkt is dat zo, maar met ouders en familie e.d. liggen zulke dingen in de praktijk toch wat anders.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: betrouwbaarheid test

Berichtdoor Davinci » ma mei 07, 2012 6:02 pm

Een paar hijsjes per dag is toch wel drie weken wachten.
Ik heb ooit eens gelezen dat sporten op vetverbranding en veel water drinken het proces zou kunnen versnellen, maar dit kan ik helaas niet wetenschappelijk onderbouwen. (Dus eigenlijk is het crap)
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: betrouwbaarheid test

Berichtdoor amina19 » ma mei 07, 2012 6:26 pm

Dus het zou naar 3 weken niet meer aan te tonen zijn?
amina19
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: ma mei 07, 2012 11:51 am

Re: betrouwbaarheid test

Berichtdoor amina19 » ma mei 07, 2012 6:28 pm

Ik ben trouwens 18jaar!
amina19
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: ma mei 07, 2012 11:51 am

Re: betrouwbaarheid test

Berichtdoor Davinci » ma mei 07, 2012 6:34 pm

amina19 schreef:Dus het zou naar 3 weken niet meer aan te tonen zijn?


Hangt er vanaf, kan je je gebruik wat gedetailleerder beschrijven?
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: betrouwbaarheid test

Berichtdoor Stefaan » ma mei 07, 2012 6:39 pm

Vetverbranding dacht ik in eerste instantie ook aan. Maar ik wil iemand niet aansporen tot verhongering in de laatste week :P Maar veel sporten zou wel kunnen helpen. En dan een normaal gezond dieet aanhouden, allereerst worden volgens mij suikers gebruikt voor verbranding (koolhydraten), daarna vet, en daarna proteines (spieren). Je zal dus vet verbranden als je totale calorie-verbranding hoger ligt dan de calorie-inname. Maar dit is zo uit mn hoofd, ben geen voedings/sport deskundige!
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: betrouwbaarheid test

Berichtdoor amina19 » ma mei 07, 2012 6:42 pm

3 a vier hijsjes op n dag? Zou dit lang aantoonbaar zijn?
amina19
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: ma mei 07, 2012 11:51 am

Re: betrouwbaarheid test

Berichtdoor amina19 » di mei 08, 2012 3:59 pm

iemand die me nog antwoord kan geven??
amina19
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: ma mei 07, 2012 11:51 am

Re: betrouwbaarheid test

Berichtdoor Stefaan » di mei 08, 2012 4:19 pm

Sorry mevrouw, ik zal direct in mijn glazen bol kijken en dan weet ik meteen of je binnenkort door de mand valt!



....
....
....
....
....
....
....
....

Nee! Uw test zal negatief zijn! Fijn he die zekerheid ;) Nu niet gaan huilen als het wel positief blijkt te zijn. Mn bol voorspelt ook dat je het droog houdt.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Re: betrouwbaarheid test

Berichtdoor Jelly » wo mei 09, 2012 2:24 am

amina19 schreef:iemand die me nog antwoord kan geven??

Je bent 18 dus de dokter mag niks doorgeven aan je familie. Wijs hem hier ook op. Vervolgens kun je zelf tegen je familie zeggen wat je wilt. Problem solved.
Jelly
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 194
Geregistreerd: wo jul 06, 2011 11:29 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 7 gasten

Royal Queen Seeds banner